V redakci Energy-Drinks.cz už byl ježíšek :)

Do Štědrého dne zbývá jen pár hodin. Nejen děti se už těší, co jim ježíšek přinese a netrpělivě odpočítávají poslední hodiny. Jenže ne na všech místech jsou lidé k zastižení i 24. prosince. Mezi takové případy spadá i redakce webzínu Energy-Drinks.cz a proto se u nás slavilo už dnes. Po dopolední „soukromé prezentaci“ jednoho zatím neznámého nápoje, který se vám pokusíme představit během Vánoc, jsme se přesunuli zpět do kanceláře a začali netrpělivě očekávat ježíška. Ten dorazil kolem páté hodiny. Jake, a zcela virtuálně přítomný komentátor kolega Thomas, zůstali s úžasem nad následující nadílkou:
Ježíšek se teda fakt nezdráhal a přivezl nám nádherné plechovky, které jsou bohužel již rozebrány do jednotlivých sbírek. Termosky, jak my říkáme 710ml plechům, vypadají opravdu luxusně. Ještě lépe vypadají Venomy, jejichž silný plech udrží nápoj vychlazený po celé hodiny. Dnes už tedy regulérní článek nestihneme, doufáme proto, že na nás nezanevřete Během samotných svátků i zbývajících dní do konce roku se určitě objeví několik novinek. Dva z nich dokonce představí absolutní novinky, které se chystají vstoupit na český trh. Sledujte nás i nadále a pokud už se „neuvidíme“, tak vám přejeme veselé Vánoce a šťastný Nový rok!
Party Power rozšiřuje nabídku o nové produkty!

Nedávná hrozba končícího Party Poweru je zcela zažehnána. Distribuce přešla z Aquity Group na dlouhodobého výrobce, stáčírnu MaxDrinks s.r.o. Pro oko zákazníka se toho ani moc nezměnilo. Na začátku prosince byly vyrobeny poslední Party Powery s původními údaji a příště už by se mělo stáčet do plechovky s novým distributorem. Během této neočekávané změny se naštěstí nezastavily práce na dalších produktech této značky. Jednu z novinek si představíme právě teď.
Vedle klasické verze v půllitrovém plechu se kdy Party Power stáčel ještě do litrových PET láhví, 250ml plechovek (reklamní drinky) a podobě Club Poweru i do malých petek. K jiným příchutím se PP asi moc nechtělo, jedinou dosavadní verzí jsou právě plastové Club Powery. Snad se to brzy změní, dnes to ale nebude:) Na obrázku můžete vidět rovnou trojici shotů, které do sebe člověk hodí a ničím se nezdržuje. Uhodnete, jaký z nich se dá již nyní pořídit v Kralupské podnikové prodejně v Žižkově ulici?
Správnou odpovědí je samozřejmě Party Power Energy Shot! Na druhém obrázku můžete omrknout jeho složení. Starého distributora si nevšímejte a vězte, že ač na energy shoty vůbec nejsem, nesbírám je a nechutnají mi, tak tenhle chutná dobře. Navíc mě dokáže fakt nakopnout a to je u mého těla docela zázrak Zbylé dva stimulující shoty, pro ženy a muže zvlášť, se zatím nevyrábějí, ale co není, může být!
Norma: Cool Hemp do Vánoc za 7,90! + Rodeo

Leták platný od pondělí až do samotného Štědrého dne láká na plechovkový nápoj, který většina sběratelů řadí do svých sbírek i přesto, že to vlastně vůbec není energiťák. Cool Hemp je oficiálně označován jako „Sycená limonáda s grapefruitovo-konopnou příchutí“. Proč má tento nápoj velká část z nás ve sbírce s energy drinky? Tak třeba já mám i druhý Cool Hemp ze Španělska a a na něm jasný nápis Energy Drink. V tom aby se čert vyznal…
Každopádně je úplně jedno, jestli tento nápoj chcete nebo nechcete zařadit do své sbírky energetických či úplně jiných nápojů. Kdo o něj má zájem, ten může vyrazit do nejbližší Normy. Akce platí v rozmezí 19. – 24. prosince a za akčních 7,90 získáte osvěžující nápoj se zajímavou chutí. Jestli nemáte rádi grapefruit, tak se mu raději vyhněte. Já bych Cool Hemp nevypil i kdyby mě mučili
Norma se každopádně i nadále snaží a ihned po Vánocích se vrátí ke své první akci, kterou jsme letos zaznamenali. Většina energetických nápojů je naskladňována jen po dobu akce. Vedle SpeedStaru, což je značka vyráběná přímo na míru, se nově v nabídce drží Albertem nedávno opuštěná značka Rodeo. Zmiňovaný Energy Drink je v Normách k zakoupení už od léta a za pouhých 5,90 jej budete moci koupit v akci běžící od čtvrtka 29. prosince až do konce roku.
Rozhovor s vítězem 1000 plechovek Buzz Monkey

Pamatujete ještě na listopadovou soutěž o 1000 plechovek energetického nápoje Buzz Monkey? Stačila jedna SMS a mohli jste vyhrát zásobu energiťáků na hodně dlouhou dobu. Losování vítěze proběhlo na začátku prosince a samotné předání teprve před pár dny. Šťastný výherce Miloslav H. z Prahy 9 přebíral svou hromadu plechovek zrovna v době, kdy jsem jel kolem. Dorazil jsem, akorát když vítěz tahal plata plechovek k výtahu, kterým poté vyrazily až do bytu. Mezitím vzniklo pár fotek a následující rozhovor:
















Reportáž z návštěvy stáčírny MaxDrinks s.r.o.

