Burn u nás hlavně v plastu, v cizině novinky a různé edice

Nejen Mad Croc, ale také jiná, výrazně známější a především jedna z prvních značek na českém trhu může spadnout do hlubin. Řeč je o energy drinku Burn, který je v jiných evropských státech výrazně úspěšnější, než u nás. Možná za to může malý trh, možná se sečetlo 1+1 a veleúspěšný Monster distribuovaný také Coca Colou prostě dostal přednost před vlastní značkou. Pravdou však je, že u nás už se Burn moc nechytá.

burn-cz-energy-pets-500ml

Společně s Monsterem Rehab oslovil trh pro nás nový Burn Blue, Jenže jeho základním problémem je plastová lahev. A mezitím co se tahle novinka snažila uchytit, pomalu začal z trhu mizet poslední plechovkový zástupce této značky, 250ml original. Jestli byl opravdu ukončen sice nevíme, ale popravdě, kdy naposledy jste na něj narazili? Místo toho se změnil design 500ml petky a v prodeji zůstala plastová trojice Original, Tropical, Blue.

burn-energy-drink-limited-winter-polands

Pivaři ovlivnění reklamou pivovaru Bernard by zahlásili oblíbené „přichází doba plastová“. Nejen pivo, ale i energiťak z plastu, to prostě není ono. Jenže milovníkům Burnu už nic jiného nezbývá. Je to škoda, protože ve světě, vyjma Německa a Velké Británie, kde se Coca Cola zaměřuje na Relentless, má Burn různé verze a to především v plechovkách – Polsko Tropical, v Maďarsku se Burn rozrostl během pár týdnů o Tropical i Blue, jenž se dostal dokonce i do energy drinky nikterak políbeného Chorvatska. Ale co to je proti severským zemím, Ukrajině, Rusku či Španělsku, kde seženete hromadu kávových, džusových a bůhvíjakých verzí.

burn-blue-refresh-500ml-swedens

Že se v Evropě jinak Burnu daří svědčí také fakt, že se objevují celé řady speciálních verzí. Francie měla X-Games, Collete a Nastyho, v několika zemích se objevila soutěžní edice ke koncertům Davida Guetty a úspěšné byly tuto zimu také zimní edice s Gigi Rufem, o kterých víme ze Švédska, Rakouska, Polska (zde dokonce i verze Tropical) a pár dalších zemí. Tam všude Burn útočí, my holt zůstaneme s povděkem za plast.

Na všemožné verze Burnu ve světě se podíváme někdy příště :)

 

Mad Croc v ČR skončil, přebytečná plata v prodeji na Aukru

Loňské jaro mělo být pro Mad Croc nejen u nás útokem na konkurenci. Představeny byly dvě novinky, Mad Croc Green Apple a Orange Cola. Příchuť zeleného jablka připomíná pitíčka v krabičce s brčkem pro malé děti, Cola s pomerančem zase zajímavé kombinaci, jenž se bohužel moc nepodobá tehdejšímu pokusu našeho redaktora. Obě novinky putovaly celkem rychle také k nám. Realita byla trochu jiná a dnes už bohužel víme proč.

mad-croc-czech-websites

Povedený vzhled zrušeného webu

Před pár dny jsem zaznamenal, že nefunguje jak web samotného distributora, tak české stránky Mad Crocu, které před rokem vytvořila společnost WebComfort. Byly opravdu pěkné, povedené a odhalily nám zmiňované příchutě. V těch dobách zřejmě přicházel začátek konce, vždyť obě potvrzené příchutě se na našem trhu vlastně vůbec neobjevily. A to ani ve velkoobchodech a vůbec všude tam, kde prodávali všechny ostatní verze.

mad-croc-czech-green-apple-orange-cola-alls

Mad Croc tak v ČR zničehonic skončil a zbytky skladových zásob se nyní rozprodávají pravděpodobně nejen přes Aukro. K dispozici jsou vedle Originalu, Coly a celkem jedinečného Chocolate také novější Green Apple s Orange Cola. Bohužel se prodávají jen po platech s cenou 355Kč (necelých 15,–/kus). Smutný konec. A co hůř, podobným způsobem dopadl již druhý distributor Mad Crocu v Čechách. Asi mu u nás prostě není přáno.

 

Zákaz prodeje energy drinků do 18 let? V USA je všechno možné

Po celém světě existují desítky věkových limitů omezující prodeje cigaret, alkoholu a dalších „nebezpečných“ věcí, ke kterým by měl mít člověk přístup až v plnoletosti. Energy drinků se to naštěstí netýká, což ovšem vůbec neznamená, že by se to nemohlo změnit. Právě s takovou myšlenkou přišel radní Kenneth Johnson z amerického Clevelandu, když na jednání městské rady představil vyhlášku zakazující prodej mládeži do 18 let.

energy-drink-bans

Neregulovaný prodej je podle něj velkým problémem, jelikož obsahují až 3× více kofeinu než cola. Dalším důvodem jsou loňské zprávy od FDA, které přinesly informace o řadě úmrtí a nesmrtelných infarktů ve spojení s pitím energetických nápojů včetně nejznámějšího případu zesnulé 14leté dívky. Zákaz by samozřejmě nezabránil v konzumaci, ale pouze v samotném nákupu, takže by to dopadlo stejně jako u alkoholu a cigaret.

Radní si však svůj projev řádně promyslel, jelikož naplánoval i stažení energiťáků z automatů, kde nelze prodeje kontrolovat. K pokusu o zákaz se v Clevelandu vyjádřila celá řada lidí. Nejzajímavějším případem je téměř plnoletá dívka, která začala energy drinky pít v pouhých 7 letech. Podpořila jí také starší žena konzumující 3 plechovky denně. Zákaz je sice nesmysl, jenž navíc ničemu nepomůže, ale proti pár opravdovým pijanům u nás je to v Clevelandu evidentně samý závislák. Zakázat hamburgery v mekáči, to by náhodou nechtěli?

 

N'GINE opět mění design a pokračuje ve spojení s Kubicou

Polský energy drink N'GINE nabízí příchutě tutti frutti a mojito, což je pro Polsko celkem typické. Značka N'GINE je už dlouho spojena s automobilovými závody a v roce 2010 podepsala spojenectví s pilotem Formule1 Robertem Kubicou. N'GINE si získal řadu příznivců mezi závodníky. To všechno se podepsalo i na novém designu plechovky, která je aktuální novinkou v Polsku jak pro klasiku, tak pro verzi Mojito.

n-gine-new-blue-4packs

Kromě nového designu jsme se bohužel žadné novinky nedočkali, N'GINE bude stále nabízet jen Original a Mojito. Nový design nabídne typickou modrou plechovku s prvky o závodění, vrací se Kubica Team a na boku plechovky je šachovnicová vlajka. Nové N'GINE mají určitou podobnost s novými Tigery, které jsou v Polsku už nějaký ten pátek. No, podle mě starý design byl lepší, tenhle se v regálu s energy drinky pomalu ztratí a lehce se splete s Tigerem. Co si o novém designu myslíte vy?

 

Red Bull The Red Italian Edition? Klasický produkt s novou chutí!

Po celém světě existují desítky, no spíše stovky, plechovek od energetických nápojů v různých edicích. Některé jsou reklamou na blížící se akci, podporující soutěž či úspěch sportovce. Nejvíce se v této oblasti angažuje právě Red Bull. Ale nejen zmiňované důvody mohou vést k novému plechu. Tak například v Itálii se objevil upravený Red Bull The Red Edition. Možná proto, že Italové fandí Ferrari, hlavnímu konkurentovi Red Bullu ve Formuli 1.

red-bull-the-red-italian-editions

Ještě před pár minutami měl obsah článku hovořit o téměř nesehnatelné limitce, naštěstí se podařilo odhalit opak. Red Bull The Red Italian Edition je v Itálii nově zcela klasickým běžně prodávaným produktem. Blue a Silver však do Itálie nedorazí, jejich červený bráška si naopak do názvu přidal slovo Italian, pravděpodobně právě proto, že italští tifosi (označení věrných fanoušků) prostě vidí rudě! Jenže… Jak vlastně tahle Red edice chutná?

red-bull-the-red-italian-edition-soons

Pokud očekáváte brusinkovou příchuť stejnou té v klasické Red Edition, pak jste naprosto vedle. I já si to myslel, proto se původně chuť ve článku vůbec neřešila. Až po „pošťouchnutí“ z české pobočky Red Bullu, jsem pořádně prozkoumal veškeré dostupné informace z italských stránek. Výsledek? Italian Edition je mírně hořký pomerančový nápoj s dochutí dřevin – přesně ten, který byl donedávna exkluzivní pro limitku Red Bull Formula 1.

P.S.: Pokud pojedete do Itálie, můžete se podívat také po limitce Inspire Fibra ;)

 

Novinka CZ/SK: Rockstar Super Sours Bubbleberry a Green Apple

Na měsíc březen jsme slibovali bombu v podobě novink na trhu a ta je konečně tady! Na konci minulého roku představené „superkyselé“ Rockstary Super Sours Bubbleberry a Green Apple byly slíbeny pro Evropu, od ledna jsou v Anglii a co víc, od přištího týdne budou na českém a slovenském trhu! Také vás napadlo, že budou rovnou v soutěžním hávu? No proč ne! Teď ovšem následuje tisková zpráva a suprové obrázky:

rockstar

TZ: Na pulty českých obchodů se dostává další novinka z rodiny Rockstar Energy Drink. Tentokrát jde o úplně nové příchutě Rockstar Super Sours. Dostupné jsou v kyselých příchutích Bubbleberry a Green Apple, které vydráždí chuťové pohárky, zatímco speciálně navrhnutá kombinace kofeinu, taurinu a vitamínů skupiny B zbaví tělo i mysl únavy a připraví je k maximálnímu výkonu. Kyselý úsměv je na místě a akce může začít!

rockstar-super-sours-bubbleberry-czs

„Po uvedení poslední novinky se opět potvrdilo, že Rockstar Energy Drink je doopravdy populární a stále rozšiřuje počty svých fanoušků na českém a slovenském trhu. Rozhodli jsme se proto potěšit naše zákazníky a uvést na trh další novinku – Rockstar Super Sours. Aby toho nebylo málo, přicházíme hned se dvěma variantami nových superkyselých příchutí, a to Bubbleberry a Green Apple. Podobné příchutě na tuzemském trhu ještě nejsou, proto pevně věřím, že také tyto dvě výrazné novinky si najdou své fanoušky, a kyselý úsměv nebude napříště jen negativní emocí,“ vyjadřuje se k uvedení novinky Zuzana Spurná, brand manager společnosti PepsiCo, výhradního distributora Rockstar pro český a slovenský trh. 

rockstar-super-sours-green-apple-czs

Rockstar Super Sours Bubbleberry a Rockstar Super Sours Green Apple jsou jemně perlivé energy drinky vhodné při zvýšené fyzické a psychické aktivitě. Díky zvýšené dávce taurinu, kofeinu a vitamínů skupiny B působí povzbudivě na organismus. Nové nápoje Rockstar Super Sours budou v Česku dostupné ve vybraných potravinových řetězcích a na čerpacích stanicích. 

rockstar-supersours-bubbleberry-green-apple-plakats

Tak co, těšíte se na další novinky z dílny Rockstar Energy Drinku? Někdo už měl šanci ochutnat, ostatní mohou mrknout na recenzi Bubbleberry a Sour Applu. Plechovky do sbírky to budou určitě nádherné a co víc, ve chvílích kdy tuto novinku zcela exkluzivně odhalujeme, je náš malý „československý“ trh teprve druhým evropským trhem po Anglii, kde tyhle novinky budou v prodeji a to pouhých 5 měsíců po představení na veletrhu v USA! Bum!

