Rockstar Blue Raspberry potvrzený s propracovanějším plechem

Na začátku března představený Rockstar Punched Blue Raspberry, jenž se objevil jako blesk z čistého nebe v okamžité reakci na Monster Rehab Pink Lemonade s obdobnou malinovou příchutí, byl oficiálně potvrzen pro USA. Blue Raspberry, tedy „modrá malina“, je neexistujícím ovocem, jedná se totiž o ochucovadlo a barvivo vyráběné výtažkem z ostružin. Chuť používaná v celé řadě sladkostí a jiných dobrot se objeví právě v novém RR.
Plechovka Rockstaru Punched Blue Raspberry se od svého urychleného představení lehce změnila. Původní černá hvězda se světlemodrým zbytkem bude kompletně světlemodrá a má tak ještě více lákat na onu příchuť a zřejmě i barvu samotného nápoje, který by mohl být po vzoru ochucovadla svítivě modrý. Více modré barvy je také na samotném pozadí, jenž je celkově více propracované. No porovnejte sami, jak jiná byla prvotní verze.
Zajímavosti z návštěvy Hell Energy Plant aneb nejen o Hellu

Hell Energy Trip trval sice jen dva dni, ale vydá na celou řadu článků a informací. V první části jsem popsal především samotný postup výroby, moderní stroje a postupy v celé továrně. Dnes je řada na zajímavostech a dalších informacích, jenž nám Tomas Grosch prozradil ještě v zasedačce, kde jsme ho úpěnlivě poslouchali s Hellem v ruce. Prozradil toho tolik, že jsem musel dobrou půlku zapomenout. Přesto to stojí za to!
Jak už bylo řečeno, značka Hell se v roce 2006 oprostila od různých produktů a zaměřila se na energiťáky. Počáteční klasickou příchuť rozšířil z počátku jen sugarfree. Zlomem byl předloňský limitovaný Red Grape, jehož první série 800 000 kusů zmizela do obchodů za pouhé 2 dny. O úspěchu bylo jasno opravdu rychle, proto téměř okamžitě dorazila Unlimited Edition, jenž otevřela dveře Applu, iceCoolu a letošní dvojici Summer Cool! Nebýt tehdejšího úspěchu, měli bychom ve sbírkách rozhodně méně nádherných plechovek od Hellu.
Dalším tématem byly energiťáky bez cukru. To je totiž opravdu jen nesmyslné spojení, energii prostě dodává cukr a když tam není… Možná jste si toho ani nevšimli, ale na Hellu Sugarfree nikde nenaleznete nápis „Energy Drink“. Stejně se chová i konkurence, vždy je to buď sugarfree, dnes oblíbené spojení něčeho Zero, stimulation drink a další variace. Některé menší značky ovšem stále používají zavádějící označení energy drink.
Zajímavé bylo i téma o škodlivosti. Co je v energiťácích? Voda špatná není, vitamíny také ne, taurin lidské tělo využívá pro vývoj, ochranu jater, tvorbu žluči + patří mezi 20 aminokyselin potřebných / vhodných pro lidskou výživu, guaranu pijí indiáni napříč historií dokonce jako lék. Kofein? Tak to je pak škodlivá i káva. A to minimální množství dalších látek? Přestaňte pít a jíst, protože něco najdete všude. Moje slova, jen potvrzené v Hellu…
Kofein je pak na vlastní kapitolu. O existujícím limitu 32mg na 100ml vi asi každý, v Maďarsku ale přišli s „poplatky“ za obsah vyšší než 10mg/100ml. Nakonec to padlo, toto množství má i Coca-Cola a jít proti ní tak nějak nešlo. Zkoušely se další variace a právě díky těmto situacím existuje Hell New Generation s obsahem náhražky v podobě výtažku z Yerba Maté. Možnosti zkoušeli i další výrobci, no dnes už je ticho po pěšině.
Na přetřesu bylo také označení používané v Asii. Objevují se nápisy jako „Product of Europe“, na ruském 500ml Hellu, který se dá zakoupit i v ČR, zase „Premium“. Zákazníci na těchto trzích považují produkty z Evropy za prémiové, ale obsah je pořád stejný. To neplatí u výjímečného Hellu NitroX pro Kazachstán, kde prý mají odlišné chutě. Tak odlišné, až jsme nedostali možnost jej ochutnat. Prý by nám nechutnal, tak snad časem…
A to by bylo jen ze samotné exkurze v Hell Energy Plant asi tak vše, minimálně vše, na co si aktuálně vzpomínám. Z celého Hell Energy Tripu se ovšem dočkáte ještě několika článků. Máme totiž celou řadu zajímavých energy drinků na recenze, čekáme na zpracování videorecenze trojice Monster Muscle a určitě se dočkáte i článku o zážitcích z cesty přes Slovensko a Maďarsko s celou partou od energíťáků. Stay Tuned!
Novinky v podobě Monsteru Assault se dočkáme za pár dní

Výborný Monster Assault „slibujeme“ už nějakou dobu. Poslední článek polemizoval o jeho příchodu na přelomu dubna a května, jenže už pár dní před tímto termínem bylo bohužel jasné, že se tak nestane. Nové informace k nám vážily dlouhou cestu, přesto konečně můžeme prozradit, kdy konečně se nového Assaultu dočkáme. Pokud bude chutnat alespoň tak, jako verze prodávaná v Maďarsku, tak si nebudu stěžovat.
Monster Assault s citro-višňo-colovou příchutí, kterou každý popisuje trochu jinak, dorazí nakonec až začátkem června. V nabídce by se měl objevit již 3. června nebo o týden později. Ještě později by to být ani nemělo, soutěž totiž trvá jen do 30. června a Assault má také mít černé soutěžní víčko. Veškeré nové informace budeme čtenářům přinášet co nejdříve. Vše by mělo být jisté ještě během následujících dní. Už aby to bylo
Burn splnil očekávaní, přichází limitka s Kimi Räikkönenem

Ode dne, kdy bylo oznámeno, že Lotus F1 Team spojuje své síly s energetickým nápojem Burn, se začala očekávat nějaká ta speciální edice plechovky s tímto tématem. Chtěli jsme alespoň týmové logo, no nakonec jsme se dočkali něceho mnohem mnohem zajímavějšího. Zatím však nevíme téměř žádné informace :(
Limitovaná edice energy drinku Burn s jedničkou týmu, jezdcem Kimi Räikkönenem včetně jeho podpisu, se objevila na právě probíhající Velké ceně Španělska na okruhu v Barceloně. V plechovce je podle všeho klasický Burn a ani z fotky není zcela jasné, jestli je to jen sleeve fólie, kterou u Burnu celkem umí, nebo o kvalitnější potisk. Možná existuje i „varianta B“, tedy s dvojkou týmu Romainem Grosjeanem. Zbývá jen říct: To musim mít!
Vyraž na obíhačku s novým Semtexem Champagne!

Tisková zpráva: Kofola odstartovala v pražském Klubu 007 druhou sérii „party-pingpongových“ turnajů Zlatá pálka na podporu značky Semtex. Ping-pong s kamarády pod patronátem Semtexu si můžete užít v dalších městech až do konce roku. Vlna turnajů zasáhne všechny kraje České republiky, ale i Slovenska.
Semtex při zahajovací party zároveň představil novou limitku Semtex Champagne, která bude v prodeji od 1. června (na turnajích a např. v Hrušce se objevuje již nyní, pozn.red.) Jak už název napovídá, po limitce Semtex COOL z minulého roku, která barví jazyky na zeleno, Semtex Champagne má příchuť úspěchu. Tak mrkněte na Facebook SemtexCulture a vyražte si užít pohodu s kámoši a možná i vyhrát!
Více se o novém Semtexu Champagne dozvíte ve článku Semtex Champagne? Edice šampiónů s příchutí šampaňského. Celé znění tiskové zprávy s informacemi o pongu a Zlaté pálce naleznete v pokračování článku.
Nový DC Power Fruity Apple v KIK Textil-Discont

V zahraničí má KIK docela často nějaký ten energy drink, i když jeho „bratr“ TEDI toho nabízí mnohem více. V ČR je bohužel jen KIK, naštěstí občas také dotáhne nějaký ten energiťák. Byl tu půllitrový Action, nějaké DC Powery, podviný hasičák, Black Scorpion a bůhvíco ještě. První letošní novinka se v podstatě vrací ke značce přímo vyráběné pro KIK Textil-Discont. Je jím DC Power Pure Energy v již asi páté celkově a třetí ovocné příchuti.
Ochucené DC Powery jsou zajímavý tím, že jejich základ tvoří syrovátka, což není zrovna obvyklé a vytváří se tak odlišnější chuť. U dřívějších Fruity Red a Fruity Exotic byla cítit zajímavá pachuť, stejně jako u syrovátkových Speedstárů z Normy. Nový DC Power Fruity Apple, jenž se v českém KIKu objevuje v těchto dnech, za 18 Kč touto pachutí netrpí a chutná zajímavě. 330ml dobrého jemně kyselého a syceného jablečného „džusu“ neurazí. Proto doporučujeme návštěvu nejbližšího KIKu dříve, než vám jej vyprodají před nosem.
TDI Energy chystá novou příchuť, tipněte si jakou!