Česi denně vypijí hektolitry energy drinků a přitom většinou vůbec netuší, jakou cestu musí jejich oblíbený nápoj projít, než se dostane na pulty obchodů. Mezi nejdůležitější části takového „putování“ patří samotné stáčení do plechovek. Právě proto jsme přijali pozvánku od Kralupské společnosti MaxDrinks s.r.o, která stáčí piva a nealkoholické nápoje do plechovek 250, 330 a 500ml a PET láhví různých objemů. Jak takové stáčení probíhá a co vše nás v MaxDrinks zaujalo?
MaxDrinks s.r.o. sídlící v areálu bývalého pivovaru vznikla v roce 2002. Aktuálně stáčí například piva Staročech, Samson, Zlatopramen, Svijany, Eggenberg, Platan, pro nás zajímavější energetické nápoje Shock, Red Wolf, Party Power, 69 a další. Pivo dováží cisterny přímo z pivovarů, energy drinky se míchají přímo na místě. Stáčírna je tak vlastně jediným místem, na kterém můžete potkat energiťák mimo plechovku či PET lahev.
Teď už k samotné návštěvě. Ihned po příchodu byl po mě žádán autogram. Normálně své podpisy zadarmo nerozdávám, ale tentokrát jsem udělal výjimku Za odměnu mě navlékli do bílého pláště, bez kterého se na provoz nesmí. V době návštěvy se na obou linkách stáčel Party Power, jehož vůně byla cítit opravdu všude. U linky na plechovky se nacházely špunty do uší vypadající jako žužu. Dle slov mé sympatické průvodkyně si je už pár lidí spletlo. Není ani divu, protože je u linky celkem klid a špunty vůbec nejsou potřeba. Bonbóny by našly větší využití
Stáčení do plechovek probíhá překvapivě rychle a prý to s novou linkou bude ještě rychlejší. Vše začíná ve výšce několika metrů, kde na linku vyjíždějí prázdné nezavíčkované plechovky s potiskem. Ty byly vyrobeny v jinde a proto projdou propláchnutím od případných nečistot. Po umytí sjedou dolů k plnícímu stroji a ihned poté je další stroj uzavře pomocí víček, jenž dorazily spolu s plechovkami. Myslíte si, že je to vše? Ale kdepak…Ve vedlejší místnosti už čeká proces pasterizace. Energy drinky se zastaví na 45 minut, během kterých jsou zničeny všechny nežádoucí mikroorganismy. Po mírném zdržení následuje natisknutí potřebných informací na dno plechovky, především pak datum spotřeby. Takto opatřený plech putuje k laseru. Ten zkontroluje správnou „hladinku“ a nevyhovující kousky nemilosrdně vyřadí. Špatně naplněný Party Power byl rozeznatelný i v ruce, laser je ale mnohem přesnější. Nyní je na řadě stroj, který si šikovně připraví plechovky do řad, naplní kartóny (dle požadavků po 6, 12, 24…) a následně je zavaří do fólie. Zbývá pár metrů celé linky a poslední úkol – naskládat jednotlivé kartóny na palety a ty připravit na odvoz. Mezisklad je celkem malý, stáčené nápoje celkem rychle mizí v kamiónu a vyrážejí na cestu k distributorům.
Na druhé lince probíhá vše v podobném duchu s tím rozdílem, že se místo plechovek plní PET láhve. Ve stejné hale probíhá i výroba reklamních nápojů s potiskem dle přání zákazníka. Již dříve naplněné plechovky bez potisku jsou opatřeny teplem smrštitelnou Sleeve fólií. O těch jsem se dozvěděl zajímavou informaci – po potažení fólií musí plechovky 2 dny vysychat, takže se místo dalšího balení válí v boxech. Jak se stáčí do plechovek a PET láhví už víme. Teď se podíváme na něco, co bude zajímat především samotné sběratele…
Ve společnosti MaxDrinks s.r.o byly za necelých 10 let existence vyrobeny desítky různých plechovek a tak není divu, že se v kancelářích najdou kousky, o kterých si může kdejaký sběratel nechat jen zdát! Vlastně by se z nich dala udělat sbírka směle konkurující většině těch českých. Od chvíle, kdy mi tyto „sbírky“ byly předvedeny, jsem byl jak opařeny a neschopný dalších dotazů. Vedle ve firmě vyrobených drinků se totiž v regálech nachází také desítky zahraničních kousků. Ty dovezli zaměstnanci z různých zahraničních cest. Ve stáčírně o to samozřejmě nejde, přesto by zdokumentování takové nádherné sbírky stálo opravdu za to. I proto doufám, že se do MaxDrinks s.r.o. ještě někdy podívám. Třeba po blížícím se stěhování do nových modernějších prostorů, ve kterých bych rád udělal videoreportáž, protože to co je ve stáčírně k vidění se slovy popsat prostě nedá.