 

Rockstar CZ/SK přináší nádherné soutěžní plechovky!

Rockstar u nás předvedl už několik soutěží. Některé probíhaly zcela nezávisle na plechovkách, při jedné se objevily přilepené a nevzhledné fialové papírky, ta poslední už přinesla alespoň pěkné fóliové nálepky a navíc odhalila příchod Rockstaru XDurance Orange na náš trh. V cizině přitom k soutěžím vznikaly rovnou jiné designy plechovek, jako u Batmana, Yamahy či výletu do Valencie. Loni jsme tomu dokonce věnovali speciální článek.

rockstar-guava-maris-stomberg-win-bmx-biketgs

Podle všeho byl důvod jasný – I při spojení dvou menších trhů do jednoho „československého“, jsme pořád dost malým trhem na to, aby se to vyplatilo. Ale co, vždyť tady nikomu nevadí, když se soutěžní plechovky vyrobené místo série klasických objevují v obchodech ještě dlouho po skončení soutěže. BS! se soutěží o raft při troše štěstí seženete ještě dnes a třeba RB s Pastranou je všude. A pravděpodobně to došlo i někomu dalšímu.

rockstar-xdurance-orange-vyhraj-bikes

Ono lepit nálepky na tisíce plechovek asi taky nevychází nejlevněji. Díky tomu jsme se konečně dočkali! K letošní soutěži o hromadu cen a každý den o Rockstar BMX Bike, byla vyrobena speciální soutěžní plechovka s poutavým nápisem „Vyhraj, posílej kódy z uzávěrů“. Tady bych rád podotkl fakt, že plechovky zrovna uzávěrem jako takovým nedisponují, ale pod trhátkem kód určitě najdeme. A na plechu je rider Maris Stromberg.

rockstar-xdurance-energy-win-a-bikes

Soutěž ovšem poběží až od 1. května a tak zatím nejsou funkční CZ a SK soutěžní stránky a nikam vás nezavede ani QR kód. Tahle nádhera by se měla objevit ve 4 verzích, kromě Guavy tedy i na Originalu a obou XDurancech. Právě u Guavy však kromě soutěže konečně dorazilo i novější a hezčí pozadí (pruhy jako u originalu místo nápisů Rockstar) a také černý vršek. Tenhle kousek byl nalezen v Bratislavě a vzhledem k začátku soutěže se dá očekávat, že se zatím budou všechny soutěžní plechovky objevovat jen sporadicky.

rockstar-energy-drink-original-soutezs

Aktualizace 10.3: Od napsání původního textu uběhlo 24 hodin a k dispozici již máme také fotografie obou verzí XDurance se soutěží. Kromě přidání soutěžních věcí došlo ještě k jedné změně, když byl nápis Performance Energy nahrazen klasickým „Energy Drink“. Plechy se budou postupně objevovat v prodeji, pokud narazíte také na Original se soutěží, pošlete nám jej prosím na jake@energy-drinks.cz , děkujeme :)

rockstar-super-sours-bubbleberry-soutezs

Aktualizace 12.3: Všechny 4 verze soutěžních plechovek se mají ještě během tohoto týdne začít objevovat v klasickém prodeji. Logicky to bude postupně všude tam, kde budou docházet zásoby a doveze se nová várka. To nemusí platit pro velké obchody, které mívají na centrálních skladech určité zásoby. Tak hledejte ;)

rockstar-super-sours-green-apples

Aktualizace 14.3 o oficiální vyjádření: Rockstar Energy Drink připravuje od 1. května soutěž na území České i Slovenské republiky. Hlavním lákadlem jsou unikátní BMX kola Free Agent v designu Rockstar Energy Drink a mnoho dalších cen. Abychom  zaručili,  že v okamžiku oficiálního spuštění soutěže budou všechny promoční produkty  na trhu, byla distribuce spouštěna dříve. Je tedy možné, že někteří zákazníci se k promočním produktům dostanou dříve, než bude soutěž spuštěná. Promoční plechovky Rockstar Energy Drink zakoupené před 
1. květnem  2013 budou samozřejmě zařazené do soutěže. Je potřeba si pouze schovat otvírací kroužek a kód zadat po zahájení soutěže na oficiální soutěžní stránky. Tímto prosíme naše zákazníky o pochopení a všem soutěžícím přejeme mnoho štěstí a zábavy s Rockstar Energy Drink! 

Foto: Tomas Grlak, Michal Janoš, Lukáš Dostál, Róbert Bradáč, Josef K. a Robert Mulalic. Děkujeme!!!
 

Battery FRSH / Jungled s osvěžujícím mixem tropického ovoce

Severský Battery energy drink opět přichází se zajímavou novinkou. Vedle Originalu, Sugarfree, Juicedu (Cranberry), Gingeredu a výborné verze Hydro, jenž je něco jako Rockstar Recovery Lemonade, jen v mnohem chutnějším provedení, se tak začíná objevovat již šestá příchuť. Podobně jako dříve např. u verze Sugarfree, jenž se objevovala i pod názvem Stripped, také aktuální novinka se objevuje rovnou pod dvojicí různých názvů.

battery-energy-frsh-tropic-freshs

Nový Battery FRSH / Jungled má dva názvy, v plechovce se vždy nachází to samé – Zajímavý osvěžující mix tropického ovoce smíchaný s tou správnou dávkou energie. Podle oficiálních textů se však od zaběhlých produktů značky Battery odlišuje tím, že má být osvěžující stejně jako oblíbené sladké ovocné soft drinky, jen s přidanou energií. Ať už to bude jakkoli, už dnes se těšíme, až ochutnáme další z rodiny výborných Battery.

battery-energy-jungled-tropic-freshs

Podle dostupných obrázků by se mohlo zdát, že je název Battery FRSH (zkratka pro fresh / svěží) používaný na 500ml verzi plechovky, kdežto Battery Jungled, který bych označil jako „říznutý džunglí“, zase v menší a pro Battery typické široké 330ml plechovce. Druhou variantou by bylo rozlišení pro jednotlivé trhy. No uvidíme.

 

Fizz Cider - Oblíbený alkoholický nápoj s hygienickým obalem

Fizz Cider se v ČR objevuje již nějakou dobu, nepatří však mezi energetické nápoje a proto se k němu dostáváme až dnes a to docela náhodou. Má totiž stejného distributora jako výborné soft drinky Angry Birds. Jedná se o nealkoholický nápoj vyrobený ze zkvašeného jablečného popř. hruškového moštu. Osvěžující chutí přirovnatelný pivu, barvou a ovocnou vúní podobný vínu. Fizz Cider ve skutečnosti patří někam doprostřed.

fizzujeme

Cidery patří v některých zemích mezi hodně oblíbené nápoje, u nás je teprve objevujeme, stejně jako ochucená piva (Radlery). Fizz s obsahem alkoholu 4,7% vol., který se dá aktuálně sehnat v Albert Hypermarketu, nabízí rovnou několik příchutí – Jahoda, Hrušku a Borůvky. Základem je vždy zkvašený jablečný mošt smíchaný s džusem o příchuti dané verze. 500ml plechovky navíc chrání hygienické víčko z aluminiové fólie.

fizz-cider-pear-strawberry-blueberrys

V testu jsme měli k dispozici všechny tři Fizze, v základu jsou opravdu stejné a výborně osvěžující. Jednotlivé verze nejsou tak odlišné jako např. u energy drinků, naopak je vždy cítit výborný zkvašený jablečny mošt s doplněným džusem dané příchutě. Jde tedy spíše o to, jaké máte osobní preference. Mě osobně sedla nejvíce borůvková verze i když mám jinak hodně rád hruškové nápoje. Fizz Cider taky docela slušně „píše“.

fizz-strawberry-ciders

Těžko říci, jestli vám Fizz bude chutnat, otázkou je totiž už to, jestli vám chutná zkvašený jablečný mošt. Pokud jo, tak neváhejte a rozhodně jej zkuste. V HyperAlbertu je 500ml za 29,90,–, takže stačí jednou oželet energiťák. Stejně tak můžete objednávat na oficiálních stránkách, kde seženete i další produkty značky Fizz, long drinky s ginem, limonády Angry Birds a premixované koktejly. Na pořádnou párty jako dělané!

 

Monster Rehab Green Tea a Orangeade v Anglii!

Poslední dobou píšem o Monster energy i několik článků týdně, protože novinek je opravdu hodně a pořád přibývají další. Dnešní novinka obzvlášť potěší Angličany a později možná i ostatní Evropany!  V Anglii teď mají veselo, co se energy drinků týče. Po Relentlessu Lemon Ice s jeho malými bratříčky v plechovce 250ml a KX Citrus přichází na anglický trh Monstery Rehab Green Tea a Orangeade, které se zatím nikde jinde v Evropě neprodávají. 

monster-rehab-england-orangeade-green-teas

Picture from Josh Energy

Dříve se mluvilo o tom, že se do Evropy dostanou všechny Rehaby a je to tady! V Evropě je oficiálně Rehab Lemonade, který všichni jistě znáte z ČR, a v Anglii již déle také Rojo Tea a dnešní novinky Green Tea a Orangeade. Jestli se budou rozšiřovat dále po Evropě zatím nevíme, ale dá se předpokládat že ano. Anglie má podobný trh s Německem, tak se možná brzy dočkáme novinek u našich sousedů. Monster v Německu už dlouho neměl žádnou novinku, kdyžto konkurenti Rockstar a Relentless představují krásné novinky.  