TDI Energy Drink přišel teprve v záři 2011 s jinou než základní příchutí a letos se rozhodl pro nový design jak varianty Original, tak mladšího Cranberry. Už při představování nových „výfukových“ plechovek jsme naznačovali, že by to nemuselo být všechno. A opravdu – TDI pomalu chystá novou příchuť, kterou zatím doslova zakrývá rouška absolutního tajemství. Pojďte si s námi zkusit tipnout, jaké ovoce by mohla tato novinka skrývat.
Nápověda: Jak odhaluje obrázek, chystané nové TDI by mělo být ve fialové plechovce. Více se už nedozvíme, pod rouškou tajemství se beztak skrývá jen přebarvený Original na fialovo, takže název ani symbol daného ovoce nehledejte. Spíše se zkuste zamyslet nad tím, k čemu by se fialová mohla hodit. Nás napadly borůvky, ale to vlastně jen proto, že by se TDI vydalo směrem edicí od nejmenované konkurence. Chyběla by už jen limetka.
Když už nám budete psát komentář s očekávanou chutí ve fialové plechovce, můžete se rovnou zkusit zamyslet i nad tím, jaká příchuť vám nejen od samotné značky TDI, ale klidně i obecně na celém českém trhu, chybí. Kdo ví, třeba se nám podaří výrobce inspirovat a konečně se dočkáme drinku dle našich tajných představ
Reportáž z návštěvy Hell Energy Plant v maďarském Szikszó

Hell není jen jedním z nejúspěšnějších energy drinků na světě, za vším stojí nejen zajímavá historie, ale také jedná z nejmodernějších továren na celém světě. Možnost výletu do maďarského Szikszó, kde Hell Energy Plant stojí, se nedala odmítnout. Vydali jsme se na dvoudenní trip, ze kterého se dočkáte ještě zvláštního článku, a dočkali se luxusní exkurze na kterou nás odvezli silným BMW 740d a velkým Mercedes-Benz Viano.
Továrnou nás provedl Tomas Grosch – spoluzakladatel Hellu, ředitel pro rozvoj a strategii mluvící plynně slovensky. Ihned po příjezdu jsme se posadili v zasedačce a vyposlechli si celou řadu informací, které je lepší říkat v tichu, než přímo v provozu. Dozvěděli jsme se leccos o historii společnosti. Největší zajímavost? Hell začínal s cukrovinkami a různými produkty až přišel nápad na energy drink. Ten předčil ostatní produkty tak rychle, že už nemělo smysl prodávat cokoli jiného. Přešlo se čistě k energetickým nápojům. Psal se rok 2006…
Za 7 let se Hell dostal na trh ve 28 zemích, lídrem je v Maďarsku, Slovensku, Rumunsku a Kazachstánu, pro který dokonce vyrábí speciální Hell NitroX. Dříve se Hell stáčel na objednávku ve světě, krom jiného i v ČR. Hell si však stojí za naprostou kvalitou, vše chce mít pod kontrolou a ve správnou minutu. Nejen proto si postavili moderní továrnu v Szikszó, kde se aktuálně stáčí Hell pro všechny trhy a i něco na zakázku. Problém to není, spíše naopak. Plechovková linka značky Krones totiž dokáže stočit neuvěřitelný 1 milión plechovek denně!
Hned vedle se právě připravuje linka na PET lahve. Nás ale zajímal pohled na plechovkou linku v plném provozu. K té jsme došli už v pláštích, čepicích a návlecích na botách. Ve výrobní hale je opravdu teplo, na linku je tu ovšem jediný pracovník doplňující vršky plechovek a zatím rozlepená plata. Zbytek už jede automaticky, od odebírání prázdných plechovek z palety ve skladu „transformerem“ až po zabalení palety fólií a její automatický odvoz do logistického skladu. Mezitím jsou v akci v podstatě jen stroje, jenž nechybují ani při velké rychlosti.
Suroviny na výrobu se samozřejmě dovážejí, základem skvělého nápoje je i kvalitní zdroj vody. Tu si Hell čerpá z pětice vlastních 300 metrů hlubokých studní. Je opravdu skvělá, vlastně až moc, jelikož je to voda minerální a ta se do energiťáků nehodí. Prochází tedy demineralizací a potrubím spěchá na linku, kde je smíchána s předpřipraveným sirupem. Potrubí je mimochodem čištěno nejen mezi stáčením jiných příchutí, ale s různou důkladností v pravidelných intervalech „úpratovačkou“, tedy strojem, kterému se říká uklízečka
Samotné stáčení probíhá neuvěřitelně rychle. Prázdné plechovky, i když několikrát zkontrolované a vymyté z plechovkárny, projdou dalším vymytím, projedou rentgenem a celou řadou dalších kontrol před i po naplnění. V samotném plnícím stroji, jenž jsme nazvali „rotačák“, stráví snad ani né sekundu a okamžitě poté jsou ještě rychleji neprodyšně uzavřeny. Poté si to přes kontroly zamíří do pasterizátoru, jenž během 12 minut díky teplotě minimálně 72°C zničí nežádoucí bakterie. Pasterizací vzniká spotřební lhůta, bez ní by to bylo jen pár dnů.
Po pasterizaci si to plechovky zamíří do baličky, jenž má dvě větve – buď na klasická plata o 24ks nebo vedle na 4 / 6 packy. Hotová balení okamžitě míří na paletu, kterou ihned po dokončení zabalí další robot fólií. Další automatizovaný stroj odveze paletu spojovací chodbou do zcela automatizovaného logistického skladu, kde si ji převezme ještěrka bez řidiče jezdící podle čipů v zemi. Mezery mezi regály tak můžou být na milimetry, mistr v ježdění s ještěrkou by měl pot na čele. I přípravy na rampu dělá robot sám, až samotné naložení je na lidech.
Doufáte, že to už je konečně všechno? Není. Boilery vyprodukují pro pasterizátor tolik páry, že by dokázaly zásobovat teplem 6 tisícové město. Laborantka zase co půl hodinu rozstříhne plechovku a zkontroluje spoj, správnost složení, obsah CO2 i množství bakterií nebo dojde „vhodit“ do plechovky ponorku sledující teploty v pasterizátoru. Je toho ještě hodně a Tomas Grosch nám navíc pověděl tolik dalších zajímavostí, že to vydá na druhý článek, ve kterém uvidíte i naše další vlastní materiály a dozvíte se řadu informací
A na závěr ještě již dříve zveřejněné video, které vám poodhalí detaily, jenž jsme mohli pozapomenout ;)
Candy Store zas válí: Mtn Dew Kickstart, AMPy, Rockstary a DUB!

Prodejna nejen energetických nápojů z USA, to je Candy Store nacházející se v Praze a Brně. Ale co to melu, to už přece všichni znáte a pokud ne, mrkněte na starší články. Teď je tu mnohem důležitější informace – po minulém dovozu je tu další várka, jenž se objeví v pražské i brněnské prodejně podle všech informací již ve čtvrtek 9.května odpoledne. A že se máme na co těšit dokazují následující informace.
Tentokrát to nebudou jen Rockstary nebo Monstery. Vedle čtveřice AMPů Cherry, Sugarfree, Lemonade a Mixed Berry za 99kč se objeví i žhavé novinky v podobě džusových energiťáků na ráno – Mountain Dew Kickstart Orange Citrus a Fruit Punch nebudou za 99,– vůbec špatnou volbou, v redakčním testu se jim vedlo skvěle.
V nabídce se dále objeví i 250ml Rockstary! Original a Sugarfree za 85kč potěší všechny příznivce malých plechovek. Dorazí i 473ml Zero Carb, Sugarfree a především skvělý Fruit Punch po 99 korunách a 710ml Sugarfree termoska za 155,–. Monster maniaci se dočkají nového Dubu Ballers Blend s cenovkou 125kč. Opět skladem pak budou Javy Mean Bean, Kona Blend, Vanilla Light a Irish Blend a skvělý Monster Zero Ultra!
P.S.: Mezitím se v prodeji objevil 250ml Mad Dog Energy Lemonade za 45,– a výborné limonády Angry Birds ;)
No Fear Motherload - Jablečná novinka v plechu s twist víčkem

No Fear Energy Drink v podstatě existuje dvakrát. Jednou se pod touto značkou vyrábí energiťáky v USA a podruhé, nezávisle na té první, v Evropě pod názvem No Fear Extreme Energy. Zcela logicky nás mnohem více zajímá ten evropský, objevuje se totiž i v ČR, patří mezi ty lepší kousky vzhledově i chuťově a především v poslední době přichází s novinkami. Po 355ml Super Chargedu byl v Anglii představen 485ml Motherload!
No Fear Motherload v typické 485ml plechovce s twist víčkem přichází se zajímavou jablečnou příchutí, na pozadí se však stále skrývá ten typický No Fear, který má celá řada lidí tak ráda. V Anglii se dostal do obchodů před pár dny, ČR se zcela určitě dočká také, v oficiálním prodeji by se měl objevit až na podzim. Nedočkavci si jej mezitím můžou sehnat z Velké Británie a zároveň si pořídit limitku Men of Steel se supermanovským S.
Semtex Champagne? Edice šampiónů s příchutí šampaňského

Stačí nemít čas zajít na Warm Up párty letošní Zlaté pálky, která se konala minulý týden a žhavá novinka zcela nenápadně prokluzuje mezi prsty, Právě na této párty, na níž mělo Energy-Drinks.cz pozvánku, byl totiž představený nový zlatý Semtex Champagne, energy drink s popisky Taste of champagne, Champions edition a King Pong. Je tedy zcela vážně propojena se sérii ping-pongových turnajů v obíhačce pod hlavičkou Semtexu.
Příchuť novinky už jste zřejmě odhalili, popisky mluví o „chuti šampaňského“, což u energy drinku není zrovna obvyklá volba, hromada bublinek naopak bývá zcela běžná. Může to tedy chutnat opravdu zajímavě a doufáme, že jej ochutnáme co nejdříve. Design vychází z loni omlazených Semtexů, chybí jen nápis Explosive Energy, jenž by se zrovna k hodně sycenému šampaňskému rozhodně hodil. Místo toho je tu jen klasické „Energy Drink“
Mnohem zajímavější, než jen tyto malé změny a zlaté pozadí včetně zlatého vrchňáku, je pak zadní strana, kde vzhledem ke spojení se Zlatou pálkou nechybí ping-pongová pálka, designové S z dřívější zkratky SX nacházející se na klasiku a Crazy, a nápisy znamenající „edice šampiónů“ a volně přeloženo „král pongu“.
Celkový dojem ze zlatavé plechovky posuďte sami ze zatím dostupných fotografií, které prozrazují také to, že nový Semtex Champagne existuje jak v malé 250ml, tak ve velké 500ml plechovce. V prodeji už se zřejmě objevují, mnohem větší šance na jejich získání je pak přímo na turnajích Zlaté pálky. Těšíte se až jej ochutnáte?
Big Shock! opět přichází se změnou designů některých produktů