Neberte mě doslova…Ale i ve stáčírně se topí v plechovkách
V Kralupech nad Vltavou se nachází také firemní prodejna společnosti MaxDrinks. V ulici Žižkova naleznete v podstatě potraviny, které ovšem nabízejí mnohem víc, než se může zdát. Vedle produkce Al-Namury včetně BigShocku! a např. Red Wolfu se zde prodává také Party Power. V prodeji je i nový produkt značky Party Power, který zatím nikde jinde neseženete. Web Energy-Drinks.cz jej představí během následujících dnů. Pokud tedy máte cestu přes Kralupy nad Vltavou, tak si určitě naplánujte malou zastávku. Vyplatí se to.
Děkuji společnosti MaxDrinks s.r.o za pozvání a vřelé přivítání. Osobní průvodkyni za zajímavou exkurzi, informace i předvedení soukromě-firemní sbírky a všem zaměstnancům za ochotu. Děkuji také za plechovky, které obohatily mou sbírku, a těším se na případnou další návštěvu. Do míst s takto příjemnou a přátelskou atmosférou se vždy rád vracím.
Rockstar XDurance v novém luxusním plechu

Přehled v Evropě vyráběných Rockstarů představil i zajímavý XDurance prodávaný jen ve Velké Británii a Irsku. Co jsme nezmínili je fakt, že je to jedna z mála příchutí všech možných amerických značek energy drinků, který se v USA vůbec neprodává! XDurance byl totiž vytvořen čistě pro obyvatele zmiňovaných Britských ostrovů. Jenže to by si Amerika nemohla říkat „nejmocnější z nejmocnějších“, kdyby si XDurance nakonec nepřitáhla.

Modrá UK verze
Rockstar XDurance se začne v USA prodávat na přelomu roku. Oproti „Britské“ verzi nebude mít modrou plechovku, „plástve“ naštěstí zůstávají. Na pozadí se objeví čistě bílá barva, což je možná překvapení, obzvláště vzhledem k tomu, že je počáteční reklamní akce ve spojení wakeboardingem, tedy vodním sportem. Nevím, jak jsou na tom amíci, ale Evropani berou od malička vodu jako zcela modrou věc. Záměnu modré barvy za bílou necháme raději stranou. Důležitější je vzhled samotné plechovky a ta vypadá setsakra líp než její už tak povedený modrý bráška.
Rockstar XDurance lze tedy nově sehnat vedle Velké Británie a Irska i v USA, akorát že jej amíci předělali na sugarfree :/ Přesto prý chutná více než dobře. Osobně to posoudím až za pár týdnů, příchuti kombinující borůvky, granátové jablko a Acai se mi moc věřit nechce. Oficiálně není ani nazýván energetickým nápojem, nýbrž performance drinkem. Ten vás má udržet ve stejné formě po celou dobu extrémního výkonu jako je třeba právě wakeboarding. Tak jako tak, plechovka do sbírky to bude nádherná =)
Recenze: Grepový Monster Heavy Metal 973 ml!

Vyprdněte se na všechny ty klasický Monstery. Teď je tu Monster Heavy Metal, který byl vytvořen na počest Heavy Metalové hudby! Je jedno, jestli vás tenhle styl bere nebo ne, tady jde o to, jak tenhle luxusní plech vypadá a co obsahuje. K Heavy Metalu asi těžko bude přiřazené určité ovoce, ale rozhodně to chtělo něco jedinečného. A právě proto vznikl téměř litrový Monster s grepovou příchutí. Zelená barva plechovky doplněná jedinečným stříbrným M a černým davem na koncertě nějaké Heavy Metalové hudby… Co víc si přát?
Monster Heavy Metal byl vyroben ve zcela limitované edici a již se nevyrábí. I těm posledním kouskům bude brzy končit datum spotřeby. Později jej seženete leda tak prázdný a to prostě není ono. Na oslavu Heavy Metalové hudby samozřejmě nemohlo padnout nic jiného, než největší plechovka, ve které se kdy energetický nápoj vyráběl. Tenhle plech má 32 OZ, tedy 946ml. V téměř litrové plechovce se kdy vyráběl ještě Monster Original, Lo-Carb a DUB s označením BFC – Big Fuc*ing Can, česky „ku*evsky velká plechovka“ Heavy Metal je ale jediný, který existuje jen v této velké plechovce!
Heavy Metal nabízí tedy skoro celý litr energy drinku v úžasně až radioaktivní zelené barvě. Pokud máte stejný problém jako já a grep prostě nepozřete, tak se nemusíte bát. Chuť tohoto jedinečného Monsteru grep sice připomíná, ale zároveň se vyhýbá nesnesitelné hořkosti, po druhém loku vás uchvátí a na grep si ani nevzpomenete. Jako jeden z mála Monsterů (možná dokonce jediný?) nemá vedle složení příběh o jeho vzniku. Místo toho nabízí oboustranný nejednotný design, takže si při umístění na poličku můžete vybírat.
A právě možnost pít Monster Heavy Metal a získat vedle skvělého chuťového požitku i luxusní plechovku jsme vám přinesli v exkluzivní aukci. Výsledek byl více než překvapivý a věřte, že místo této ceny bychom raději uspokojili více fanoušků nedostatkových Monsterů z USA. Třeba se nám to i podaří, aktuálně totiž víme o jedné „šuškandě“ týkající se možnosti dovozu ve větším a levnějším množství. Stay tuned!
Hell Red Grape neskončí, je tu UNlimited Edition!