Jake dodává: Angličanům ze slibované nabídky všech Rehabů chybí už jen ProTEAn. Ten se však podle všeho do Evropy nedostane, jelikož je v USA odsouzen k „zániku“ z důvodu vzniku nové série Protein resp. Muscle

 

KX Citrus - Novinka z Tesca dorazí rovnou ve 2 verzích

Neni to tak dlouho, co se sběratelé začali shánět po novinkách v podobě KX Red Berry a Tropical. Někdo je dotáhl z Anglie, někdo si třeba i nechtěně počkal, až se objeví v českém Tescu. Předpokládat to tak úplně nešlo, přecijen KX je na ostrovech výrazně známější, sponzoruje závodní tým a aktuálně se dokonce dere na americký trh! Do ČR zatím nedorazila ani hezčí stříbrná verze KX sugarfree. Přesto bych příchod novinky očekával.

kx-energy-drink-citrus-sugarfree-uks

Onou novinkou je rovnou dvojice KX s příchutí Citrus, jak jinak než v klasické a sugarfree verzi. Příchuť citrusových plodů slibuje hodně a když vezmeme v potaz, že i předchozí ovocné KX nebyly nejhorší, tak bych rozhodně neházel flintu do žita. Klasický KX Citrus si vzal opět jen jinou barvu pozadí, tedy žlutozelenou, kdežto Citrus Sugarfree bere inspiraci právě u zmiňované nové verze KX Sugarfree a mění naopak barvu písma.

kx-energy-drink-btcc-all-uks

KX v Anglii stojí 69 pencí, což je v přepočtu zhruba 20 Kč, tedy výrazně méně než našich 29,90,–. Přesto se nejedná o žádný výrazně levný drink, vždyť zcela nové Tesco value stojí 35 penci a stejně tak nové Relentless 250ml přichází s cenou „jen“ 79 pencí. Ve Velké Británii se totiž i ceny půllitrů zaběhlých značek většinou pohybují kolem 99 pencí (30 Kč), což je příjemné za Relentlessy, Rockstary a podobné drinky velké kvality.

 

Nový Relentless Lemon Ice a malé 250ml plechovky v Anglii!

Není to tak dlouho co jsme psali o malém roztomilém a bohužel těžko sehnatelném Relentlessu Origin 250ml v Německu. Poté byly v Německu představeny Apple & Kiwi a Orange, který se původně v Anglii jmenoval Inferno. Společně s novinkami přišly nové designy všech Relentlessů bez twist víček a zrušil se Tropical. Netrvalo to dlouho a novinky přicházejí i do „domovské" Anglie.

relentless-lemon-ices

První žhavou novinkou od Relentlessu je Lemon Ice v nádherné žluté plechovce. Lemon Ice bude vlastně osvěžující citronová limonáda s energetickým nápojem, podobně jako u Rockstaru Lemonade a Monsteru Rehab Lemonade. Právě Relentless Lemon Ice by mohl být reakcí na Monster a Rockstar a myslím že v podání Relentlessu to nebude vůbec špatné, určitě se máme na co těšit!  

relentless-origin-250ml-anglies

Po Německu přichází malá a opravdu roztomilá plechovka Relentlessu Origin také do Anglie. Plechovka si opět nechala design velké plechovky, která se prodává v Anglii, jen v trochu zmenšené verzi, která se liší od té německé. Německá verze má ještě starý design podle velké plechovky s twist víčkem, kdyžto v Anglii mají hezčí světle hnědou plechovku. A to není všechno v podání malých plechovek! 

relentless-uks

Aktuální anglická nabídka, kterou již brzy obohatí další malé plechovky!

Podle informací anglické coca-coly budou v plechovkách 250ml také Apple & Kiwi a nový Lemon Ice. Relentless může s malými plechovkami lépe bojovat o zákazníky, plechovky půjdou do prodeje za celkem slušnou cenu 79 pencí. Bohužel žádné fotky ještě nejsou, jakmile budou k dispozici budeme aktualizovat článek. No nebude to úžasné, hned 3 druhy krásných malých plechovek od Relentlessu?

 

Scheckter's Organic Energy Drink - průměrný přírodní energy drink

Scheckter's Organic je energetický nápoj z Anglie. Slibuje 100% přírodní chuť bez umělých barviv a konzervantů. Už jen samotné složení nápoje je zajímavé, výtažky ze zelených kávových zrn a brazilské guarany vám dají fyzickou a duševní odolnost, ginkgo biloba posiluje mysl, ženšen pomáhá se stresem a k tomu všemu šťáva z granátových jablek, bezinek a citronů.

scheckter-s-organic-energy-drinkp

Scheckter's Organic: Tuto verzi jsem si otevřel jako první. Těšil jsem se na tu zajímavou kombinaci přírodních chutí. Scheckter's Organic sladce voní po ovoci a má pěknou světle červenou barvu. První pocit z napití byl jako když piju šťávu z citronu, takže taková kyselost, později byla cítit sladká chuť granátové jablka a bezinek, ale převládá citron a granátové jablko. Na můj vkus chutná až moc „přírodně“ a doporučoval bych ho spíše ženám. Známka: 2 

scheckter-s-organic-energy-drink1p

Scheckter's Organic Lite: Když jsem Lite naléval do sklenice, tak to vypadlo jako kdyby to byl uplně stejný drink jako Scheckter's Organic Original, což se po ochutnání hned vyloučilo. Chuť citronu a granátového jablka se ztrácí a převládá taková „umělá" pachuť sladidel. Známka: 3-

scheckter-s-organic-energy-drink-lites

Celkově Scheckter's Organic Energy Drink mohu hodnotit průměrně. První verze chutná velice zajímavě a po dlouhý době jsem pil něco jinýho něž klasické tutti frutti a celkem mi to chutnalo. Kdežto druhá verze Lite, která má méně kalorií než Scheckter's Original, chutná moc uměle a přírodní chuť ovoce se uplně ztrácí. Scheckter's OrganicEnergy děkujeme za zaslání plechovek na recenzi!

 

Volcaz Sugarfree a Vulcan Mojito - potěší sběratele!

AKTUALIZACE 10.3: Volcaz Sugar free se podle očekávání začíná objevovat v českém Tescu!

Volcaz/Vulcan není příliš oblíbený energy drink. Je v každém Tescu za pár korun a svým nezajímavým designem a obyčejnou tutti frutti chutí asi nikoho nezaujme. V Polsku se Volcaz/Vulcan pěkně rozjíždí. V minulých dnech se objevili hned dvě novinky, které se bohužel mezi ostatními nápoji svého druhu opět ztratí.

vulcan-volcaz-mojito-sugarfrees

Vulcan Mojito má výrazně zajímavější design než klasický Vulcan, ale pořád to není nic extra. Pro obchodní řetězec Tesco vyrábí Vulcan polská firma FoodCare, která vyrábí také Black,N-gine a další polské drinky. Jelikož pomalu každý polský energy drink má příchuť Mojito, tak Vulcan se mezi nimi ztratí. Podle informací z Polska Vulcan Mojito chutná stejně jako Black Mojito a má pouze polštinu, takže v ČR/SK se s největší pravděpodobností neobjeví.

volcaz-sugarfree-cz-sks

čeština a slovenština na Volcazu

Volcaz Sugarfree přichází s jiným designem, který se možná objeví i u klasického Volcazu. Navíc na plechovce je i čeština a slovenština, takže je velká šance, že se objeví v ČR/SK v nejbližší době! Sice to bude jen další hnusný energiťák bez cukru, ale jako plech do sbírky se hodí. Smejici se Chutná prý stejně jako Black Zero Sugar, podle informací Lukáše z Kolekcja energy puszek Łukasza. Když už jsme u toho, mezi Blackem a ostatními drinky od FoodCare je určitá podobnost, například Siti, který přesně kopíruje Black všemi příchutěmi a chutná naprosto stejně. To vše napovídá tomu, že je to všechno naprosto stejný drink, akorát v jiné plechovce a mnohdy i výrazně levnější. Jednoduše řečeno, Polsko stojí za prd. 

Za fotky děkujeme Kolekcja energy puszek Łukasza - Thanks Łukasz!

 

Malé Rockstary 250ml v Německu!

Na veletrhu Internorga v Hamburgu byly představeny malé roztomilé Rockstary v plechovce s objemem 250ml. Budou dostupné ve třech příchutích, tak jak to bylo u Batman edicí i 355ml plechovek, tedy Original,Juiced Mango a Punched Guava. Zřejmě budou pro HoReCu, což znamená pro restaurace a podobné podniky, ale mohou se objevit i jinde, podobně jako malý Rockstar u nás. 

rockstar-250ml-original-juiced-puncheds

Picture from: Szene-Drinks.com

Do teď v Německu byly v 250ml pouze „Probiergrösse“, které se nedaly běžně koupit, ale vozil je na autě německý reklamní tým Rockstaru a rozdával je na různých akcích nebo vyhlásil přímo místo kde budou plechovky rozdávat. Před časem se začaly v Německu objevovat také Rockstary v plechovkách s objemem 355ml, které budou pravděpodobně po příchodu těchto malých plechovek zrušeny. Další informace z veletrhu Internorga pro vás sledujeme a budeme vás o nich co nejdříve informovat!

 

Kona Cappuccino a Mini Monster na prvních fotkách!

Nové Monstery vyrážejí za mořem pomalu do běžného prodeje, a tak se začínají objevovat první fotky, z kterých je vidět mnohem lépe design plechovky. O Javě Kona Cappuccino se mluví už od minulého roku, i my jsme vás o ní informovali. Po téměř půl roce se konečně dostala do prodeje společně s řadou oznámených novinek, o kterých jsme psali jíž dříve. 

monster-rehab-pink-java-kona-cappuccinop

Java Kona Cappuccino přichází s několika změnami oproti původnímu obrázku, kde jsme viděli světlou Javu podobnou X-Pressu Hammer. Kdežto z nové fotky můžeme vidět krásný matný zlato-hnědý design ve stylu Javy Kona Blend, podobnost by jsme teď hledali docela těžko. Prostě nádhera. Smejici se

monster-mini-original-rehab-absolutelys

Malé roztomilé Mini's Monstery budou mít objem 8 fl. oz (236ml), pouze Rehab 7.5 fl. oz (221ml). Na plechovce zepředu je pouze velké logo M a nápis Monster Energy by měl být vzadu. Vypadá to zajímavě, ale i docela divně, jak uříznutá plechovka. Big grin Ale to už je jen věc názoru. Do prodeje jdou ve čtyřech příchutích: Original, Lo-Carb, Absolutely Zero a Rehab. 