Není to tak dlouho, co Big Shock! konečně dokončil obměnu vzhledů svých produktů do jednotné řady, kde vždy vládne žlutá barva pozadí doplněná o barvu proužků, ohraničení písma a hlavního obrázku dle dané příchutě. Až na malý Bitter, u kterého bych se nedivil, kdyby dřív skončil, než získal nový kabátek, už je v novém všechno včetně 250ml Goldu „Bubbles“. Přesto před pár dny došlo k dalším změnám, na které už narazíte v obchodech.
Řeč je o kompletní škále litrových PET lahví Big Shock! Original, Gold, Exotic, Orange a Cola do „stylu“ plechovek. Tvar petky zůstává stejný, rozdíl hledejte na etiketách, kde jsou nově „doprovodné“ obrázky ze zmiňovaných plechů včetně obtažení popisu příchutě danou barvou, opět ve stylu z plechovky. Zcela navíc je pokus nalákat fanoušky na facebook, což se vzhledem k častým soutěžím vyplatí. Rozdílů si možná v obchodě ani nevšimnete, přesto nyní vypadají PET láhve lákavěji. Jen škoda, že já ty petky prostě nesbírám
Monster Muscle Energy Shake - Čokoláda, Vanilka a Kafe!?

Muscle je další nová podsérie energy drinků Monster, nabízí rovnou tři příchutě a podle všeho se jedná o finální produkt ze dříve představených Monster Protein. Monster se totiž snaží zaplnit mezery tam, kde už nějaké ty „energetické nápoje“ existují a přitom je nikdo nevyrábí pod značkou energy drinků. Tentokrát je řeč o proteinových mléčných koktejlech podporující růst svalů. V tomto případě Monster Muscle Energy Shake.
Žádný Energy Drink, ale Energy Shake, to je trojice Monster Muscle s čokoládovou, vanilkovou a kávovou příchutí. V každé, pro Monster už typicky povedené, 473ml plechovce se skrývá rovných 25 gramů proteinů, 7 vitamínů a minerálů a 500 mg vápníku podporujících růst svalů a regeneraci po náročném tréninku.
Nová série Muscle vlastně jen přenáší úplně typické mléčné koktejly pro sportovce pod světoznámou značku energetických nápojů. Monster zaplní další mezeru, vanilkovou a čokoládovou příchutí nabídne další doposud celkem málo využívané chutě a navíc se pokusí dostat své produkty do zcela nového segmentu. Chytrý to tah!
Nejde však jen o chytrý tah, otázkou zůstává, jak tyhle novinky vůbec mohou chutnat. Takový modrý Monster Rehab ProTEAn chutnal spíš jak jogurt, který už nikdo nechce. A právě proto si všechny tři Monster Muscle vezeme na včera zmiňovaný Hell Energy Trip, kde projdou přísným testem rovnou několika redaktorů a sběratelů.
Hell Energy Trip - Čeští sběratelé na exkurzi v maďarském Hellu

Zhruba 1600km za volantem, hodin raději ani nepočítaje, 8 lidí, 4 země, 2 dny, 1 exkurze a hromada navštívených obchodů. Tak přesně to čeká nejen mě již 2–3. května! Řeč je o dosud nepředstaveném a jen občas lehce zmiňovaném Hell Energy Tripu. Řeč je o výletu do Maďarského Szikszó, kde sídli snad největší továrna na energiťáky v Evropě. Exkurze v Hellu je naplánována na pátek, mezitím stihneme ještě mnohem víc.
Členi „expedice“: šéfredaktor Jake, redaktor Tom, Primery, Kefas, Hanis, Dave, výborný zásobovač drinků ze zahraničí Kali a ještě navíc „brácha“. Všechny je můžete znát z webu, blogů a facebook stránek spojených s energy drinky. Vyrážíme ve čtvrtek brzy ráno, přes Slovensko a procházku skrze různé Budapeštské obchody dorazíme zpět do slovenských Košic, kde přenocujeme a ráno nás Hell odveze do továrny v Szikszó.
Při expedici uvidíme kompletní postup výroby, od prázdné plechovky přivezené z „plechovkárny“ skrze vymývání, plnění, uzavírání, pasterizaci až po balení a podívat bychom se měli i na testování a ověřování kvality. Po návštěvě návrat do Košic a hurá domů, ještě přes pár obchodů v Rakousku. Tak abychom mimo exkurze získali co nejvíce nových energy drinků, vyměnili pár plechů a propagačních materiálů a taky se potkali osobně.
Vezeme sebou foťáky a kamery, své si tedy z tripu užijete i vy. Jak v Hellu tak po cestě budeme natáčet, chystáme společné recenze na pár drinků, včetně úplně nové trojice Monster Muscle! Prostě a jednoduše se máte na co těšit. Jedinou nevýhodou je, že budeme pryč všici a tak bude na FB klid, ale na stránky vám nějaké pěkné články předepíši. A navíc už teď můžu slíbit, že minimálně jeden z těch článků bude stát za to!
Monster Ultra Blue - nádherně modrá plechovka v exluzivním testu!

Další z návalu novinek od Monsteru je Ultra Blue, podle Zero Ultra by měl být lehčí drink bez cukru a kalorií. Pro USA není nikterak překvapující další „Zero“ drink, Monster nabízí kromě nových Zero, také Lo-Carb a Absolutely Zero, které jistě všichni známe z Evropy. Jediným kladem je, že u těchto drinků se téměř umělá sladidla na chuti neprojevují, a tak jdou v pohodě pít. Navíc Monster u Zero Ultra a nového Ultra Blue zapracoval na chuti natolik, že umělá sladila erythritol a sukralózu ani necítíme.
Monster Ultra Blue má nádherně světle modrou plechovku s designem po vzoru Zero Ultra obohacenou o malá loga M, které naleznete po boku plechovky, nádhera! Světle modrý je i obsah plechovky, vypadá to nádherně jak barva nápoje téměř splívá s barvou plechovky. Ultra Blue má zajímavou vůni, připomínající nějaké bonbóny, což se i mírně projevuje na chuti. První co cítíte je podobně jako u Ultra Zero cítron, následuje právě zmíněná svěží chuť bonbonů, možná by se to dalo přirovnat k mentolovým bonbónům. Uplně při polknutí můžete mírně cítit ostružiny nebo borůvky.
Nějaká umělá sladidla budete hledat opravdu těžko. Doporučuji ho ledově vychlazený v horkých dnech, dokáže skvělě osvěžit! Myslel jsem, že lepší nápoj bez cukru než Ultra Zero už být nemůže, ale mýlil jsem se, právě Ultra Blue je pro mě tím nejlepším. Osvěžující chuť, žádná pachuť umělých sladidel, pořádná dávka energie…no mňam! Jediné co můžeme říct na závěr..Doufejme, že bude v Candy Store, protože téhle nádherně modré plechovce prostě neodoláte! Známka: 1!
Rockstar Xdurance Orange nově také v 250ml plechovce

Po vzoru modrého Rockstaru Xdurance se i jeho novější varianta, Xdurance Tropical Orange, jenž do ČR dorazil loni jako velké překvapení, stěhuje do malé 250ml plechovky. Důvodem rozhodně není zřejmý fakt, že nejen Rockstary vypadají v malém plechu lépe a docela roztomile. Za vše může atypický polský trh, kde jsou 250ky mnohem oblíbenější a navíc se pak mnohem lépe porovnává cena, kterou RR snížil na cca 12Kč za 250ml!
V Polsku tak nově můžeme sehnat i Rockstar Xdurance Tropical Orange v malé 250ml plechovce. Vedle polštiny se zase objevuje čeština a slovenština, no pro naše trhy zatím tito prďolové nejsou a tak budeme muset za hranice. Mezitím se proměnil i dřívější malý modrý Xdurance, jenž má nově černý vršek a trhátko a místo nápisu Performance Energy jen Energy Drink. Podobnou změnu čeká i nový Orange, první kousky tak budou zřejmě o něco cenější. Na Xdurance by se měl brzy změnit i půllitrový „Recovery“ Orange + Electrolytes.
Photo from LimaK Energy Drink Collection, Thanks!
Hell Summer Cool bude ve 2 verzích - Maracuja a Guava+Limetka!

Včerejší překvapivá novinka od Hellu nás zaujala natolik, že jsme prostě museli zjistit mnohem víc. Kromě informací o příchuti, která nás má v létě osvěžit, se nám dostalo ještě další zajímavé informace – Hell Summer Cool totiž bude rovnou ve dvou verzích! Vedle včera představené zelené plechovky se surfařem se objeví ještě druhá varianta s dýdžejem. Oba nesou označení limited edition a prodeje se dočkají na přelomu května a června.
Hell Summer Cool „Surf“ bude s příchutí kombinující guavu s limetkou, správně jsme tedy tipovali jen polovinu. Hell Summer Cool „DJ“ naopak nabídne chuť exotické maracuji, jenž se v energiťácích objevuje čím dál častěji. Na Slovensku se obě novinky objeví zcela určitě, v ČR zřejmě jen pomálu, ale tak to bylo i s iceCool Pro ČR se prý chystají trochu jiné novinky, tak se nechme překvapit a doufejme, že je seženeme všechny.
English: New Hell Summer Cool in 2 versions! Left one with maracuja flavour, right with mix of guava and lime!
Hell chystá další limitku, letní osvěžení Hell Summer Cool!