Při příchodu Hellů s kompletně novou recepturou jsme se divili tomu, že se bude limitovaná edice Hell Red Grape vyrábět i nadále. Vymýšlet druhou recepturu pro dočasný nápoj nemá smysl a navíc by na sebe nápoj nemusel vydělat. Odpověď od maďarského výrobce, společnosti Hell Energy Kft, je jednoznačná: Hell Red Grape jako limitka končí a nahradí jej zcela nelimitovaný Hell New Generation Red Grape!
Původní Hell Red Grape měl plechovku s nápisem Limited Edition, který dával jasně najevo, oč tu vlastně běží. Na trhu byl zhruba rok a z Maďarska se dostal i České republiky a na Slovensko. Vše skončilo v září, kdy se začaly vyrábět všechny Helly s recepturou New Generation (nová generace). Že Red Grape neskončí bylo hned jasné, ale o limitce už se asi nemohlo mluvit. Právě proto přichází Hell New Generation Red Grape, ze kterého kupodivu nezmizí nápis Limited Edition!
Upozornění o limitované edici se totiž změnilo na Unlimited Edition! Obměněná plechovka navíc, stejně jako ostatní Helly New Generation, dostává dočasný pruh upozorňující na novou recepturu, ve které je kofein nahrazen výtažky z čaje maté. V Maďarsku jsou „nové generace“ k dispozici od října, kdy se objeví v ČR a SR nevíme, ale určitě to bude chvíli trvat. Není to totiž zrovna dlouho, co byla vyrobena opravdu velká várka československých verzí. Snad to půjde rychle. Staré verze seženeme například v Penny, Intersparu a u oblíbených Vietnamských prodejců
Big Shock má další novou plechovku!

O tom, že Big Shock! mění designy svých plechovek jak na běžícím pásu ví snad každý. Někdy za to může soutěž o raft nebo snowboard, jindy zase jen okoukanost předchozího vzhledu. Za aktuální změnou zřejmě stojí značná potřeba rozlišit jednotlivé verze, která byla nastolena příchodem džusových Shocků i nových litrových PET lahví. Právě na nich se začaly objevovat názvy příchutí, aby bylo všem jasno a nic se nepletlo.
„Nová“ plechovka Big Shocku se po všech těch soutěžích vrací zpět k designu s týpkem předvádějící bůhvíjaký freestyle uprostřed města. Hlavní změnou je přidání odlišovacího nápisu „Original neperlivý“. Spodní obrázek prošel také změnou a bohužel přišel o můj oblíbený nápis Big City Life. Kruh na pozadí je větší, zřejmě za účelem vyplnění nově vzniklé mezery. Celkově upravený design hodnotíme kladně a řadíme jej nad původní verzi se zbytečnou mezerou. Na ropné věže to ale nemá
Big Shock! Original se do upravených plechovek začal stáčet teprve před pár dny. Hnát se pro něj tedy nemá smysl, jelikož se v obchodech objeví až v následujících týdnech. Zatím se nám nepodařilo zjistit, jestli jsou podobné změny chystány i pro zbývající verze. Big Shock! Bitter a Big Shock! Gold si zatím musí vystačit s původní plechovkou. Jen jsme včera s Honzou Velíškem nemohli pochopit, proč na plechu zůstal starý odkaz ShockEnergy.cz místo nového BigShock.cz.
Mad-Croc nově v Tescu a Globusu!

Oblíbený energetický nápoj Mad-Croc se po nedávné změně českého distributora, o které se dočtete ve článku „MadCroc to v ČR rozjíždí, konečně!“, i nadále snaží expandovat. Mad-Croc se dal dodnes sehnat především na čerpacích stanicích OMW a PapOil, kde se nejlépe shání malý classic a 500ml Cola. V potravinářských velkoobchodech, do kterých se většina z nás nedostane, jsou většinou k dispozici 250ml classic, milkcoffee, chocolate a 500ml classic a cola. Přesto si, celkem logicky, část lidí stěžovala, že se blbě shání.

A to se brzy změní, jelikož už v těchto dnech je Mad-Croc nově dostupný v celkem 36 prodejnách Tesco Hypermarket po celé ČR. V regálech lze zatím najít malé 250ml plechovky Mad-Croc classic a Mad-Croc chocolate. Distributor, Energy Brands Czech s.r.o., uspěl i u sítě obchodů Globus, kde byl MC úspěšně zalistován a na regálech by se měl objevit do konce roku 2011. Konečně tedy nebude nic bránit v nákupu našeho oblíbeného krokodýla

EBCZ aktuálně dováží celý širší sortiment značky Mad-Croc. V distribuci je Mad-Croc classic, sugarfree, milkcoffee a chocolate v malých 250ml a Mad-Croc classic, sugarfree a cola v 500ml plechovkách. Oproti předpokladům je podle oficiálních informací k dostání i MadCroc cola v malé verzi prodávané jen do nezávislého trhu maloobchodů a gastronomie, čili není vůbec lehké ji sehnat. Ani aktuální kroky nejsou poslední a Mad-Croc neusíná na vavřínech. V roce 2012 by dokonce mělo dojít k rozšíření portfolia o další novinku. O tom ale někdy jindy.
Soutěž o Vejlet s Mini se zásobou Mad-Crocu!