Picture from Mrdonavanc Monster Energy Can Collection.

 

Red Bull Inspire Fibra - Italská hudební limitka

Red Bull stále pokračuje s přípravou dalších kulturních akcí, na ty největší už delší dobu připravuje také limitované edice svých klasických plechovek. Po Nitrocirkusu s Pastranou, Soundclashi, Stratosu s Felixem v Německu, Cliffdivingu v Irsku, kolekci šampionů s Loebem a Henrym ve Francii a mnoha dalších speciálních plechovkách vzniklých jen za posledních rok, je tu další velmi zajímavá edice, jenž přichází na jinak nudný trh.

red-bull-inspire-fibra-fabre-can-italys

Red Bull Inspire Fibra je limitovanou speciální edicí určenou pro Italský trh. To dáv=a i docela smysl, jelikož je spojena s italským rapperem, hudebním producentem a spisovatelem. Fabri Fibra, vlastním jménem Fabrizio Tarducci , právě vydal své nové album a hledá inspiraci pro klip k písni Guerra e Pace (Vojna a mír). Soutěž podobná té české k Nitrocirkusu dává za úkol navrhnout co nejlepší příběh s odměnou VIP vstupu na koncert.

red-bull-inspire-fabri-fibra-rappers

My se celkem logicky zúčastnit nemůžeme a stejně nás mnohem více zajímá samotná plechovka. Ta se dá v Itálii zakoupit od února s určením do konce dubna, ale jak to známe od nás, k sehnání určitě bude i po skončení soutěže. Obsah je 355ml, malá nebo velká plechovka by byla asi lepší. Povedený design opět využívá klasiky doplněné o grafiku v modrých částech. No, snad se někomu z nás podaří sehnat.

 

Hype UP - Berry Mix chutná, chladivý mentol ani ne

Nový Hype UP Berry Mix with Ice Cool Mint, jak by mohl znít jeho plný název, byl oficiálně představen na konci února v Dubaji. No my máme to štěstí, že jsme jej mohli jen pár dní poté ochutnat. Původní Hype energy drinky nejsou vůbec špatné, přinejmenším to aspoň nejsou jen další klasické nápoje. Přesně v tom duchu pokračuje i Hype UP, který navíc nabízí chladivý mentolový efekt, podobně jako dřívější limitovaný Mixxed up Ice z Lidlu.

hype-energy-up-ice-cool-berry-mixs

Hype UP nabízí v základu zajímavý a především opravdu povedený mix bobulovitého ovoce. Vyvážená, akorát sladká i kyselá chuť by tady bohatě mohla skončit a nabízela by zajímavou variantu ke všem těm klasikám. Jenže v tu chvíli nastoupí „Ice Cool Mint“, tedy mentolová dochuť, jenž má nabídnout chladivý efekt.

hype-up-energy-drink-berry-mix-mints

Když se napijete jen trochu, skoro nic nepocítíte, ale při pořádném loku ano a pak spolu s „ledovým dechem“ máte pocit, že nepijete energiťák, ale cucáte nějakou pořádně silnou mentolku. Z dobrého bobulovitého drinku se poté stane nikterak zajímavá slátanina. A to je dost škoda, takže je lepší pít jej pomaleji a užívat si jen jemného chladivého pohlazení. Známka: 2- , ale kolega Thomas by to sepsul mnohem a mnohem víc =D

 

Candy Store: Javy, Zero Ultra, FAKEER a další novinky

Update 7.3.: Finální informace po všech peripetiích s celníky zní jasně: Naskladnění v Praze proběhne v pátek poobědě, v Brně budou v sobotu a na e-shopu se objeví v průběhu víkendu. Konečně :)

V Candy Store se blíží slibované „únorové“ doplnění zásob a především naskladnění novinek, které se sice odehraje nejdříve 1. března, ale to nám vůbec nevadí :) Kontejner plný novinek dorazil do Prahy ve čtvrtek, jenže celníci si postavili hlavu a tak jej pustí až v pondělí, což bohužel znamená jediné – Všechny nové produkty, nejen ty z pole energetických nápojů, budou v prodeji až od úterý 5.3. Mezitím se podíváme, co zajímavého dorazí:

the-candy-store-pragues

Jak už je dlouho známo, Candy Store slíbilo velkou dávku energie od značky Monster, chybět neměly především 443ml kávové verze Java, ať už dříve nabízené či ty ostatní. A to se doopravdy splní, ze série Java se objeví Kona Blend, Irish Blend, Mean Bean, Toffee a Vanilla Light (z aktuální produkce tak chybí pouze Loca Moca) za 105 Kč. Spolu s nimi dorazí originální 473ml Regular, Lo-Carb za 95,– a Absolutely Zero za 105,–.

monster-energy-zero-ultras

Nabídku uzavře 285ml X-Presso Midnite (129,–), což je ještě větší kávička kombinující espresso s mlékem. Tou úplně nejzajímavější novinkou pak zcela jistě bude jedna z posledních novinek v USA – Monster Zero Ultra v přenádherné bílé 473ml plechovce za 129 Kč! Už dříve se v Candy Store objevil Fakeer v lahvi ve tvaru ruky se zdviženým prostředníčkem, takže komu se hůř shání, může si jej přihodit do většího nákupu ať v obchodě, či rovnou na e-shopu, kde se veškeré novinky brzy po naskladnění objeví. Jen brňáci si pár dní počkají.

P.S.: A už dnes jsou v nabídce zpátky Monster Nitrousy ;)

 

Tesco Value opět mění design, zatím jen v Anglii

Tesco celkem rádo mění designy svých produktů, což mi nepříjde moc logické ani u toho nejlevnějšího produktu na prodejně. Cena se u nás dlouhodobě pohybuje někde mezi 6 – 8 Kč, v Anglii pak stojí 35 pencí, což odpovídá 10 Kč. Komerční drink značky Tesco Value však nepřináší nic zázračného a jen málokdo se pro něj do Tesca vrátí. Změna designu pak přiláká nové a těch pár původních si v regálu na 99% vybere opět ten nejlevnější kus.

tesco-value-england-new-sugarfree-13s

V Anglii se tak již nějakou dobu objevují novější designy, opět v klasické a sugarfree verzi, které jsou ale mnohem jednodušší, než jejich předchůdci se sportovcem. Stejně jako vždy se i tentokrát dá očekávat, že časem dorazí také do našich krajin, Zajímavostí je absence označení „Tesco Value“ a také fakt, že se ostatní produkty pod značkou Tesco v poslední době začaly oblékat do zcela jiného designu, než nové energy drinky.

 

Rockstar Punched Blue Raspberry, reakce na malinový Rehab?

Rockstar v tomto roce kromě nového Recovery, SuperSours a redesignu Roastedů nic nového nepředstavil. Kdežto jeho hlavní konkurent Monster představil řadu zajímavých novinek: Javu Kona Cappucinno, 3 příchutě Protein, Ultra Pink, Ultra Blue a malinový Rehab Pink. Právě Rehab Pink by mohl být konkurentem pro Rockstar Blue Raspberry.

rockstar-energy-punched-blue-raspberrys

Rockstar Blue Raspberry, tedy příchuť modré maliny, což zní celkem bláznivě. Big grin Je to vlastně speciální výtažek z ostružin, používaný jako ochucovadlo a barvivo. Design plechovky určitě zaujme každého hned při prvním pohledu, sice není tak pestrobarevný jako dřívější novinky SuperSours, ale má s nimi určitou podobnost ve stylu písma a nápisů v pozadí. Zatím není nic oficiálně potvrzeno, ale byl by to od Rockstaru logický krok, jelikož Monster má v poslední době hromadu novinek a Rockstar nemůže zůstat pozadu. Příchuť Blue Raspberry zní velice zajímavě, tak uvidíme jestli se něčeho takového dočkáme. :)

 

Semtex potěší sběratele půllitrů, COOL nově v 500ml!

Dnes jsem si na Facebooku dělal legraci, že je takové to podivné ticho před bouři. Žádné pořádné novinky na českém trhu, toho by měl někdo využít a představit svůj nový produkt. A už je to tady! Ne, tak vlastně není, protože tohle není nový produkt, nýbrž jen trochu překvapivé rozšíření existujícího také do velké plechovky. Ono totiž těch zelených jazyků bylo málo a tak se objevila dvounásobná dávka, která obarví naprosto vše.

semtex-cool-semcool-500ml-primas

O příchodu Semtexu Cool v 500ml plechovce vím už nějakou dobu, jen se na daném zdroji ne a ne objevit obrázek a tak jsem nechtěl plkat do prázdna když nebyl důkaz. Dnes už katalog produktů velkoobchodu JIP povolil a obrázek se objevil, jenže v tu samou chvíli, už se velký Semtex COOL, dříve nazývaný také jako SemCOOL, začal objevovat v prodeji. Seženete jej v podstatě tam, kde plechovku malou. Benzínky to jistěj :)

P.S.: Novinka se objevila také v produktovém katalogu společnosti Kofola, a.s. pro rok 2013, kde se zároveň neobjevují žádné jiné novinky. To bohužel znamená, že je to od Semtexu pro letošek pravděpodobně vše.

 

Monster Ultra Blue a malinový Rehab? Žádný fake,ale realita!

Před pár dny se na Facebooku objevily fotky nového Monsteru Rehab Pink Lemonade. Rehab by obsahoval čaj, malinovou limonádu a dávku Monster energie, což je typická kombinace pro Rehaby. Monster nabízí aktuálně 5 příchutí Rehabů (Lemonade,Orangeade,Green Tea,Rojo Tea a ProTEAn). Malinový Rehab by mohl být náhrada za nepříliš povedený ProTEAn, který bude s největší pravděpodobností zrušen po příchodu speciálních edicích Monster Protein, o kterých jsme psali již dříve. Teď je už jasné, že malinový Rehab se v následujích měsících začne prodávat v USA! 

560042-435167126561560-2056062085-n-nahled

Monster Rehab Pink Lemonade

Aby toho růžového nebylo málo, tak malinový Rehab bude následovat Ultra Pink,který byl představen již dříve. Navíc dnes se objevily první fotky dalšího „Zero“ drinku, tedy drinku neobsahující cukry a kalorie. Po bílém a růžovém Zero přichází nový nádherný Blue! Takže Ultra Pink, nějaká lehká verze pro ženy a Ultra Blue verze pro muže? Big grin Zatím nevíme jakou bude mít Ultra Blue příchuť, ale tipoval bych to na borůvku. Uvidíme. 