Hell se v poslední době evidentně vyžívá v limitovaných edicích. Vše to začalo Red Grapem, ze kterého se později stal klasický produkt, jenž přišel i do ČR. Apple dorazil na trh vesměs jako klasická edice, narozdíl od následujícího iceCoolu s příchutí Kiwi. U něj zatím není jasné, jestli bude pokračovat nebo skončí, záležet zřejmě bude na prodejních číslech, která označení „Limited edition“ zcela jistě zvedá. Teď je na řadě letní edice!
Hell Summer Cool je absolutní novinkou, jenž zatím opět zdobí označení limitovaná edice. Z úplně prvního oficiálního obrázku není jisté téměř nic. Označení Summer Cool, tedy letní osvěžení, by mělo opět přinést nějakou zajímavou osvěžující příchuť jako bylo Kiwi v iceCool. Na maďarském trhu se Summer Cool objeví v blízké době. Další informace přineseme co nejdříve a kdo ví, třeba jej na blížícím se tripu do Hellu i ochutnáme. Jedno je však jisté už teď – Hell Summer Cool má opět opravdu povedenou plechovku, která se neztratí.
No Fear Man Of Steel - Další nádherná limitka k filmu Muž z oceli

No Fear Extreme Energy Drink bude mít další nádhernou plechovku! Po loňské soutěžní limtce 485ml plechovky k filmu The Dark Knight Rises ze série Batmanovek se tentokrát rozhodli spojit s dalším dílem všech možných Supermanovek, filmu Man of Steel (Muž z oceli), jenž do kin doputuje v červnu 2013. Soutěž s názvem „lítej jako superman“ nabídne vítězi zážitek v podobě simulovaného stavu beztíže na palubě letadla nad Floridou.
Náš mnohem více zajímá samotná plechovka, jelikož se soutěže určené jen pro Velkou Británii stejně nemůžeme účastnit. Design vypadá naprosto úžasně, supermanovské logo dotváří opravdu kvalitní vzhled. Já osobně bych jen posunul informace o soutěži nahoru do proužku, tak jako to bylo právě u zmiňovaného Batmana. Tohle musím mít ve sbírce! V prodeji bude již brzy, nejlepší šance k sehnání pak bude v červnu 2013.
Rockstar Energy + Beer? V Německu testují energy pivo Rockstar!

To, co se včera objevilo na internetu, bylo naprostou bombou! Fotografie energetického piva Rockstar Energy + Beer v nádherné skleněné láhvi s typickým uzávěrem, který u nás mají piva značky Bernard, vyvolala poprask. Co víc, fotografie nebyla od žádného fanouška, ale přímo od facebook stránky německého Rockstaru. Během pár minut jej každý sdílel, jenže nikdo nečetl popisky, někdo neumí německy, ostatní číst asi ani nechtěli.
Rockstar Energy + Beer nezní jako naprostá utopie, nejen v Německu se už podobné míchaniny objevují. V USA nejsou takový pivaři, proto by bylo logické i to, proč by takový produkt startoval v Evropě. Koukali jste na obrázek oné lahve? Nikterak kvalitní potisk etikety naznačuje hodně. Energy + Beer bohužel není a nebude další novinkou od Rockstaru, jedná se pouze o podporu německé pobočky k blížícímu se celosvětovému dni piva. V láhvi je nejmenované pivo bez energetických účinků s narychlo vyrobenou etiketou. Chtěli byste ochutnat?
Trojice 500ml džusových Speedstárů od 22.4 v Normě

Aktualizace: Podle všeho se v Normě nakonec objevil jen klasický tutti-frutti Speedstar v 500ml plechovce. Pokud máte jiné zkušenosti, dejte vědět v komentáři, ale podle všeho opravdu džusové Speedstary nedorazily.
Z dlouhodobého hlediska je řetězec obchodů Norma pro sběratele nezajímavým cílem, ve kterém povětšinou seženete jen klasický 250ml Speedstar. Z krátkodobého pohledu se ovšem Norma jednou za čas ukáže a nabídne zajímavé energy drinky, jenž buď nikde jinde v ČR neseženete (vlastní značka Speedstar) nebo se v dané době shání blbě (tehdy nový Hell Red Grape, Blacky, Cool Hemp a další), čímž sběratele dosti potěší.
A potěšení nejen pro sběratele dorazí také v pondělí 22. dubna, kdy se za akční cenu 14,90,– objeví trojice půllitrových džusových Speedstárů ve vzhledově nejpovedenějších plechovkách, co kdy tato značka měla. V Německu už byly v prodeji snad před 2 roky, odkud je také mám, ale do ČR dorazí naprosto premiérově. Odkryl je nabídkový leták, vzhledem k popisku „různé druhy“ by mohl dorazit i klasický tutti-frutti Speedstar.
500ml Speedstar Juicy nabídnou opravdu zajímavé příchutě. V červené plechovce se nachází kombinace granátového jablka s brusinkami, v zelené citrusové plody, tedy citrón s limetkou, a v oranžové exotický mix. Spadají sice mezi levné značky, no za akční cenu nabízí zajímavý „odpočinek“ od hromady stejných tutti-frutti energiťáků. V akci budou do neděle 28.4 nebo do vyprodání zásob. Svou nejbližší Normu si můžete najít zde.
Watt Cherry se pletl s originálem. Změní design a zamíří do ČR

Watt Cherry Edition je posledním přípůstkem do rodiny výborných energetických nápojů Watt. Ty se v ČR prodávají už od loňska v Tescu převážně ve starých designech, i když už se občas podle dřívějších slibů objevují plechovky nové. V prodeji jsou 4 příchutě – Original, přírodní Natura, Light a Isotonic. Chybí jen loňská novinka, višňový Cherry, který byl představen v době, kdy Maďarský trh zažíval boom „červených ovocných příchutí“.
Watt Cherry Edition se zatím mimo rodné Maďarsko moc neobjevuje. Původně šlo o limitovanou edici podobnou Hellu Red Grape. Vzhled plechovky se navíc dost pletl s Wattem Original. V téměř stejných barvách odlišoval příchuť jen malý obrázek višní a nápis Cherry Edition, který byl zákazníky často přehlížen. Nový design to napraví, místo černé bude na pozadí správně ujetá „višňová“. V létě by pak měl výborný višňový šumák, jak jsme Cherry ohodnotili v recenzi, dorazit do Tesca. Ale věřte tomu, novým designům se k nám také moc nechce…
Monster Java Kona Cappuccino? Naprostý LUXUS!

Po exkluzivní recenzi na Rehab Pink, vám přinášíme další recenzi na další z řady novinek od Monsteru. Java Kona Cappuccino byla představena už minulý rok, ale do běžného prodeje se v USA dostala teprve před nedávnem. Cappuccino má nabídnout spojení espressa s mlékem a mléčnou pěnou, což zní velice zajímavě.
Kona Cappuccino bude údajně bratříčkem Javy Kona Blend, napovídá tomu i velice podobný design. Bude to znamenat konec některého z řad Monster Java nebo bude Monster nabízet i nadále řadu kávových chutí? Zatím to vypadá na druhou možnost, ale nikdy nevíme co příjde. Před nedávnem Monster představil také zcela novou řadu Muscle, která nabídne také kávové a mléčné chutě.
Pozadí za logem „M" je naprosto úžasné, hnědá barva se zlatými fleky se krásně leskne. Při nalévání do sklenice to vypadá jako rozteklá čokoláda, na které se později objeví pěna, vypadá to skvěle, jak můžete vidět na fotce. Vůní mi připomíná klasickou kávu s mlékem. Ochutnal jsem a neměl jsem slov, prostě wow úžasný! Očekávali jste další Javu, která se ztratí mezi ostatními? To Kona Cappuccino rozhodně není, sladká mléčná chuť, připomínající trochu čokoládu nebo bílou kávu, ji zcela odlišuje od všech Jav. Známka: 1*!!
Java Kona Cappuccino je tedy méně kávový nápoj s výrazně mléčnou chutí. Pro mě je to jednoznačně nejlepší Java, něco tak úžasného jsem ještě nepil. Hned bych si jí dal znova, pokud máte možnost jí získat neváhejte ani chvíli, je skvělá!
Black Kamikaze a Black Cuba Libre končí, dorazí novinky?