Co takhle zasoutěžit si o Vejlet s MINI na předvánoční trhy do rakouského města Salzburg, který se koná v termínu 16.-18. prosince? Rádio 1, společně s energetickým nápojem Mad-Croc, oblečením Skunkfunk a značkou automobilů MINI, pořádá soutěž o již devátý Vejlet s MINI! Stačí jedna SMS a zajímavá kombinace super vozu, stylového oblečení a hromady energie může být vaše!
Vítěz se bude fakt mít, jelikož mu MINI zapůjčí vůz MINI Cooper S s plnou nádrží. Město Salzburg přidá ubytování na dvě noci ve čtyřhvezdičkovém hotelu se snídaní pro dvě osoby v samém centru města a rovnou přihodí i dvě karty pro volný vstup do památek a pamětihodností. Na stylovou cestu dostanete od obchodu Skunkfunk tisícikorunovou poukázku na všemožné od značek United Nude, G-sus a Skunkfunk. Ještě vám to nestačí? A co takhle zásoba energie na cesty v podobě energetického nápoje Mad-Croc Classic a Mad-Croc Cola? Teď už to stojí za to, ne?
Vejlet s MINI můžete vyhrát strašně jednoduchym způsobem. Stačí odpovědět na soutěžní otázku, která zní: „V jakém roce byla poprvé zprovozněna lanová dráha na pevnost Hohensalzburg?“. Formát SMSky včetně čísla, na které ji musíte poslat, a další potřebné údaje naleznete na stránce soutěže. Pokud se chcete zapojit, tak neváhejte ani minutu. Esemesku můžete posílat už jen do pátku 9. prosince!
Recenze: Monster Absolutely Zero, prostě bez cukru

Že nemáte rádi energy drinky bez cukru? No, my také ne. Většina těch sugarfree, lo-carbů apod. prostě chutná strašně uměle a vesměs i podobně díky stejným náhradním sladidlům, Jenže občas se přeci jen najde kousek, který vybočuje z řady a nakonec chutná úplně jinak a ještě k tomu dobře! Mezi tyto ojedinělé výjimky patří právě Monster Absolutely Zero slibující žádný cukr a kalorie.
Monster Absolutely Zero spadá mezi „modré“ Monstery bez cukru, jenž se nacházejí nejen v základní řadě (v ČR prodávaný Lo-Carb), ale i mezi Rehaby (ProTEAn + Energy) a Nitrousy (Black Ice). Po prvním ochutnání dokonce připomíná právě zmiňovaný Lo-Carb a člověk si řekne: „Sakra, proč radši jen nedali tenhle cool potisk na Lo-Carb?“. Jenže samotná dochuť a další loky začnou dělat divy a na celý Lo-Carb i jakékoli sugarfree drinky hodně rychle zapomenete!
Absolutely Zero je v, pro Američany klasické, 16OZ resp. 473ml plechovce s barevným trhátkem. Oficiální text na plechovce říká: Lidé už několik let přímo bombardovali naše schránky s žádostí o Monster s 0 kaloriemi. Udělali jsme ho, ale není to žádná sodovka, vole! Vytvoření dobrého Monsteru s nula kaloriemi a žádným cukrem nebylo vůbec jednoduché. Předělali jsme celou směs, vytvořili jsme nové sladidlo a po stovkách špatných chutí jsme našli to pravé! Pomáhá proti únavě, zlepšuje mentální výkonnost a zaměření, motivuje k práci (měl jsem na mysli hraní) a celkově se cítíte zatraceně dobře! Žádné kalorie, žádný cukr, šílený zabiják…
Druhý pohled na nápoj od kolegy Thomase: Ač k drtivé většině drinků s přídomkem sugarfree, lo carb nebo něco podobného přistupuju s tím, že se napiju a potom s tím zaleju záchod, tak Absolutely Zero hodně překvapilo. Pro mě asi nejlepší varianta klasického Monsteru, není tak sladký jako zelenej klasik a pro mě rozhodně lepší. A ještě k tomu parádní plechovka do sbírky. Jen škoda, že se k nám asi nikdy nedostane, U mě by to byl drink, který bych si rád koupil místo zeleného klasika.
A právě možnost pít Monster Absolute Zero a získat vedle skvělého chuťového požitku i luxusní plechovku jsme vám přinesli v exkluzivní aukci. Výsledek byl více než překvapivý a věřte, že místo této ceny bychom raději uspokojili více fanoušků nedostatkových Monsterů z USA. Třeba se nám to i podaří, aktuálně totiž víme o jedné „šuškandě“ týkající se možnosti dovozu ve větším a levnějším množství. Stay tuned!
Závislá Kanaďanka vypila 20 plechovek denně!