13046-561942287149411-1751898388-n-nahled

Monster Ultra Blue

Poznámka Jakea k Ultra Blue: Monster si zaregistroval ochranou známku pro Zero Blue už v lednu, kdežto stále očekávaný Zero Pink zatím žádnou registrační (ochr.) známku nemá! Zajímavé je pozadí, Zero Ultra a Pink slibovali stejné kresby na pozadí, Blue přichází s úplně něčím novým, doplněným skrytými logy (M). Nádhera.

 

TDI představuje nový design také u klasické verze

Kdo nechápal, proč je na plechovce nové verze energy drinku TDI Cranberry použitá zelená barva místo červené, ten dnes dostane příležitost. Na tu totiž červená prostě a jednodušše nezbyla, zelenou pak dostala třeba i z důvodu přihlédnutí k dalším možným variantám, které by mohly jednou v budoucnosti teprve vzniknout.

tdi-energy-drink-novy-original-design-2013s

A kam že se poděla ona již obsazená červená barva? Přesídlila na novou verzi plechovky původně modrého klasického TDI, kde se objevovala již dříve, ale jen v samotném logu. Nový design originalu samozřejmě navazuje na „výfukový“ vzhled představený před pár dny právě u cranberry. Barvy se nám teď trochu zpřeházely a když se na krámě sejde staré cranberry a nový original, tak to bude trošičku zmatek, ale pořád je to staré dobré TDI :)

 

Rhino's Cherry Acai - třešňová dobrota

Na začátku roku jsme psali o nové příchuti německého energetického nápoje Rhino's. Nová příchuť Cherry Acai slibuje kombinaci třešní a exotického bobulovitého ovoce Acai, které je známé například z Schwarze Dose/28 Black. Tato kombinace se zdá zajímavá, tak uvidíme jak bude chutnat. Rhino's Cherry Acai má typický design Rhinosu, který je tentokrát zlatý. K třešňovému energy drinku by se jistě hodila více červená barva, ale tu zabrala už dříve přichuť Red-Berry. Každopádně zlatý design je moc pěkný a zlatá barva se naživo pěkně leskne. Smejici se V Německu ho už seženete běžně všude kde se prodává Rhino's.

rhinos-cherry-acai-energy-drinks

Rhino's Cherry Acai má krásnou tmavě červenou barvu a voní po sladkých třešních, tak jak se dalo očekávat. Chuť třešní je mnohem silnější než chuť exotického bobulovitého ovoce Acai, proto není vůbec cítit taková ta nahořlá chuť známá z Schwarze Dose/28 Black. Rhino's Cherry Acai mohu hodnotit jedině kladně, hned bych si ho dal znova! Známka: 1-

p1160712-nahled

 

Monster Assault v Polsku, objeví se i u nás?

O příchodu Assaultu se spekulovalo už minulý rok, ale nakonec bylo vše jinak a objevil se tu Rehab Lemonade. V Polsku se prodává oficiálně Monster sotva rok. Původně se prodávali Original,Lo-Carb a Ripper, které před nedávnem doplnil Rehab Lemonade a hned po něm žhavá novinka Assault. Před pár dny se navíc objevil Assault i ve Španělsku. 

487964-456990454370060-1780077903-n-nahledPolský Assault

Když se Assault začal prodávat u našich sousedů v Polsku, tak je velká šance, že se objeví u nás..dalo by se říct že je jen otázka času kdy se tu objeví. Jak již bylo zmíněno loni, Monster má na výběr z východní části Evropy, to znamená Polsko a dál na východ. Novinky od Monsteru do ČR většinou chodí v dubnu/květnu, ale je možné, že letos to bude dřív.

monster-assault-viva-la-revolutions

Sice to může být i jiná novinka, ale Assault by byl logickým krokem. Jak jsem již zmiňoval je to jen otázka času kdy se tu objeví, může to být za měsíc,za týden, za pár dní. Není také vyloučeno, že Monster může překvapit úplou novinkou pro Evropu..no nechme se překvapit. Big grin Všechny informace pečlivě sledujeme a budeme vás o nich informovat co nejdříve.

Photo from LimaK Energy Drink Collection – Thanks!

 

Dlouho vyhlížený Mountain Dew se vrací do ČR/SR!!!

Výborný nápoj značky Mountain Dew zmizel z našich končin již pred dlouhými lety bez pořádného vysvětlení. Byl tu celkem krátce a zřejmě se neujal natolik, aby se jeho výrobci a distributorovi, společnosti PepsiCo, vyplatilo jej tu držet. Ale časy se mění! Za nějakých 10 let se vše změnilo, poptávka na trhu se zcela změnila, lidé mění návyky, díky čemuž uspěla celá řada energy drinků, a především – Pepsi chce posílit svou značku.

mountain-dew-czech-republic-logo

Mountain Dew se konečně vrací do České i Slovenské republiky! Podle FB stránky Mountain Dew Česká Republika by se tak mělo stát v pondělí 4. března, což přesně odpovídá zásadám o tom, že se nové produkty přidávají do nabídkových listů v pondělí (protože se nabídkové listy vydávají jen v pondělí :)). Není to žádná poplašná zpráva nebo nějaký malý hráč na trhu, jelikož za distribucí stojí samotná společnost PepsiCo!

mountain-dew-czech-republics

Mountain Dew tedy bude celkem rychle dostupný ve všech možných obchodech, ve kterých se prodávají i jiné produkty spadající pod portfólio Pepsi (Pepsi, Mirinda, 7Up, Dr. Pepper, Canada Dry, Toma, Lipton Ice Tea, Gatorade, Rockstar). Příchod potvrzuje také najmutí reklamní agentury Zaraguza, které Pepsi svěřila kompletní reklamní kampaň na nový produkt. Spolu s MTN Dew by se o posílení firmy PepsiCo měl postarat také příchod nápoje Schwip Schwap a nahrazení Schweppesu značkou Evervess.

 

E-Star - Test novinky s 8 příchutěmi, zamíří i do ČR

Jeden z novějších německých energy drinků značky E-Star nabízí tak širokou škálu verzí, že mu to konkurence může závidět. V 250ml plechovkách se totiž nachází rovnou 8 příchutí – Classic, Cranberry, Lemon&Lime, Pomegranate, Zero, Amino, Amino Light a Mental Energy. Vedle klasické pětice včetně trendního Zero se objevují také zajímavé verze Amino s aminokyselinami a Mental pro vyšší duševní sílu. Otestovali jsme první tři.

estar-energy-drink-logos

Classic – Recenzovat klasiku bez nějaké příchuti, to už se mi v poslední době moc nechce. Většinou chutnají stejně a co pak má člověk psát o typickém tutti-frutti? E-Star jsem otevřel v době nepřekonatelné chuti po drinku a nezklamal! Přímo z balíčku od kurýra, perfektně vychlazený, chutnal výborně. Klasický základ odbočuje od stereotypu, jakoby naznačoval „mame taky ovocný verze, teď víte, do čeho jdete“. Super! Známka: 2

estar-energy-drink-classics

Cranberry – Brusinka přímo navazuje na klasiku, je jedním z mála ochucených energiťáků, v němž opravdu poznáte, že patří ke stejné značce. Někde tam vzadu ten Classic prostě je. Rozdílem je dochucení o brusinkovou příchuť, která je zde spíše jako takové sladidlo. Původní chuť dochucuje o sladké brusinky s mírně kyselým ocasem. Jeden z lepších brusinkových energy drinků, tenhle zřejmě budete chtít zas. Známka: 1-

estar-energy-drink-cranberrys

Lemon&Lime – O dost výraznější nápoj než Cranberry, tady už limetka s citrónem absolutně přebíjí vše ostatní a originál budete na pozadí hledat úplně marně. Akorát kyselý, ale zbytečně sladký, lepí se v ústech a je po něm asi i docela žízeň. Rozhodně nejhorší z testované trojice, přesto moc nezklamal, protože se od téhle kombinace ani moc čekat nedá. Zatím se povedla snad jen ve dvou, třech případech. Známka: 3

estar-energy-drink-lemon-limes

První celkem standardní trojice energy drinků značky E-Star dopadla nadprůměrně, což u podobných značek nebývá zrovna pravidlem. Z tohoto důvodu doufám, že se někdy příště dostanu i k ostatním verzím, především pak k těm netradičním s aminokyselinami. Vy na ně zatím můžete narazit v Německu, výrobce však aktuálně jedná s distributory v ČR a tak se můžeme těšit na jejich příchod na pulty našich obchodů.

 

Rockstar Roasted v Německu je v klasickém designu

O tom, že není všechno zlato co se třpytí, se mohli v těchto dnech přesvědčit naši sousedi v Německu, když začali shánět nové Rockstar Roastedy, jenž byly nedávno představeny ve zcela novém, nádherném a neoblyvklém designu. Ještě neobvyklejší obsah 325ml se nacházel v klasicky široké plechovce, podle obrázku dokonce i vysoké jako v případě půllitru. První nálezci ale narazili na něco úplně jiného a odešli zklamáni.

rockstar-roasted-mocha-vanilla-355ml-des

Photo: Energy-Pedia.de

Místo nádherného designu, ať už by se nacházel na plechovce jakýhkoli rozměrů, se totiž objevil design všem dost dobře známý. Jedná se totiž o nedávno upravený vzhled pro Roastedy na celém světě (tedy tam, kde už se nějaké prodávají). Ty se navíc nachází v klasických 355ml plechovkách, které jsou svou šiřkou i výškou přesně mezi 250 a 500ml plechovkou. Je sice super, že jsou alespoň v Německu, ale my mezitím čekali něco víc :(

 

Nový Hype UP - Ice Berry Mix s ledově chladnou chutí

Hype, prodávaný napříc Evropou, leč bohužel ne v ČR, odešel téměř před rokem z naší recenze s hodně dobrými výsledky, když celá čtveřice získala známky 2 nebo 2-, což je hodně, hodně dobré. Letos se v nabídce Hype Energy Drinku hodně změní, slibuje totiž celou řadu novinek. Ty budou představeny na konci února v Dubaji na jedno z největších veletrhu jídel a nápojů ve světě – Gulfood 2013. Jednu novinku však odhalíme již dnes!

hype-energy-up-ice-cool-berry-mixs

Hype UP Ice Berry Mix je označován za radikální novinku, jelikož vedle příchuti mixu bobulovitého ovoce nabízí ledově chladnou dochuť. O něco podobného se již pokoušel výrobce energy drinku Mixxed Up ve verzi Ice z limitované série Hot & Ice a také Hell se svojí poslední novinkou Hell iceCool s příchutí kiwi. Hype ovšem slibuje mnohem lepší zapracování a opravdu zajímavý pocit, který nebude způsobený jen dobrým vychlazením.