Polský Black Energy Drink je dlouhodobě známý tím, že vedle klasické a Sugarfree, tedy dnes již Zero Sugar, verze nabízí především nealkoholické energetické varianty oblíbených alkoholických koktejlů Cuba Libre, Kamikaze a Mojito. I po spojení značky s tváří bývalého profesionálního boxera a herce Mika Tysona, se v produktové nabídce nic nezměnilo, výsledkem byly jen nové designy plechovek. Letos by se to mohlo změnit.
Na oficiálních stránkách totiž bylo oznámeno, že právě dvě ze tří „míchaných nealkoholických drinků“ končí s označením „limitovaná edice 2012 – vyprodáno“. Jedná se o Black Kamikaze (v originále vodka a limetkový džus) a Black Cuba Libre (bilý rum s colou a limetkou). V prodeji zůstává jen Black Original, Zero Sugar, Mojito a Sexenergy. Dá se tedy očekávat brzký příchod nových příchutí, které doplní aktuálně dost malou nabídku.
Monster Rehab Pink Lemonade - růžová dobrota nejen pro ženy

Monsteru řada verzí Rehabu pořád nestačí, po Orangeade příchází Pink Lemonade, tedy růžová limonáda, což je vetšinou citron s mixem malin, třešní, jahod a dalšího červeného ovoce. Rehab Pink Lemonade je aktuální novinka za mořem, kterou jsme představili již dříve. Nyní však máme jako první z České republiky možnost ochutnat a poskytnout vám co nejvíce informací.
Plechovka svojí výrazně růžovou barvou a růžovým trhátkem zaujme zejména ženy, to ale neznamená, že obsah je určený pouze pro ženy. Hned po otevření je cítit skvělá vůně ovoce a zeleného čaje, barva nápoje je světle oranžová až růžová. Nezbývalo nic jiného než ochutnat, první je cítit kyselá chuť citronu později doprovázena malinami a mírně takovou chutí jablka, až při polknutí je cítit granulovaný čaj. Skvělý mix ovocných chutí, který není podobný žádnému Rehabu, proč ne. Známka: 1
Rehab Pink Lemonade mi chutnal asi nejvíce ze všech Rehabů, není to jako například u Lemonade, že cítite jen citron a granulovaný čaj. V případě Pink Lemonade je to mix ovoce a až nakonec ten čaj, což se mi líbí a hned bych si ho dal znova! Všechny Rehaby mi až na Protean chutnali a Pink Lemonade nezklamal.
28 Black (Schwarze Dose) s trojicí nových nápojů 28 Drinks

28 Black je vesměs novou značkou, ale skrývá se pod ní starý známý Schwarze Dose a vlastně i Weisse Dose, které byly teprve nedávno přejmenovány právě na 28 Black. Díky tomu jsme se dočkali nových designů plechovek a jak se nyní ukazuje, u 28 Black mají ještě mnohem větší plány a tak ke dvojici prémiových energetických nápojů přidávají další tři plechovky, jenž svým zaměřením poputují především do klubů.
Ač jsou plechovky úplně stejné, jen v jiných barvách a s názvem 28 Drinks, tak bohužel neobsahují energetické nápoje. Trojice Bitter Lemon, Ginger Ale a Tonic Water totiž skrývá základní sodové vody s chininem, tedy vlastně toniky ve třech verzích – hořký citrón, zázvor a klasický tonik. Já bohužel tonik nemám rád a plechovky nepatří do sbírky energiťáků, ale když se ke mě dostanou, tak si je ve vedlejší sbírce zajímavostí rád ponechám.
Rockstar soutěž o BMX a další supr ceny se rozjíždí + video

O soutěži od energetického nápoje Rockstar už ví snad všichni. Vždyť právě díky ní tu máme rovnou 6 exkluzivních plechovek v soutěžním hávu, který nám v zahraničí nejen závidí, ale také se po nich hojně sháněji.
TZ: Rockstar Energy drink má skvělou zprávu pro všechny fanoušky adrenalinu! Od 1. května mají šanci získat skvělé kolo. Právě tehdy totiž oficiálně začíná soutěž o limitovanou edici Rockstar BMX bike značky Free Agent a samozřejmě se hraje i o hromadu dalších zábavných cen. Stačí jen pít Rockstar a sbírat unikátní kódy z uzávěrů, registrovat je a sledovat seznam výherců na: www.rockstar-soutez.cz.
Soutěž o BMX kola uspořádal Rockstar po jednoznačném úspěchu loňské slovenské soutěže o adrenalinový Silvestr. Tentokrát ale přináší radost v Čechách i na Slovensku. Od 1. května 2013 oficiálně startuje soutěž o limitovanou edici Rockstar BMX bike od Free Agent a množství dalších cen. Rockstar své fanoušky odmění každý den jedním BMX kolem (resp. dvěma, pro Čechy i Slovensko) v průběhu dvou soutěžních měsíců, tedy až do 30. června 2013!
Soutěž je sice sama o sobě lákavá, to ale nestačí a věděl to i tým Rockstar Energy… Jak o ní tedy dát co nejlépe vědět? Co takhle limitovaná edice plechovek se zlatým bikrosovým olympionikem Marisem Strombergsem, který je elitním členem světového týmu atletů Rockstar Energy? Dobré, ale pořád málo? Tak pak už je na řadě jedině video!
Všem fanouškům Rockstar Energy Drink začíná od 1. května doslova dvouměsíční fiesta plná skvělých výher. Stačí, aby si koupili jakoukoliv příchuť Rockstar Energy Drink v soutěžní edici a v termínu od 1.5.-30.6. 2013 zaregistrovali unikátní soutěžní kód buď na webu soutěže nebo SMSkou. Každý den se hraje o BMX a každý týden o 5× batoh a 10× stylové triko! Kompletní pravdila a informace naleznete na rockstar-soutez.cz.
Mountain Dew brigády - Testujte Xbox, kamerku GoPro a další

Aktualizace 17.4: GoPro možná nebude, podle druhého kola to totiž vypadá, že se budou konat jen brigády, jenž vyhrají v duelu. Nyní se rozhoduje mezi Dew TV Recyklátor a Dew Stress Killer. V hlasování jasně vede rozbijení televizí baseballovou pálkou, čemuž se ale vůbec nedivíme, protože nějaký řvaní slov, to nikoho nebere.
Mountain Dew se teprve před nedávnem vrátil na český trh a vyvolal fantastické ohlasy. Tím by to ale samozřejmě nemělo končit a tak je potřeba řádná propagace. Jedním z povedených způsobů hlubšího propojení pijanů se značkou jsou právě spuštěné Dew brigády, na které se může přihlásit v podstatě kdokoli, kdo splní úkol daného kola. Vítěz kvalifikace získá zábavnou brigádu, obdrží honorář a užije si den plný srandy.
První představená pozice Dew Xbox Testera, kdy stačí zaslat foto s lahví Mtn Dew a gamepadem, přinese den plný hraní her na Xboxu v pasáži nákupního centra s hromadou pití. Druhou brigádou bude testování kamerek pro adrenalínové sporty GoPro Hero. Zisk této pozice bude náročnější, do kvalifikace se bude zasílat video a očekává se adrenalínový nářez, ze kterého by mohlo vzniknout pěkné video. Více info naleznete na DewBrigády.cz !
Take Off Tropic Mix a Fruit Mix vyráží do prodeje

Máte pocit, že právě zažíváte déjà vu? Přesně tak jsem se cítil, když jsem v katalogu Lekkerlandu, společnosti jenž zásobuje především většinu čerpacích stanic, uviděl nově zařazené produkty v podobě energetických nápojů Take Off Tropic Mix a Take Off Fruit Mix. Ty se totiž již loni v červnu objevily v nabídkovém listu, ale na samotných benzínkách se, na rozdíl od Take Off Original a Take Off Cola Mix, téměř vůbec neobjevují.
Nové zařazení do katalogu snad bude znamenat, že na ně konečně nebude tak těžké narazit. Já je u nás nikdy neviděl a to tankuji na různých místech. Žlutý Tropic Mix obsahuje příchuť pomeranče a bílých hroznů s nádechem exotické Maracuji s Mangem, červený Fruit Mix zase osvěžující chuť malin a dalšího červeného ovoce. V ČR jsou všechny 4 verze jen v 330ml plechovkách, Německo okupují i 500ml nebo litrové PETky.
P.S.: Do katalogu byly opětovně přidány již v březnu, možná už jste je tedy viděli
Monster Assault dorazí zřejmě na přelomu dubna a května

Dlouho slibovaný a ještě déle očekávaný příchod „citrónovo-třešňovo-colového“ energy drinku Monster Assault na český a slovenský trh se nezadržitelně blíží! Loni jsme se jej ještě nedočkali, letos se však objevil v Polsku, Maďarsku a dalších zemích a tak bylo téměř jisté, že ČR nebude pozadu. Správný odhad neoficiálně odhalila infografika k „soutěži“, kde už byl Assault uvedený jako jeden z produktů se soutěžními trhátky.
Díky tomu jsme mohli napsat článek, že je Monster Assault už definitivně na cestě. Díky vlastním zdrojům byl Assault potvrzen, datum ale stále nikde. Podle nových informací by měla novinka na trh dorazit na přelomu dubna a května. Nové produkty jsou do nabídkových listů přidávány v pondělí, v ten samý den tak vyrazí do prvních obchodů. Assault by se tedy mohl začít distribuovat 29. dubna. Skutečnost budeme samozřejmě monitorovat a ihned informovat. Rozdíl by měl být jen v řádu pár dní, ať už to bude dřív, nebo později.
Burn přichází s novinkou Lemon Ice!

Zatímco v ČR začíná Burn mizet z plechovek a přesouvá se do půllitrových lahví, na severu vzniká zcela nová příchuť. Burn přichází stejně jako před nedávnem Relentless s příchutí Lemon Ice. Jelikož Burn i Relentless jsou od Coca-Coly dá se očekávat to stejné jako u Relentless Apple & Kiwi a Burn Blue, tedy hodně podobný drink akorát v jiné plechovce.
Nový Burn Lemon Ice má typický plamen, který je tentokrát žlutý, celkově design plechovky je povedený. Bohužel pro nový Burn musíme hodně daleko. Jako novinka byl představen v Norsku, uvidíme zda se bude ze severu šířit dále po Evropě nebo zůstane zatím pouze tam. Každopádně kdyby byl někde poblíž, tak jsme určitě jedině rádi.
Ochutnali jsme luxusní WTF? energy drink