Dokážete si představit závislost na energetických nápojích? Tak třeba o mě se to říká, i když vypiji v průměru necelé 2 plechovky denně. To šestadvacetiletá Kanaďanka Joannie Charbonneauová dokázala během své závislosti vypít až 20 plechovek za den! Vše to začalo v její předchozí práci, kde na pozici prodavačky odpracovala až 90 hodin týdne. Dvojnásobnou dávku nebyla schopná vydržet a tak začala pít energy drinky, které tehdy byly v akci…
Během pouhých 4 měsíců se původní zkouška zvrtla v absolutní závislost. Před jejím odhalením totiž dokázala vypít 20 plechovek denně a celkově za ně utratit 30 000 korun měsíčně! Joannie později se svojí prácí sekla a vzala jinou, jenže najednou neměla peníze na svoji závislost. Přijala tedy i druhou práci a celý plat vrážela do plechovek. Kvůli přehnanému pití energiťáků přicházela o apetit, přestala dokonce jíst a hrozilo ji, že zkolabuje z nedostatku vitamínů a dalších látek, které člověk přijímá právě z normální stravy.
Přehnaná záliba v pití našich oblíbených nápojů ji tedy dostala až k ohrožení vlastního zdraví. Lékaři její závislost potvrdili v září 2010. Naštěstí včas zakročili a ženě předepsali antidepresiva, které pomohli s těžkým přechodem a úbytkem všeho toho taurinu, kofeinu a dalších látek. Dnes se od energy drinků drží stranou a dokonce o svém problému veřejně hovoří. Člověk prostě může být závislý na čemkoli. Výrobci na přehnanou konzumaci upozorňují, ale kdo by to dodržoval, že?
Tímto článkem jsme vás rozhodně nechtěli nikterak odrazovat od pití energetických nápojů. Stát se to prostě může a ani o tom nevíte. Tak to nepřehánějte =)
Energy drink ráže 9mm vstřelen na trh!

Velká část sběratelů zná 9mm energy drink už celkem dlouho. Zlatá plechovka s kloboučkem vytváří celek ve tvaru kulky a díky tomu patří mezi jedny z nejhezčích na trhu. Celkový dojem je navíc dotvořen i názvem, na který byl použit rozměr nejpoužívanější ráže kulek na světě, tedy 9mm. Před 2 lety nezbývalo, než si tento nápoj pořídit v cizině, před rokem to šlo třeba na Alkoman.cz a již brzy to bude možné… řekněme „všude“.
Energetický nápoj 9mm to totiž pořádně rozjíždí a po spuštění internetové stránky 9mmenergy.cz přichází v těchto dnech mnohem důležitější úspěch. Nápoj se začal nabízet ve velkoobchodech, kde je v zaváděcí akci prodáván za pouhých 13 Kč! No a do velkoobchodů přeci jezdí nakupovat většina majitelů potravin a večerek, což přibližuje energiťák s jedinečným designem blíž k nám všem
9mm energy drink je nealkoholický šumivý nápoj s obsahem kofeinu, taurinu a vitamínů. Kvalitní energetický nápoj individuální chutě s jedinečným designem. S kloboučkem je bezpečnější a hygieničtější, než jiné plechovkové nápoje. U mě se 9mm řadí mezi to málo energiťáků, které si pořídím znova. Tím chci říci, že se nejen vzhledově, ale i chuťově, řadí mezi ty lepší energy drinky! Snad jej nebudou v maloobchodech přehlížet, protože 9mm si úspěch zaslouží!
Party Power mizí z regálů. Hrozí jeho konec?

Před pár dny se mi ozvali kluci z Prague Energy Drinks s obavami, že jejich nejoblíbenější energetický nápoj, Party Power, asi brzy skončí. Jsou do něj opravdu zapáleni a tak se rozhodli napsat do firmy, která jej vyrábí, ale odpověď žádná. Jejich oblíbený trafikant najednou nemůže Party Power sehnat a kluky napadlo nejhorší – Party Power zřejmě skončí! Druhý den jsem byl v obchodě a věčně plné regály začínaly být prázdné. Nedalo nám to a vypátrali jsme odpověď!
Popravdě si odpověď našla nás. Shodou okolností se kvůli spolupráci ozvala jedna pro nás dříve neznámá firma, která o osudu tohoto energy drinku ví více, než kdokoli jiný – MaxDrinks s.r.o. Nyní vám tedy můžeme říci, že výrobce Party Poweru, Aquita Group a.s. končí s jeho výrobou! Osud Party Poweru naštěstí není zpečetěn, jelikož jeho výrobu přebírá právě zmiňovaná firma MaxDrinks s.r.o.! Aktuální nižší sehnatelnost je tak jen odrazem této změny, stejně jako se to stalo při prodeji Semtexu Kofole.
Náhradou za aktuální „potíže“ bude rozšíření značky Party Power o další produkty! Nějaké podrobnosti již známe a zveřejníme je jakmile to bude možné. Vedle toho se chystáme i na osobní návštěvu MaxDrinks s.r.o, za účelem zjištění dalších informací nejen o Party Poweru. Hlavním zaměřením této Kralupské firmy je totiž stáčení piva a nealkoholických nápojů (i energy drinků) do PET láhví a plechovek! Pojedeme se tedy podívat na to, jak takové stáčení vůbec probíhá, a připravíme pro vás velkou reportáž.
Recenze: Monster DUB s příchutí hroznového vína!