 

Cannabis Light Drink - "Konopný" energiťák bez cukru

Sugarfree potažmo Zero verze všech možných energetických nápojů jen málokdy dopadnou chuťově opravdu dobře, přesto si zřejmě svojí klientelu najdou a tak se je snaží do svého portfólia přidat valná většina výrobců, která jej neměla už předtím. Zářným příkladem je Big Shock!, jenž jej ke své cestě na vrchol trhu nepotřeboval, přesto se v jeho portfóliu před rokem objevil. A teď se přidává také Cannabis s extraktem z konopí.

cannabis-light-drink-zero-calories-hemp-250ml-cans

Cannabis Light Drink je absolutní novinkou nacházející se v plechovce dost podobné původnímu energy drinku. Má jen o něco světlejší zelenou barvu a místo podtitulku energy drink všeříkající light drink. Na evropských trzích se bude postupně objevovat v následujících týdnech a podle našich informací lze očekávat, že se později objeví také v ČR, kde se již prodává jeho klasický bratříček. Ten se nejlépe shání v HyperAlbertech a na čerpačkách.

 

Mountain Dew Kickstart - Džusový energiťák na... ráno!

Mountain Dew patřící pod Pepsi známe zcela určitě všichni. Výborné soft drinky se staly základem energy drinků AMP, které taktéž patří PepsiCo. Z našich zemí bohužel Mountain Dew již kdysi vymizel a tak si je musíme shánět například v Candy Store. O to víc bude tato situace mrzet nyní, když tato značka představuje další novinky. Tentokrát se u Pepsi rozhodli, že mezi energy drink zapojí přímo Mtn Dew, i když trochu jinak.

mountain-dew-kickstart-orange-citrus-tropical-energizings

Mountain Dew Kickstart, to je nový energizující nápoj založený na klasickém Mtn Dew s 5% přidaného džusu. První dvě představené příchutě jsou Orange Citrus a Fruit Punch. Název Kickstart pak naznačuje, že vás tyto nápoje mají pěkně nastartovat, takže se vlastně jedná o energiťáky, co nemají za úkol dodat energii v době vypětí, ale naopak mají nakopnout a probudit hned po ránu, což je také oficiální filozofie této novinky v USA.

 

Rockstar XDurance 250ml v Poľsku !

Aktualizace 12.2 (Jake): Podle oficiálních informací od zastoupení Rockstaru pro ČR a SR se bohužel malého 250ml Rockstaru XDurance nedočkáme. Aktuálně nespadá do žádných plánů pro naše trhy, jeho příchod by musel teprve vykrystalizovat někdy v budoucnosti, což bychom se samozřejmě včas dozvěděli. No co naplat, Polsko přece není tak daleko a nám všem jde především o tu nádhernou plechovku :)


Tak u našich susedoch sa objavil veľmi zaujímavý kúsok. Pevne verím, že ho môžme očakávať aj v SR/ČR, kedže plechovka obsahuje aj slovenčinu a čestinu, ale tieto naše 2 jazyky boli aj na poľskom Rockstaru Orange a namiesto neho sa ku nám dostal XDurance Orange. XDurance 250ml síce už existuje v kórejskom prevedení, ale do Európy ho zatiaľ cesty neviedli, podľa mňa je to veľmi prekvapivé, že sa objavil práve v Poľsku.

rockstar-xdurance-250mls

Photo by: Energy News PL

Myslím si, že príchod XDurance 250ml v Európe len začal, postupne sa bude objavovať vo viacerých štátoch, určite to neskončí len Poľskom. Podľa informácií je v Poľsku momentálne dostupný v sieti Žabka, no samozrejme by sa postupne mohol objaviť v Poľsku všade. Myslím si, že by nebolo od veci keby bol aj v SR/ČR, kedže ste si XDurance veľmi obľúbili. Tak momentálne treba len dúfať. Na chuť XDurancu má každý svoj názor, mne osobne veľmi nechutí, ale určite sa všetci zhodneme, že plechovka je proste nádherná v 250ml prevedení.

 

Kofola Višňová nově také v malé 250ml plechovce

Kofola je sice majitelem značky energetických nápojů Semtex, no přesto se dnes podíváme na novinku z vlastních neenergetických řad. Loňský pokus s původní recepturou Kofoly v 250ml plechovce sklízel u našeho článku, který ve čtenosti předčil kdejakou novinku o energiťáku, kladné ohlasy. Úspěch se dostavil i v obchodech a proto se v průběhu ledna začala objevovat další, barevně odlišná, plechovka s ochucenou Kofolou.

kofola-visnova-250ml-plechs

Kofola Višňová vstupuje na trh s designem převzatým z petky upraveným pro dispozice malé plechovky. Příchuť, jenž byla v roce 2011 šestou odbočkou od Kofoly Original, je zároveň teprve třetí ochucenou verzí, která na trhu zůstala. Zbylá trojice totiž patřila mezi vánoční limitované edice. Na trhu je dnes ještě úplně první ochucená verze Citrus, Bez cukru, Extra bylinková a s Guaranou. Takže kdo ví, co se v plechu objeví za pár měsíců :)

 

Relentless přinese Orange, zruší Tropical a změní plechy

Při oznámení příchodu Relentlessu Apple & Kiwi do Německa jsme už poněkolikáté připomínali fakt, že v této zemi chybí v nabídce rovnou druhá nejstarší příchuť této značky. Netrvalo dlouho a chybějící Orange, v Anglii původně pojmenovaný Inferno, se začal stěhovat k naším západním sousedům. Lidé se začali radovat, že hned za hranicemi seženou všech 6 příchutí, bohužel tomu tak není, letošní změny mají mnohem větší důsledky.

relentless-orange-kiwi-origin-new-de-2013s

Zatím jediný obrázek z coca-cola.de

Už s novinkou Relentless Apple & Kiwi jsme mohli zaznamenat opět zajímavé změny v designu plechovek. Ty se dlouhodobě liší oproti Anglickým originálům a nyní se odrazí i na ostatních produktech. Nový Orange vystrnadí z nabídky ne moc oblíbený zelený Tropical, ale to není všechno. Spolu se změnou vzhledu zmizí twist víčka, která se prý nevyplatí. Energy drinky Relentless se tak vrátí ke klasickým 500ml plechovkám s trhátkem.

 

Sexergy se mění v SXRG a ztrácí svůj prémiový design

Německým výrobcům energetických nápojů už snad muselo definitivně hrábnout. Na rozdíl od jiných zemí mají v obchodech několik energy drinků s označením Premium, které se nejen díky své chuti, ale i suprovému a jednoduchému designu mohou právem označovat za prémiové. Jenže když nemůžou zkazit chuť, tak se po nějaké době rozhodnou pokazit onen luxusní design. Už dříve to odneslo Schwarze (Weisse) Dose / 28 Black.

sexergy-cherry-classic-sxrg-premium-energys

Novou obětí neočekávaných a podle všeho také fanoušky nežádaných změn je celkem oblíbené Sexergy, jenž má od loňského roku dokonce 4 příchutě, když se k původní višni přidal kokos s cherimoyou, limetka s citrónem a broskev s mandarinkou. Originál je stále nejlepší, pít se však dají všechny a vzhledem ke kombinaci chutí jsou opravdu prémiové. Podobně to platí i u plechovek – černý originál je nejhezčí, zbylé na tom úspěšně staví.

sexergy-cherry-coco-tangerine-lime-sxrg-premium-energys

Rok 2013 však přináší vícero změn. Tou první je přejmenování prémiové značky Sexergy na zkrácené a prý celkem moderní SXRG, tak jako některé značky staví na zkrácenině energy na NRG. Ruku v ruce s přejmenováním pak přichází nový design, ten si však ponechal jen barvy a červený „rámeček“ jenž je nyní silnější a místo prostoru je nyní vyplněn právě velkým názvem SXRG i výrazně větším podtitulem Premium ED.

 

Red Bull kolekce vítězů - Loeb a Henry na plechovkách!

Před nedávnem prokouknutý nový trend Red Bullu neustále pokračuje. Red Bull se prostě rozhodl, že bude vyrábět více zajímavých limitovaných designů svých plechovek, čímž je zároveň oživí. V Evropě se tento trend pomalu stupňuje od dob edice s vítězem mistrovství světa Formule 1 S. Vettelem. Jen loni vznikl druhý Vettel, Stratos resp. Felix Baumgartner, Soundclash, Travis Pastrana, Cliffdiving a hromada dalších pěkných limitek.

red-bull-france-collection-des-championss

Letos začíná další hromadu limitovaných edicí Francie, kde byla o tomto víkendu představena dvojice Red Bull Collection des Champions, tedy kolekce šampiónů (vitězů). Na klasických plechovkách se tak objeví dva Francouzi, kteří ve svých sportovních odvětvích získali nějaký ten mistrovský titul a zároveň jsou spojeni s Red Bullem. Obě verze o obsahu 473ml jsou ve Francii v prodeji od těchto dnů omezeně až do konce března.

red-bull-france-collection-des-champions-sebastian-loeb-wrcs

Red Bull Collection des Champions Sébastien Loeb je první limitkou s devítinásobným mistrem světa v rally, legendárním francouzem Sébastienem Loebem, který si díky své nepřemožitelnosti a zisku 9 titulů v řade vydobil přezdívku ufoun. Během celé své kariéry v elitní kategorii WRC závodil za francouzský Citroen, který měl za svého velkého sponzora právě Red Bull. Na plechovce je tedy jak Loeb, tak jeho vůz Citroen DS3 WRC.

red-bull-france-collection-des-champions-thiery-henrys

Red Bull Collection des Champions Thiery Henry naopak představuje slavného francouzského fotbalistu Thiery Henryho, který s reprezentačním týmem Francie získal evropský i světový mistrovský titul. Za svou profesionální kariéru hrál za AS Monako, Juventus Turín, Arsenal FC, FC Barcelonou a od roku 2010 za Red Bull New York, což je právě ona spojnice mezi ním a Red Bullem. No proč ne, zaslouží si to oba a sběratelé jsou potěšeni.