WTF? je zcela nová německá značka, která přichází s nápadem vytvořit něco neobvyklého, něco u čeho si zkrátka řeknete WTF?! Tím neobvyklím je WTF? energy drink s poletujícími kousky zlata v nápoji, jak můžete vědět z našeho článku s představením nové značky WTF?.
Otvíral jsem balík od WTF? a hned na mě čekal „tajemný" černý dopis s přiloženým CD s hromadou oficiálních fotek drinku, pod ním luxusní lahvička. Když jsem to viděl, tak pak chvilce zkoumání lahvičky jsem si řekl „WTF? tohle že je energy drink?". Lahvička je opravdu nádherná, jednoduchý design s logem WTF? a efekt poletujícího zlata tomu jen přidává na kráse. Luxusnější energy drink v láhvi jsem snad ještě neviděl, nádhera.
WTF? energy drink slibuje příchuť ostružiny zcela bez cukru a umělých barviv. Průhledná barva nápoje vám nic neřekne, vůně připomínající ostružiny vám už řekne o něco více. Ochutnal jsem a můj první pocit byl, že piju obyčejnou neperlivou vodu zcela bez chuti. Chuť ostružiny je cítit pouze na začátku a pak už jen hořká pachuť, nic podobného jsem ještě nepil. Vločky zlata při pití ani neucíte. Čekal jsem od tak luxusního nápoje víc, než jen takovou pachuť s jemnou chutí ostružiny, kterou tam hledáte opravdu těžko. Nápad dobrý, vypadá to opravdu zajímavě, ale chtělo to ještě víc zapracovat na chuti. Známka: 3-
Velké poděkování patří společnosti WTF? za poskytnutí veškerých informací a zaslání lahvičky na recenzi! Koukněte na již spuštěný web.
Batman a Superman - Dětský energy drink a cola pro ČR

Dětské limonády v plechovkách od The Drinks získávají další bratříčky. Na trhu se postupně objevilo malinové Hello Kitty, ananasový Spongebob, pomerančový Ben 10 a naposledy ledový čaj Hello Kitty s příchutí granátového jablka. Nyní je ten správný čas na příchod nových hrdinů, Do boje se vydává Superman a Batman!
Dvojice novinek nabídne další zajímavé nápoje. Batman dorazí s obsahem dětské coly, černý drink se skvěle hodí k černému hrdinovy. Superman zase potřebuje hromadu síly a tak v této plechovce naleznete dětský energy drink, tedy klasický tutti-frutti „energiťák“ bez kofeinu a taurinu, zato s pořádnou dávkou vitamínů důležitých pro vývoj dětí. Na trh vyráží v těchto dnech, nejlépe se budou shánět tam, kde je Kitty, Spongebob nebo Ben10.
NOS a Full Throttle nově v 355ml plechovkách!

Energy drinky NOS a Full Throttle jsou určeny pro prodej pouze v USA a v Kanadě, ale v Evropě se dá především NOS sehnat celkem jednoduše, ať už v německých e-shopech nebo také v Candy Store. Full Throttle už tak jednoduše neseženeme, možná právě proto ho ani někteří lidé neznají. Jelikož Monster je v USA samostatná značka, tak Coca-Cola za mořem nabízí právě NOS a Full Throttle.
Nové 355ml plechovky přichází společně pouze ve speciálním 6 packu, který výjde za mořem na necelých 5 dolarů, což je nádherná cena, o které si v Evropě můžeme nechat jen zdát. Na 6 packu NOSu se objevuje reklama na film Fast & Furious. Pro všechny asi známější Nos má menší změny na plechovce oproti většímu bratříčkovi. Na vrcholu plechovky jsou nápisy mental focus + high-performance energy. Nápis CMPLX6, což je specíální směs NOSu, která zvyšuje výkon a mysl, je až zezadu plechovky společně s Rewards Series.
Full Throttle v 355ml je doslova bratříčkem 473ml, plechovka je naprosto stejná bez změny. NOSy a Full Trottle v hubenějších plechovkách jsem si nedovedl představit, ale když jsem viděl fotky, tak mě to celkem překvapilo. Vypadají krásně a do sbírky jako zajímavost to bude pěkný.
Za fotky děkujeme Energy Drinks Are Us.com (Thanks Bradley!).
Výborné Angry Birds Tropic a Paradise v Albert Hypermarket

Jasan, soft drinky Angry Birds v ananasové příchuti Paradise a colové příchuti Tropic vůbec nepatří mezi energiťáky, jenže tyhle limošky chutnají opravdu skvěle, což se potvrdilo i v naší odpočinkové recenzi. Navíc vás tato novinka dost zaujala, čtenost byla vyšší než u leckterých energy drinků a to je důvod proč se k nim vrátit.
Obě příchutě od nás dostaly 1*, ale bohužel jsme vám nemohli říci, kde v obchodech je sehnat. Teď už můžeme! Angry Birds se totiž nově prodávají v Hypermarketech Albert za skvělou cenu 16,90 Kč! Po našem chválení je i tato skvělá cena důvodem, proč je vyzkoušet. I když já bych si s nima nejradši odnesl rovnou i ten stojan
CZ/SK: "Soutěž" o oblečení odhaluje příchod Monsteru Assault!

Dlouho očekávané se zřejmě stává skutečností! Monster Assault má již delší dobu namířeno také do našich končin, jenže ne a ne konečně dorazit. Loni místo něj dorazil Rehab, mezitím se Assault stihl objevit dokonce v Polsku a od začátku dubna i v Maďarsku. Že právě „colovo-višňovo-citrónový“ Assault bude letošní novinkou od Monsteru i u nás už čekal snad každý. A podle všeho se tak opravdu stane, blížící se příchod odhalila soutěž.
Dnes totiž byly konečně spuštěny stránky k soutěži podobné americkému „Free Team Gear“, díky čemuž vznikla o víkendu představená soutěžní verze klasického Monsteru. Další příchutě speciální potisk nedostanou, dočkají se jen černých trhátek s „M“ drápkem, jenž se budou sbírat do „soutěže“. Stránky kromě informací o předmětech, které se dají za trhátka získat, tak nějak „nenápadně“ odhalují příchod Assaultu na náš trh!
Soutěžní stránka obsahuje podstránky všech států, ve kterých soutěž běží a pod českou a slovenskou vlaječkou můžete vidět také Monster Assault. O chybu se podle všeho nejedná, příchod Assaultu je dost očekávaný a my jej máme nějakou dobu potvrzený, jen nám zatím nikdo nepotvrdil datum. Ptáte se, jestli je právě Monster Assault onou plechovkou s otazníkem v headeru? Ano je! A podle všeho dorazí dost brzy, vždyť soutěžní plechovky mají být v prodeji od 1.dubna do 30.června. Mezitím se tu Assault prostě musí objevit!
English: Monster Assault coming to Czech and Slovak Republic, directly with black pull tab for „Team Gear“ competition. This competition will be on all flavours in all following countries: Austria, Belgium, Cyprus, CZ/SK, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland and UK. Promo is just on regular, black pull tabs on all flavours.
Energiťák ok,- s dvojicí novinek - green apple a green apple zero

Ok,– je ve Švýcarsku celkem známá značka nejen energetických nápojů, ale vlastně úplně všech možných produktů prodávaných v obchodech avec a k kiosk. Na jednu stranu je to typická komerční značka, asi jako S-Budget v Intersparu nebo třeba Clever v Bille, na tu druhou má minimálně se svými energy drinky plán na prodej i mimo Švýcarsko. Objevuje se například v USA, ambice jej táhnou i do ČR. A teď má další novinku.
Po nedávné zimní edici ok,– blueberry je tu tentokrát jarní edice a to rovnou ve dvou verzích. Ok,– si tentokrát vzalo na paškál příchuť zeleného jablka a použilo jej nejen v klasickém green apple, ale také ve verzi zero. Vzhled plechovek navazuje na ostatní verze, klasika je zelená s bílou v nápisech, u zera pak obráceně.
ok,– energy drink má aktuálně v nabídce varianty classic, sugarfree, exotic, mango, strawberry-kiwi, banana-cherimoya, green apple a green apple zero. Loňské speciální edice pineapple a blueberry se možná stále dají sehnat, jestli však zůstávají v klasické nabídce není vůbec jisté. Snad se ok,– jednoho dne podívá i do ČR, jsou to totiž jedny z nejhezčích plechovek co znám a je jedno, jestli se zrovna sežene 250, 355 nebo 500ml verze.
Nový dizajn energy drinku Carrefour

Carrefour nedávno prišiel s nápadom nepredávať svoje energy drinky po kusoch, ale po 6-packoch, čo zberateľov veľmi nepotešilo. Ale povedzme si rovno, že človek, ktorý len tak dostane chuť na energy drink, tak si tiež nebude kupovať 6-pack. Ale je pravda, že cena išla výrazne dole. 6-pack vychadzá len na nejaké tie 3 eurá, a pred tým stál kus cca 1 euro. Reč je o dvoch príchutiach a to o Regular a Light. Momentálne už starý dizajn Regularu budete v Carrefouri hľadať márne, no podľa informácií Light do nového dizajnu zatiaľ neprešiel.
Čechom odporúčam jedine výlet na Slovensko (no dávajte si pozor, Carrefoury sú len v Košiciach, Žiline a v Bratislave) alebo výmenu so Slovákom. Každopádne si myslím, že nový dizajn je oveľa krajší a dúfam, že do neho časom prejde aj Light. Starý dizajn je taký nevýrazný, ani si ho v obchode človek nevšimne, no nový dizajn sa fakt podaril, a mne sa veľmi páči. Zatiaľ sa do Carrefouru ponáhľať nebudem, nemám ho najbližšie a počkám, či náhodou nebude v novom dizajne aj Light, že by som to zobral naraz.
Big Shock! Gold 250ml v novém, ponechává si označení bubbles

Big Shock! v průběhu loňského roku kompletně obměnil designy svých půllitrových plechovek do jednotného stylu. Starší zlatý Gold a stříbrný Bitter se po proměně zařadili do „jednobarevného“ trendu nastoleného v době příchodu džusových verzí Orange a Exotic, tedy převládající žlutá na pozadí, barva odlišující danou příchuť v proužku, kolem popisků a v obrázku. Tímto směrem se pak vydala nová Cola, Lighti malé „džusovky“.
Malé 250ky nejsou u Big Shocku tak důležité, přesto se jejich postupná proměna dala logicky očekávat. První byl „Originál neperlivý“ upravený právě o tento nápis. Letos představené malé juiced verze mají samozřejmě také design svých větších bratříčků. Zbýval tedy Gold a Bitter, druhý jmenovaný prošel proměnou nedávno – z růžové for woman se přebarvil do stříbrna, v letácích se moc neobjevuje, jeho budoucnost tak nevidíme moc růžově.
Gold je naopak mnohem oblíbenější a tak je jen dobře, že se konečně dočká proměny a zapadne mezi své bratříčky. Zatím máme k dispozici jen obrázky z letáků, přesto jsme si na nich všimli zajímavé „změny“. Malý 250ml Gold se sice proměnil podle svého 500ml bratříčka, jenže místo „Gold perlivý“ získal popisek „Gold bubbles“. Použilo se tedy částečné označení z dřívější verze. Možná se jedná jen o „variantu“ použitou pro obrázek, mnohem spíše se však jedná o reálnou verzi. Na tu si tak jako tak ještě pár týdnů počkáme.
Street King energy shots - dobré shoty existují!