Monster zná každý, ale americký lifestylový magazín DUB už asi ne. A přesto se tyhle dvě značky před pár lety spojily za účelem vytvořit zcela nový energetický nápoj Monster DUB Edition. Lidé od časopisu, který se věnuje řekněme hiphopové automobilové kultuře, ochutnali všechny starší Monstery a rozhodli se vybrat to nejlepší s přídavkem něčeho ještě lepšího. DUB kultura znamená u aut třeba 20 palcová kola, u Monsteru naopak příchuť hroznového vína!
Monster DUB Edition tak může složením připomínat Hell Red Grape, ale opak je pravdou. Tyto dva drinky mají společnou jen příchuť a nic víc. DUB totiž vznikl zcela exkluzivně po dlouhém vývoji a navíc si stále zakládá na chuti klasického Monsteru. Při prvním loku osvěží skvělou chutí hroznového vína, podruhé překvapí ještě více a poté vám po polknutí dojde, že vedle velkého překvapení cítíte i úplně klasický zelený Monster. Ostatně proto je DUB považován za nejlepší Monster od doby, kdy byl zahájen prodej původního zeleného M.
DUB je v 550ml plechovce s uzavíratelným víčkem, stejně jako Import. Oficiální text na plechovce říká: Monster DUB Edition je víc než jen další energy drink. Je to vysoce výkonné palivo pro skutečné blázny. Vytvořen lidmi od Monster Energy. DUB Editon je optimalizován pro mobilizaci. Upravená receptura vznikla ve spolupráci s králi tuningu (DUB kultury) a má pravdu. Červený nápoj se zlatým M na plechu má sice vyjadřovat hiphopovou kulturu, ale pít jej může naprosto každý!
Druhý pohled na nápoj od kolegy Thomase: Tenhle drink byl asi největší překvapení z celé výrobní řady Monsteru, co jsem měl zatím možnost ochutnat. Výborná hroznová chuť s velmi příjemným dojezdem. Velká velká škoda, že tohle pravděpodobně nikdy nespatří regály českých obchodů. Pro mě určitě nej Monster a zároveň asi i nejhezčí plechovka ve sbírce. Tady je Americe opravdu co závidět! Já s ním jen souhlasím a myslím, že takový názor musí mít každý, kdo DUB pil.
Možnost pít Monster DUB Edition a získat vedle skvělého chuťového požitku i luxusní plechovku jsme vám přinesli v exkluzivní aukci. Výsledek byl více než překvapivý a věřte, že místo této ceny bychom raději uspokojili více fanoušků nedostatkových Monsterů z USA. Třeba se nám to i podaří, aktuálně totiž víme o jedné „šuškandě“ týkající se možnosti dovozu ve větším a levnějším množství. Stay tuned!
Luxusní Tonino Lamborghini Energy Drink nově v ČR!

Sníte už nějakou dobu o energetickém nápoji Tonino Lamborghini? Tak to máme dobré zprávy, protože je to už nějaký ten den, co se tato nádherná plechovka začala prodávat i v České Republice! Sehnat ji nebude úplně nejlehčí a proto se vám pokusíme dodat nejlepší možné informace. Vůně a další Tonino Lamborghini věci pro pány určitě znáte, hledání nápoje v balení s deodorantem, jako to je u Playboye, by však úspěch nepřineslo.
Černé plechovky Tonino Lamborghini Energy Drinku jsou do konce roku k dispozici exkluzivně jen u odběratelů kávy Tonino Lamborghini Caffé, tedy přímo v kavárnách Tonino Lamborghini Caffé, ale i u dalších odběratelů této prvotřídní kávy. Kvůli takové plechovce se rozhodně vyplatí hledat, takže použitje strejdu Googla a najděte si k vám nejbližší kavárnu nabízející zmiňovanou kávu. Za přenádhernou plechovku a zajímavou prémiovou chuť, kterou můžeme jen doporučit, se trocha hledání rozhodně vyplatí!
Nečekejte, že se jednou objeví v supermarketu, protože na to je značka Tonino Lamborghini moc exkluzivní. Od toho se také odvyjí jeho cena, která se pohybuje na úrovni jiných prémiových značek. V kavárnách se zatím prodává plechovka původně určená pro Jihoafrickou republiku s českým přelepem. Jedná se o první „testovací“ sérii, příští dodávka bude přímo v češtině. Pro sběratele ještě dodatečná informace – možná hezčí zlatá plechovka Tonino Lamborghini se již nevyrábí a v ČR se tedy nikdy neobjeví!
Soutěž s Crunkem o plata, 6pack a Who Dat?!