 

Red Bull Total Zero v Evropě pod názvem Zero Calories

Když před rokem vstupoval Red Bull Total Zero na trh v USA, tak se začaly šířit zvěsti o tom, že to není nic pro Evropu. Osobně bych to i chápal, jelikož mít všechno jakkoli Zero je tahákem především pro americký trh, kde se aspoň někteří konzumenti snaží držet štíhlou linii. Jenže trendy se mění a během roku 2012 se po celé Evropě včetně ČR objevila celá řada Zero drinků. I přesto jsme měli pravdu, Total Zero se tu opravdu neobjeví!

red-bull-zero-calories-total-zero-frances

Red Bull absolutně bez cukrů a kalorií se totiž pro Evropu přejmenoval a nově nese jméno Red Bull Zero Calories. Rozdíl je však jen v názvu, obsah zůstal oproti USA verzi bez rozdílu. Kde všude se Zero Calories objeví zatím nevíme, prvním trhem je podle všeho Francie, kde Paradox objevil jak 250, tak 473ml verzi. Ještě, že už tu Red Bull má všude Red, Silver a Blue edice, protože jinak by dvě sugarfree verze vypadaly až přehnaně.

P.S.: Jaký máte názor vy? Je potřeba mít u energiťáků verzi sugarfree a ještě zero?

 

Big Shock! Exotic a Orange nově v malých plechovkách!

Stejně jako já, celá řada sběratelů má raději malé 250ml plechovky, než velké půllitry. Podobné názory se ozývají také z tábora pijanů, kteří hlásí, že by jim malý plech bohatě stačil. Český Big Shock! však dává přednost právě oněm velkým plechům. Veškeré novinky se objevují s obsahem 500ml a malá 250ka holt dorazí až časem, pokud tedy vůbec. V prodeji je zatím jen Original v novém a Gold s Bitterem ve starém designu.

big-shock-energy-drink-exotic-juicy-250mls

Stejně jako loni na nás začal Big Shock! chrlit novinky hned na začátku roku a tak se konečně dočkáme dlouho očekávaného příchodu dalších roztomilých mrňousků. K původní trojici se přidává dvojice džusových Big Shocků, tedy Exotic Juicy a Orange Juicy. Oba přebírají design od svých větších bratříčků a vypadají naprosto úchvatně. Nic se nemění ani na chuti, tady jde prostě a jednoduše o to, že jsou konečně i v malé 250ml plechovce.

big-shock-energy-drink-orange-juicy-250mls

Distribuce nových plechovek začíná pomalu ale jistě již v těchto dnech a tak nezbývá, než být trpěliví a počkat si na ně. Žadonit o ně u nikoho nemusíte, za pár dní na ně prostě narazíte. Tedy pokud budete hledat na správných místech jako je HoReCa, čerpací stanice a možná malé nezávislé maloobchody. Na Makro a řetězce obchodů se dostane až později. Já bych radil hledat především tam, kde mají 250ml Originalu nebo Bitteru.

 

Rockstar Roasted Vanilla a Mocha od února v Německu

Naprosto neočekávaná novinka se před pár hodinami objevila za hranicemi v Německu. Jen chvíli po oznámení příchodu Relentlessu Apple & Kiwi se totiž objevila mnohem zajímavější, absolutně neočekávaná a především bombastická novina. Rockstar se rozhodl rozšířit svou nabídku v této zemi také o dva kávové energy drinky ze série Roasted. Ty sice známe, přesto dost překvapí a to nejen svým vzhledem, ale také obsahem.

rockstar-roasted-mocha-vanilla-coffee-energy-des

Dvojice Rockstar Roasted Vanilla a Mocha se objeví na německém trhu již v průběhu února a to ve zcela neobvyklých plechovkách o obsahu 325ml. Z obrázku ale vypadají jak klasické půllitry, tak čert ví. Zajímavý je také fakt, že mají design, který neodpovídá ani starému ani zcela novému americkému vzhledu série Roasted. Vypadají božsky, v Německu budou brzy a Vanilla navíc podle všeho neznamená jen kávičku bez cukrů ;)

 

Relentless Apple & Kiwi dorazil také do Německa

Při představení Relentlessu Apple & Kiwi pro Anglii se odehrávaly debaty o tom jak asi chutná a boje o to, kdo to zjistí jako první. Není divu, obsahuje na energy drinky celkem neobvyklé příchutě a o to víc neobvyklou kombinaci chutí. Mezitím už to ví snad každý alespoň trochu snaživý sběratel. Ba co víc, tenhle energiťák vlastně chutná stejně, jako Burn Blue. Není divu, obě značky totiž vlastní Coca Cola a tak dává přebírání chutí naprostý smysl.

relentless-apple-kiwi-germany-500mls

Burn se prodává ve většině Evropy a vesměs živoří. V Anglii a Německu je tomu jinak, tady totiž Coca Cola vsadila na jinou značku, Relentless. V Anglii se prodává všech 6 existujících příchutí, do Německa právě v těchto dnech dorazila pátá. Od včerejška se zde začal prodávat právě Relentless Apple & Kiwi v mírně pozměněné 500ml plechovce bez twist víčka, které mají zbylé 4 verze od loňska. Druhá nejstarší příchuť po Originu, Orange / Inferno, se do Německa nikdy nedostala a čert ví proč. Na druhou stranu mají malý a roztomilý 250ml Origin.

 

Angry Birds - Naštvaní ptáci v plechovce dorazili do ČR

A Angry Birds znáte? Já myslím, že je musí znát každý nehledě na to, jestli jste tuhle hru někdy hráli nebo ne. Mě to třeba nikdy nelákalo, přesto nelze Angry Birds nevnímat jako jeden z fenoménů dnešní doby. A když je z něčeho fenomén, objevuje se to na všech trendy věcích dané doby. Pro nás jsou trendy plechovky, na nich můžete vidět řadu hrdinů, Hello Kitty, Spongeboba a nově také právě zmiňovaní naštvaní ptáci z Angry Birds!

angry-birds-logos

Ve světě už se energetický nápoj Angry Birds objevuje nějakou dobu a to dokonce v několika verzích od různých výrobců. Námi představovaná dvojice ale patři do trošku jiné kategorie soft drinků. Jsme sice zaměřeni na energiťáky, ty však v ČR s ptáky neseženete, limonády naopak ano. Dorazily k nám z Finska, stejně jako samotná hra, kde se jim dokonce podařilo porazit dlouhodobou jedničku mezi limonádami – Coca Colu!

angry-birds-soft-drink-paradise-tropics

Angry Birds Tropic Cola – Výborná a šíleně zajímavá kombinace coly s tropickým ovocem. Příchuť je občas označována jen jako tropické ovoce, ale je to cola s dochutí tropického mixu. Coca Cola i další výrobci coly se snažili vymyslet různé mixy příchutí, ale nikdy se jim to nepovedlo tak, jako u Angry Birds. Opravdu povedená limonáda je sice neobvyklá, ale zároveň tak povedená, že bych jí dal přednost před energiťákem! Známka: 1*!

angry-birds-tropic-soft-drink-colas

Angry Birds Paradise – Držte si klobouky, oblíbená točená limonáda se vrací v plné síle! To byla moje první myšlenka po ochutnání. Pravda, není to úplně ono, tahle limča je totiž trochu sladší a méně trpká, přesto chutná naprosto skvěle. Při pití si vzpomenete právě na to, jak vás tatínek v hospodě uplácel další točenou ananasovkou. Budete chtít ještě. A když další nedostanete, budete zuřit jako pták. Známka: 1*!

angry-birds-paradise-ananas-soft-drinks

Oba Angry Birds mě překvapili svou chutí tak, jak už dlouho žádný nápoj. Je vidět, že výrobci nešlo jen o využití značky, ale naopak o její další spojení s kvalitním produktem. V klasicky severských 330ml plechovkách je seženete i v ČR a pokud na ně nemůžete narazit, tak využijte e-shopu českého distributora. K Angry Birds mám jen jedinou výtku… Nejsou to energy drinky, což znamená, že tyhle super plechy nebudu mít ve sbirce :(

 

Kávové Rockstar Roastedy mají zcela nové plechovky!

Trojice kávových Rockstar Roasted, jenž jsou v prodeji jen v USA a Kanadě, má plechovky s jedním z nejstarších designů, které ještě neprošly obměnou. Bez jediného slova se to však změnilo, když se na amerických stránkách objevily plechovky ve zcela novém oblečku. Pár lidí sice mělo pocit, že se jen objevila čára na pozadí, no při bližším prozkoumání se objeví celá řada změn, jenž jsou vidět na úplně první pohled.

rockstar-recovery-orange-xdurance-roasted-latte-mocha-light-vanilla-candys

Původní Roastedy vpravo

Rockstar Roasted Latte, Mocha a Light Vanilla v obsahově menších 444ml plechovkách (rozměr mají jako klasické 473ml) konečně získávají výraznější žlutý nápis Rockstar s černým obrysem, který doplnil také podnadpis Roasted. Místo nevýrazné zlaté hvězdy přichází hvězda žlutá, ale to nejdůležitější se odehrává na pozadí, kde je místo nevzhledných čar povedené rádoby dřevité zpracování s tmavším pruhem po „tahu štětcem“.

rockstar-roasted-new-latte-mocha-vanilla-lights

Celá trojice s novým hávem opravdu prokoukla a vyvolává dojem úplně nového produktu. Se starším designem už tak v USA zůstává jen originál (v evropě prodávaný v novém designu) a bílé sugarfree. Modrý Zero Carb prošel obměnou nedávno a je téměř identický s původním evropským Zero Sugar, co se mezitím přebarvil na bílo. Všechny tři Rockstar Roasted v původním designu si můžete aktuálně zakoupit v českém Candy Store!

 

Limitovaný Kamikaze Strong energy for President

Edit 28.1: Chcete vyhrát celý kartón Kamikaze s Karlem? Pak odpovězte na tuto soutěžní otázku!