Dnes trochu odbočíme od samotných plechovek. Chtěl bych vám ukázát energy shoty z jiné stránky, než je asi většina z vás znáte. Za mořem jsou energy shoty poměrně oblíbené, měl jsem možnost jích pár ochutnat a právě Street King mě zaujal nejvíce. Nejen svou chutí ale i přístupem k zákazníkům a podporou dobročinných účelů.
Street King je zajímavý především tím, že ho vytvořil americký rapper Curtis James Jackson III známý pod uměleckým jménem 50 CENT. Společnost Street King navíc bojuje proti světovému hladu v rámci Světového potravinového programu (WFP), který patří pod Organizaci spojených národů (OSN). WFP poskytuje potravinovou pomoc chudým a hladovým dětem po celém světě. Každý prodaný SK energy shot přispívá na jídlo pro hladové děti. SK díky zákazníkům financoval už miliony jídla. Cílem je zlepšit životy hladových dětí po celém světě a poskytnout co nejvíce jídla. Jak řekl sám 50 Cent:
Výsledky velikonoční soutěže + rekord v návštěvnosti!

Energy-Drinks.cz dále slaví úspěch, také díky včerejší soutěži a hlavně díky vám návštěvníkům, padl rekord v měsíční návštěvnosti! Doposud nejvyšší návštěvnost padla v říjnu, kdy si na web našlo cestu 25 708 návštěvníků. Březen ve znamení novinek v čele s Rockstary SuperSours byl ještě úspěšnější. V březnu si k nám našlo cestu 26 301 návštěvníků! Zajímavý je také vzestup mezi roky, v březnu 2012 pouhých 14 976 a v březnu 2013 neuvěřitelných 26 301! Velikonoční soutěž a hledání kuřat přineslo téměr 18 tisíc zhlédnutí Energy-Drinks.cz za jeden den, což je další rekord. Od začátku roku bylo návštěv 60 000. A od samotného vzniku webu? Rovných 350 000. DĚKUJEME!
Teď už očekávané vyhlášení včerejší velikonoční soutěže. Tentokráte jsme zvolili jiný průběh soutěže, který dělal mnohým velké problémy a pro některé byl otázkou několika minut. E-maily nám chodily od rána až do poslední chvíle, dokonce i přesně v 23:59 nám přišel E-mail. Celkem nám jich přišlo 65 a z toho většina poslala odkaz na všechny 4 články. Rozdali jsme čísla od 1 do 105 (každý kdo poslal odkaz na všechny 4 články dostal dvě čísla, jak se řeklo v pravidlech).
Kuřata byla ukryta v článcích: Semtex Cool obraví jazyk na zeleno, BS! představuje poslední redesign – nový Bitter, Rockstar XDurance Orange – Taková lepší Fanta a Monster Rehab Green Tea a Orangeade v Anglii! Nejvíce z vás našlo kuře v článku o Rehabech v Anglii (58), poté Semtex Cool (45), BS! Bitter (45) a Rockstar XDurance Orange (44).
Víme co vás hlavně zajímá, tak už vás nebudeme napínat. Čísla od 1 do 105 jsme zadali do generátoru náhodných čísel a vygenerovalo se nám číslo 94. To znamená že výhercem se stává…nebo vlastně výherkyní…teď jsem kluky asi zklamal
… je to NIKOLA URUBOVÁ! Gratulujeme! Ostatní nezoufejte určitě si pro vás připravíme hromadu dalších soutěží. Všem děkujeme za účast! Výherkyni budeme kontaktovat E-mailem.
Zajímá nás váš názor na tento typ soutěže, je lepší než otázky apod? Svoje názory pište do komentářů.
VELIKONOČNÍ SOUTĚŽ s Energy-Drinks.cz

Máme tu opět Velikonoce a jak je na Energy-Drinks.cz zvykem odměníme jednoho šťastlivce z našich návštěvníků. Letos to nebudete mít tak jednoduché. Úkolem je najít naše „energy kuře“, které je ukryto ve čtyřech našich článcích a poslat odkaz na alespoň jeden článek, ve kterém jste kuře našli.
Každému účastníkovi soutěže bude přiděleno číslo, podlo toho kolikátý jeho e-mail v pořádí příjde. Pozor! Když najdete všechy čtyři kuřata a pošle nám do e-mailu odkazy, tak vám přidělíme dvě čísla, tudíž máte větší šanci na výhru! Poté se zadají čísla do generátoru, který vybere jedno náhodné číslo. Výherce následně oznámíme zde na webu.

Soutěž je určena pouze pro občany České republiky. Vaše e-maily můžete posílat od dnešního rána do 23:59, e-maily došlé po 23:59 nebudou zařazeny do soutěže. E-mail s odkazem na jeden nebo všechny čtyři články, ve kterých jste našli obrázek našeho kuřete posílejte na velikonoce@energy-drinks.cz. Nezapomeňte uvést vaše celé jméno. Každý může poslat e-mail pouze jednou!
NÁPOVĚDA: Musíte projíždět článek po článku a pečlivě ho prohlédnout. Nezapomínejte také na jarní barvy.. Říkali jsme, že letos to nebudete mít jednoduché.
Teď už jen popřát hodně štěstí při hledání a když už vás to nebude bavit, tak si k tomu otevřete nějaký energiťák. Veselé Velikonoce za www.Energy-Drinks.cz.
Monster soutěž přímo na plechovce s nádherným "M" trhátkem!

Dlouhou dobu to bylo pro všechny značky na našem „malém“ trhu celkem tabu. Jedinečnou výjimkou byl Big Shock! a řekněme, že i X No Commerce. Ano, řeč je o soutěžních plechovkách, které mají pozměněný design a další malé změny jen kvůli pořádné propagace soutěže. Žádné ošklivé růžové papírky nebo drahé alu nálepky, ale reklama přímo na plechovce. Tak to funguje nejlíp, a jen pár dní po Rockstaru s tím u nás přichází i Monster!
Reakce na Rockstar to opravdu nebude, taková příprava soutěže, plechovek a všeho dalšího totiž nějakou dobu trvá. Monster s Rockstarem s tím tak přichází zcela nezávisle na sobě. Drží se však zaběhlých světových trendů, nový český soutěžní Monster tak zepředu téměř nepoznáte, informace o soutěži totiž umisťují místo „příběhu“ z boku. Tou nejkrásnější změnou je černé trhátko s logem „M“, nebo chcete-li s „M drápkem“
Soutěž Monsteru o exkluzivní teamové oblečení je českou variantou na loňskou akci „Free Team Gear“. Na plechovce se totiž objevuje odkaz monsterenergy.com/gear a ten je zatím přesměrovaný na stránku původní USA verze této soutěže. Po vzoru Team Gear i edice Ken Block se očekává umístění soutěže jen a pouze na zeleném originálu. To je sice trochu škoda, ale to trhátko… prostě nádhera.
Soutěžní plechovky už se začínají objevovat v prodeji, takže začíná další velké pátrání a taky soutěžení o oblečení Monster Energy. Bližší informace o soutěži samotné bohužel zatím nemáme k dispozici. Víme jen následující: platí pro Českou i Slovenskou republiku a právě ona nádherná trhátka dostupná na všech příchutích se budou sbírat pro zisk oblečení zdarma (pravděpodobně zaplatíte jen poštovné). No proč ne!
English: Brand new Monster Energy can, just like the last year „Free Team Gear“ version from USA! Black pull tab with „M“ logo.. Contest for exclusive team clothes starts probably in next month, but the cans are in distribution from these days. Changes are just on the Regular can, as usual for Monster.
Za fotografie děkujeme Dominik Máčo Rathousky a Mathew's Energy Drinks Collection.
Aktualizace: Němci je mají také a objeví se zřejmě ve více zemích. Ale koho to zajíma!? Vždyť je máme v ČR!!!
AMP Active Orange - pomerančová dobrota

Amp energy drink patřící pod PepsiCo je zakládán na chuti výborných soft drinků Mountain Dew, které patří taktéž pod PepsiCo. Před časem Amp energy drink zcela změnil svou obchodní strategii a vznily nové zcela odlišné plechovky. Za mořem hodně oblíbený Relaunch se do nové plechovky vůbec nedostal, vypadalo to na konec výroby, ale před nedávnem Amp potěšil američany. Relaunch se změnil na Orange a byl zařazen mezi řadu Active, které se blíží složením Rehabu nebo Recovery.
Amp Active Orange má výraznou barvu plechovky a krásně jednoduchý design, tak jak je to zvykem u všech nových Amp. Po otevření a následném nalití do sklenice mě zaujala svítivě oranžová barva nápoje a výrazná vůně pomeranče. Ochutnal jsem a bylo mi jasné, proč je za mořem tak oblíbený. Vůbec není podobný Rockstaru Orange, jak se může na první dojem zdát. Amp má svěží chuť pomeranče doprovázenou kyselejší chutí citronu.
Pil někdo Mountain Dew Live Wire? Pokud ano, tak jistě víte o čem mluvím. Amp Active Orange si dovedu představit ledově vychlazený v horkých letních dnech, opravdu dokáže skvělě osvěžit. Opět můžeme říci, kdyby tento Amp získalo Candy Store, pro svou obchodní síť, tak bysme byli určitě všichni jedině rádi. Hned bych si ho dal znova. Známka: 1
Ochutnali jsme nové Mountain Dew Kickstart