Právě v těchto chvílích je ve volebních vše v plném běhu a urny v celé ČR se postupně plní hlasy právoplatných voličů. V sobotu odpoledne už se naopak podle sčítání hlasů začne rýsovat nový prezident ČR na následujících 5 let. Ať už vás volby zajímají nebo ne, ať už je váš favorit kdokoli, z celé řady propagačních materiálů a všeho možného je tu jedna věc, která vás zajímat bude. Jedná se totiž o plechovku energetického nápoje s Karlem :))

kamikaze-strong-energy-for-president-karel-schwarzenberg1s

Kamikaze Strong energy for President je speciální limitovanou edicí, která vznikla z iniciativy výrobce na podporu prezidentského kandidáta Karla Schwarzenberg. Jedná se sice pouze o sleeve folii umístěnou na klasické již potištěné plechovce Kamikaze Strong. Design spojuje žluté předvolební materiály, na kterých má Karel fialové punkové číro s původním vzhledem. Logo a popisky jsou stejné, až na prodloužené Strong energy for President.

kamikaze-strong-energy-for-president-karel-schwarzenberg2s

Zajímavou limitovanou edici Kamikaze s Karlem nelze sehnat klasicky v obchodě a její výskyt bude spíše náhodný. Jednou prozraditelnou možností je nákup na oficiálním e-shopu Kamikaze drinku. Jak e-shop i samotné stránky prozrazují, do budoucnosti energiťáku Kamikaze zasáhne samuraj! O tom vám ale prozradíme víc až někdy příště. Teď je totiž čas na volby. Můj hlas dostane… Kamikaze Strong energy for President!

kamikaze-strong-energy-for-president-karel-schwarzenberg3s

P.S.: Kamikaze Strong s Karlem můžete získat také v Café Prádelna na pražských Vinohradech v ulici Slavíkova. Stačí se zastavit a dát si na podporu 3 panáky, za které obdržíte plechovku zadarmo! Akce platí jen do vyčerpání zásob plechovek nebo alkoholu :) A když jsme u toho…pamatujete si na billboardy se spícím Karlem a reklamou na Kamikaze? Kamikaze s Karlem mají i ve volebním štábu, teď už se spát nebude! :)

 

TDI Cranberry mění design, vypadá jak sportovní výfuk

Energetický nápoj TDI Cranberry, tedy ve verzi s příchutí brusinek, vznikl teprve před rokem a pár týdny k tomu, přesto právě prochází redesignem své plechovky. Původní vzhled tehdy výrobce převzal od původní a dlouhá léta existující klasické verze TDI Energy Drink jen s tím rozdílem, že místo modré použil barvu červenou a přihodil obrázek brusinek s pojmenováním příchuti. V nové verzi červená zmizí a původní verzi připomene snad jen logo.

tdi-energy-drink-new-cranberry-plechs

Asi to někdy napadlo každého z nás – Název TDI dost jasně připomíná turbo-dieselové motory v automobilech, k nímž tento energiťák poutá také vzhled jeho loga. Nemusíte se bát, s novým designem o toto spojení nepřijdeme, naopak dojde k jeho prohloubení, jelikož nový design nabízí původní logo umístěné na štítku, jenž je přišroubovaný na výfuku opatřeném perforovaným krycím plechem. A vypadá to při nejmenším opravdu zajímavě.

tdi-energy-drink-new-cranberrys

Jedinou škodou je zřejmě fakt, že verze Cranberry tímto přichází o červenou a místo toho na plechu převládá zelená. Nevadí, jen bych nechal více vyniknout logo. Nový design už v případě velké náhody můžete potkat v obchodě. Následovat jej podle všeho bude také klasický TDI Energy Drink, na novou plechovku si sice ještě musíme počkat, tak si mezitím představte to samé v modrém bez loga určujícího příchuť ;)

 

Další energiťák u soudu: Red Bull vám nedává křídla!

Okresní soud na jihu New Yorku před nedávnem přijal zajímavou žalobu, za kterou stojí vedoucí žalobce Benjamin Careathers z Bronxu, jenž užívá energetické nápoje značky Red Bull od roku 2002. Myslí si totiž, že marketing této společnosti využívá klamavé, no vlastně doslova podvodné reklamy, se sloganem „Red Bull vám dává křídla“, kterým chce prý mimojiné odůvodnit prémiové ceny svého výrobku. Aspoň tak to vidí žalobce.

red-bull-gives-you-wings-fall-downs

Soud tvrdí, že malá plechovka Red Bullu nenabízí více energie než konkurence a porovnatelná je i s běžným a výrazně levnějším šálkem kávy. Dokonce jinak celkem drahá káva ve Starbucks vyjde levněji a s mnohem vyšší dávkou kofeinu. Žalobě samozřejmě nejde o nic jiného, než o to, že je slogan Red Bull vám dává křídla klamavý. I když křídla nedává, žalobu zajímá především to, že nemá nic navíc oproti své konkurenci. No, koho by něco takového po tolika letech existence tohoto úžasného sloganu a hromady reklam napadlo. Mě teda ne…

 

Candy Store: Crunk Juce, Relentless a herní energiťáky

Kolem svátků byl okolo Candy Store celkem klid, místo dovezení nových energiťáků se totiž celkem logicky zaměřili především na otevření brněnské pobočky. Nový rok naštěstí přináší také naskladnění novinek a rozvíjení plánů pro následující měsíce. První nové energy drinky dorazily ve čtvrtek a spolu s nimy také celá řada soft drinků včetně oblíbených Mountain Dew, kde je klasická plechovka ve speciální verzi Halo 4 / Xbox 360!

the-candy-store-pragues

V první várce dorazily velké 680ml plechovky Lil Jon's Crunk Juce v příchutích Grape, Watermelon a Fruit Punch za 79 Kč. Ale pozor, tahle odbočka od klasických Crunků obsahuje 12% alkoholu a jedná se tak o pořádnou dávku alkoenergy. Já osobně je kdysi nedokázal ani pořádně ochutnat, ale třeba vám budou chutnat víc. V blížící se další várce budou doplněny již dříve nabízené herní energy drinky a nově se přidá Zombíe Survival drink.

candy-store-crunk-juce-mountain-dew-halo-4s

Během stejného doplnění zásob dorazí také anglické verze Relentlessů Tropical Juiced (Immortus) a Fruit, kterým byl zřejmě myšlen Berry Juiced (Devotion), za očekávanou cenu 69 Kč. Já osobně pak vzhlížím k únoru, kdy se dočkáme především doplnění zásob produktů a novinek od Monster Energy. Jen škoda tý hromady sněhu, teď se mi do Candy Store nechce i když to fakt láká. A co vy, zajdete si nakoupit? :)

 

Tiger: Nové vzhledy pro Colu, Lime a přejmenovaný Zero

Tiger dorazil do ČR teprve nedávno a už se můžeme těšit na nový vzhled plechovky. Tu klasickou představil výrobce již v období vánoc, no dnes se konečně dostává také na zbylou trojici již existujících produktů, jejichž změnu jsme celkem logicky také očekávali. Dříve se jednotlivé produkty odlišovaly barvou na pozadí, kdy Cola měla červenou, sugarfree světlemodrou a limetka modrou jako klasik jen se zeleným proužkem místo červeného.

tiger-new-design-classic-zero-cola-lime

Přesně tyhle barvy také jednotlivým verzím vesměs zůstanou, jen s tím rozdílem, že se přesunou z pozadí do malého proužku s názvem příchutě. Pozadí je odteď ve všech případech stejně modré, odlišné jsou jen zmíněné proužky a malé T na boku. Cola tak získává černý proužek s červeným písmem a T, limetka zelený proužek a T a verze bez cukru světlemodrý proužek + T. Sugarfree verze je navíc po vzoru konkurence předělána a přejmenována na modernější ZERO. V ČR se zatím prodává jen klasický Tiger, nový plech přicestuje časem.

 

Monster Zero Ultra - Nádherně bílý Monster v testu

Když jsme o víkendu recenzovali Monster Cuba-Lima, měli jsme po ruce ještě jednu plechovku. Tou samozřejmě není nic jiného, než druhý Monster představený tehdy ve stejný den, Monster Zero Ultra. Již třetí Monster bez cukru přišel s plechovkou, na které snad vůbec poprvé není jinak typická černá barva jednou z těch hlavních. Černé je tu ještě méně, než na sérii Java. Také stříbrné M se zatím objevilo jen na litrovém Heavy Metalu.

monster-energy-zero-ultras

Monster Zero Ultra je tak nějak nástupcem Absolutely Zero, který byl nástupcem původního Lo-Carbu. V USA pořád prodávají všechny, každý chutná trochu jinak a postupně získávají čím dál tím více ZERO u jednotlivých složek v obsahu. Zajímavé na tom je, že narozdíl od konkurence jsou to energiťáky, co jdou pít i když obsahují umělá sladidla a podobně. Takhle dobře už to umí jen konkurenční Rockstar. Proto si Zero Ultra vyzkoušíme:

monster-zero-ultra-reals

Monster Zero Ultra voní po citrónu a také jej opravdu jemně ucítíte v chuti. Není sladký a především nedává najevo chuť ani dochuť umělych sladidel erythiol a sukralóza, které mají být lepší náhražkou než jejich předchůdci. Prokáží se jen minimálně, když pijete až zbytečně rychle i když je fakt, že Zero Ultra lze pít rychleji než běžné energy drinky. Zahraniční recenzenti zmiňovali chuť grepu, ten já ale nesnáším a z nápoje jej fakt necítím. Lidé si mysleli, že bude spíš pro ženy. Kdepak, pro ty má být až nový Monster Ultra Pink! Snad nejlepší Zero energiťák si zaslouží jedině známku 1! No a k tomu ta nádherná plechovka… Neodoláte!

 

Monster Cuba-Lima - Konečně dobrý limetkový energiťák

Vyrobit energetický nápoj s příchutí limetky, nebo rovnou něčeho, co se bude podobat alkoholickému nápoji Cuba Libre, už se pokoušela celá řada spíše menších evropských značek. No, většinou to nedopadlo zrovna nejlíp, málokdy to fungovalo a to jsme ani neřešili, jak moc se umělé příchutě podobaly chuti limetky či Cuba Libre. Jaké překvapení, když s něčím podobným přišel také Monster, jehož novinku jsme konečně otestovali.

monster-energy-cuba-lima-libres

Monster Cuba-Lima je založen právě na slavném nápoji Cuba Libre, jenž vznikl na oslavu svobodné Kuby, proto se tak také ve španělštině jmenuje. Původní složení je bílý rum, limetka a cola, no Monster na to samozřejmě musel trošku jinak, jelikož chtěl jako vždycky vyrobit nealkoholický energiťák s názvem Cuba Lima a tak vzali původní zelený Monster, v nižší koncentraci a přidali Colu s limetkou. Otázka je, jak to funguje dohromady.

monster-energy-dub-mad-dob-ballers-blend-cuba-limas

Světe div se, poprvé ze všech známých limetkových energy drinků to funguje a to zatraceně dobře! Jemný nádech origo Monsteru, limetky i coly se pojí v nepřeslazené, žádným směrem nepřehnané, výborné a skvěle vyvážené chuti, ve které žádná ze složek nijak výrazně nepřevládá ani nezapadá. Naštěstí není ani zbytečně kyselý od limetky. Celkově pak možná chutná víc colově, než třěšňovo-colový Assault. Monster Cuba-Lima je po dlouhé době první novinkou této značky, jenž mě oslovila a já chtěl ještě. Ke všemu ten nádherný plech se suprovou protiskluzovou úpravou… Prostě nemám slov. Známka? 1*!