Výborné limonády Mountain Dew patřící pod PepsiCo znají jistě všichni. Před pár týdny se po dlouhých letech znovu začali oficiálně prodávat v České republice a na Slovensku. Nové energizující nápoje od Mountain Dew se za mořem teprve rozjíždějí. Nabízejí příchutě Orange Citrus a Fruit Punch, které vás mají nastartovat, jak naznačuje název Kickstart. Obě příchutě si představíme podrobněji v dnešní recenzi.
Orange Citrus: První z nových Kickstart v oranžové plechovce a stejně barevném obsahu nabídne nápoj podobný vzhledově Fantě nebo Rockstaru Orange. Hned při prvním napití převládá chuť klasického Mountain Dew, která je základem. Později už je cítit až moc sladký pomerančový džus, který vytváří společně s Moutain Dew takovou přeslazenou limonádu. Nechutná špatně, ale očekával jsem od Mountain Dew více. Známka: 2-
Fruit Punch: Druhý z nových Kickstart má takovou tajemnou nic neříkající vůni. Po nalití do sklenice jsem byl překvapen, tmavě oranžová až červená barva trochu splívající s barvou plechovky je prostě božská! První co cítíte z chuti je opět klasický Mountain Dew. Později skvělý sladký mix přírodních chutí, připomínající jahody. Jediný co k tomu ještě dodat, prostě WOW! Mně to strašně moc chutnalo. Známka: 1*
Nové Kickstarty od Mountain Dew se prodávají zatím pouze v USA, a tak to s největší pravděpodobností zůstane i nadále. V České republice máme Candy Store a jistě se nebudeme zlobit, když Kickstarty časem dotáhnou. No, nechme se překvapit.
WTF? energy drink - krásná lahvička plná zlata

Co si asi řeknete, když uvidíte lahvičku s bezbarvým nápojem, ve kterém plavou kousky zlata? WTF? (Slušně řečeno: Co to sakra je?) já si myslím že to je ta správná věta a výrobcem skvěle zvolený název! WTF? je zcela nová značka, která vzniká v německém Bavorsku a nabízí aktuálně opravdu luxusní malou skleněnou lahvičku s objemem 200ml.
Tajemný bezbarvý nápoj s malými vločkami zlata nabídne chuť ostružin bez cukru a bez umělých barviv. WTF? se drží hesla „Místo cukru zlato.“, tak uvidíme jak dopadne v naší připravované recenzi. Dostupný bude na německém Amazonu a na oficiálních stránkách, kde zatím probíhá odpočet do spuštění. Zatím můžete sledovat FB stránku, na které vás budou o všem včas informovat.
AKTUALIZACE 28.3: WTF? bude v Německu dostupný po kusech nebo v luxusní krabici po devíti lahvičkách. Možná si kladete otázku kolik bude takový luxusní energy drink stát? Bude za 7,39 Euro jeden a za 67 Euro celá krabice s devíti kusy. Za luxusní věci si i luxusně zaplatíte no.. Co že jsou ty vločky zlata? Ne, pravé zlato to opravdu není. Jedná se o jedlé plátkové zlato, které se vyrábí speciálně v Německu. Říkáte si WTF? Tak to je správně, to je účel WTF energy drinku!
WTF? energy drink hledá distributory v České republice. V Německu nazývají Prahu jako zlaté město, tak do zlatého města přeci patří i zlatý energy drink! Pokud by se zde našel nějaký distributor kontaktujte výrobce zprávou na oficiální FB stránku nebo na e-mail questions@wtf-energy-drink.com. WTF energy drink by jsme v České republice jistě uvítali, tak snad se někdo najde.
Red Rain Redeem - povedená kopie Rehabu

Mnozí lidé z České republiky Red Rain energy drink ani neznají. Prodává se za mořem v USA a také v Kanadě, kde je dostupný v malých 250ml plechovkách. Red Rain nabízí řadu zajímavých a někdy i trochu neobvyklých příchutí, kromě Originalu a Zero Sugar nabízí Storm Surge, což je příchuť pomeranč a maracuja, Hydroplane bobulovité ovoce a granátové jablko, Precipitation nabízí na energetický nápoj celkem neobvyklou chuť melounu, Downpour třešeň a limetka a Redeem, který je aktuální novinkou za mořem.
Red Rain se v obchodě jen tak nepřehlédne, kromě zajímavých příchutí má i velice zajímavou plechovku. Každá příchuť Red Rainu je jinak barevná a má jednoduchý design – výrazná barva, logo, pár napisů, naznačení červeného deště a je z toho krásná plechovka. Přesně taková jednoduchost se mi líbí. Navíc se prodává za příznivou cenu 99 centů, což je nějakých 19Kč.
Redeem se prodává za mořem teprve pár týdnů a my už máme tu možnost ho ochutnat a poskytnout vám o něm nějaké informace. Plechovka má opět výrazné barvy, sice pozadí je tmavě hnědé až černé, ale žlutá barva v popředí ho dělá zajímavým. Nápisy Tea & Lemonade a Energy & Hydration už napovídají, že to bude něco podobného jako Monster Rehab, který jistě už všichni ochutnali.
Podle očekávání po nalití do sklenice vypadá naprosto stejně jako Rehab, ale vůně je taková více citronová. První pocit z pití byl, že piju Monster Rehab, až dýl jsem si začal všímat menších rozdílů. Nejdříve je cítit taková chuť granulovaného čaje, kterou později doprovází citron. V Red Rainu chuť citronády převládá a možná ti, kterým nechutná Rehab by si právě Red Rain oblíbili. Mně Rehab chutná, ale kdybych si měl vybrat mezi ním a Red Rainem tak asi volím Red Rain. Známka: 1-
Spojení Blacku s odsouzeným Tysonem přináší problémy

Polský energetický nápoj Black vyráběný společností FoodCare má problémy se zástupci maloobchodních prodejen ve Velké Británii. Black je totiž neúprosně spojen s americkým boxerem Mikem Tysonem. Na plechovkách se vedle jeho jména a podpisu objevuje jeho fotka. Tetování u jeho levého oka je tak známé a oblíbené, že se na nejnovějším Blacku Sexenergy místo Tysona objevují právě „klikiháky“ z jeho obličeje.
Jenže právě toto spojení nyní dělá výrobci Blacku vrásky na čele. Bývalý profesionální boxer Mike Tyson byl v roce 1992 odsouzen za znásilnění. Na jednu stranu dobrá reklama má tedy i své negativní stránky. Zajímavé je, že problémy zatím mají jen zástupci řetězců z ostrovů. Podle dostupných informací se vše vyřešilo odstraněním Tysonova obličeje z plechovky, jméno a podpis měl však zůstat. Po 20 letech zřejmě mírně nečekané potíže.
Monster Muscle, místo Protein nebo jen další novinka?

Před pár dny jsme psali o novém Ultra Blue a malinovém Rehabu, ale Monster toho ještě nemá dost a dnes se na Facebooku objevila fotka nových Muscle! Nové Muscle budou nejspíš náhradou za dříve zmiňované Protein, ale není vyloučeno, že půjdou do prodeje Protein i Muscle.
Muscle se představují ve třech zajímavých příchutích: čokoládový koktejl, vanilkový krém a café latte. Všechny příchutě budou obsahovat protein, což znamená, že 3 příchutě Protein byly nejspíš jen nějaký návrh na tyto nové Muscle. Bylo by celkem nelogické kdyby Monster nabízel celkem 6 verzí proteinových nápojů. Každopádně na Muscle se těšíme a doufáme, že budou lepší než Rehab ProTEAn, který moc lidem nezachutnal. V USA půjdou do prodeje v dubnu.
AKTUALIZACE 24.3: Monster Muscle se objevily na prvních fotkách a vypadají opravdu nádherně! Můžete si všimnout, že se od první fotky změnily názvy jednotlivých příchutí. Vanilla Whip bude jen Vanilla, Chocolate Shake jen Chocolate a Café Latte jen Coffee Od 1. dubna by měly být v USA oficiálně v prodeji. My se už těšíme a doufáme, že brzy vám budeme moci nabídnout recenzi na tyto zajímavé novinky od Monsteru.
Red Bull Zero Calories nově v Rakousku. Češi si asi počkají

Zero je stále hitem a Red Bull nemíní zůstat pozadu. Původní Total Zero pro USA získal při evropské premiéře ve Francii odlišný název Zero Calories. Zero je prostě ještě víc než sugarfree a co je pravda, většinou chutnají alespoň o trošku lépe, než klasické sugarfree verze. Pro Red Bull domácí rakouský trh samozřejmě nemůže zůstat pozadu, Zero Calories k našim jižním sousedům doputuje na blížícím se začátku jara.
Red Bull Zero Calories slibuje nula kalorií a 100% křídel. Nula kalorií, nula cukrů a přitom 100% funkce Red Bullu. 80mg kofeinu na malou plechovku a hromada vitamínů. V Evropě je Zero Calories dostupný snad jen ve Francii a Holandsku, brzy se přidá právě Rakousko. Na český trh se podle všeho aktuálně nechystá, vždyť se tu zatím pořádně neusadily ani tři barevné Red Bull edice. Sběratelé si ZC holt dovezou, ostatní si počkají ;)