Kluci od Crunk!!! Energy Drinku nezahálejí a přichází s velkou, řekněme vánoční, soutěží o hromadu plechovek Crunku! Za jakýkoli vlastní výtvor v podobě fotografie, obrázku, malby nebo jiného grafického zpracování s plechovkou či logem Crunk!!! Energy Drinku můžete vyhrát hromadu tohodle skvělýho pití! Stačí zapojit fantazii, něco vymyslet, zrealizovat a úplně jednoduše to poslat na info@crunkenergydrink.cz s předmětem „soutěž“! Ale pozor – poslat můžete jen jeden výtvor, takže si to nejdřív pořádně rozmyslete!
Své výtvory můžete posílat do 30.11.2011! Hned druhý den budou všechny umělecký dílka vystavený na Facebook stránce Crunk Energy Drink (CZ). kde se bude hlasovat o vítězi typickým způsobem na množství „lajků“. Hlasování poběží až do 23.12.2011 (22:00), takže se vítěze dozvíme skoro na ty vánoce Pokud nestihnete výtvor poslat do konce listopadu, tak se můžete přihlásit i později, ale budete mít nevýhodu oproti ostatním výtvorům, která budou již pár dní zveřejněna.
Soutěž je navíc rozdělena na 2 kategorie: V té první se hraje na počet lajků. Vítěz získá velké plato Crunku namíchané dle svého výběru, 2.místo malé plato dle výběru a bronzový účastník míchaný 6 pack. Vítěze druhé kategorie zvané nejsympatičtější foto vyberou kluci od Crunk!!! ED a obdarují jej 6 packem (Original, Citrus, Grape-Acai, Sugar Free, Mango-Prach a Who Dat?!). Jen pro upozornění – poštovné si vítěz hradí sám, popřípadě si drinky může vyzvednout v Děčíně či Praze. Ale za ty slušný odměny se to vyplatí!
Tuhle soutěž prostě nesmíte minout, protože navíc můžete vyhrát i limitovaný Crunk!!! Who Dat?!, který se normálně dává jen k objednávce alespoň 2 velkých plat! Pokud se chcete zúčastnit, tak si určitě přečtěte informace o soutěži, které naleznete na této facebook stránce!
Relentless s novou příchutí a cool designem!

Relentless Energy Drink zmiňujeme vůbec poprvé a tak jej musíme trochu představit. Tento zajímavý džusový! nápoj vyrábí Coca Cola, v ČR s ním ale počítat nemůžeme. Koupit jej můžete v USA, Velké Británii, Irsku a Německu. V nabídce je pět půllitrových verzí s cool názvy – Origin, Inferno, Immortus, Libertus a Devotion. Zajímavostí nezůstává ani to, že Coca Cola vyrábí pro Austrálii nápoj Mother, jehož základní příchutí je právě klasický Relentless Origin.
Dnes se ale chceme zaměřit na nabídku u našich sousedů. Německo je totiž dost blízko a plechovky si odtamtud přivezl nejeden sběratel. Takže možná i víte, že nemají kompletní nabídku Relentlessů. Několik let byl na krámech pouze Origin s uzavíratelným víčkem, zelený Immortus a červený Devotion. Ty už má hodně sběratelů, takže si je popíšeme jindy. A navíc máme důležitější informace – V Německu byla před pár dny rozšířena nabídka o modrý Relentless Libertus s uzavíratelným víčkem!
Relentless Libertus je verze bez cukru, takže vás asi moc nezaujme, ale do sbírky je to plech více než hezký! Možná i proto, že přichází v hezčím anglickém designu s artovou kresbou typického R na zadní straně. Libertus nabízí stejný obsah kofeinu a vitamínu B jako Origin, kterému je chuťově velmi blízko. Umělá sladidla jako vždy zanechávají podivnou pachuť, Origin je tedy výrazně lepší. Pokud tedy razíte do Německa, nezapomeňte se poohlídnout po novém Relentlessu Libertus!
Soutěž se Semtexem o iPhone 4S a byt na silvestra!

O tom, že značka Semtex není po prodeji Kofole tak úplně „mrtvá“, svědčí již pár dní běžící soutěž s názvem „Udělej se na silvestra v našem bytě“. Nápad na popis soutěže to není úplně nejšťastnější, ale s tím už my nic nezmůžeme. O co se tedy hraje? Tak především o 5× Silvestrovský pobyt v luxusním bytě v celkové hodnotě více jak 150 000 Kč! Druhou výhrou je pak 6× iPhone 4S (16GB) v hodnotě 17 000 Kč! Ten můžete vyhrát každý týden po dobu trvání této akce.
Co je potřeba udělat pro vítězství v soutěži? Nejdříve musíte koupit 2 jakékoli Semtexy a to v obchodě vydávající regulérní elektronicky vytištěnou účtenku s rozpoznatelným produktem Semtex. Pak už jen stačí vybrat jeden z pěti soutěžních bytů, který je v nabídce a vše poslat správně formulovanou SMSkou za 3 koruny. Přesná pravidla, správný obsah SMSky, výběr soutěžních bytů a číslo, na které se esemeska posílá, naleznete na webu MůjSilvestr.cz. Soutěž běží do 18.12.2011, pro účast je potřeba věk 18 let.
Za tak málo, jako jsou dvě plechovky Semtexu a jedna SMS, můžete zažít konec roku v jednom z opravdu kvalitních bytů. Do výhry patří i další výhody jako doprava tam a zpět, jídlo a pití na celou Silvestrovskou párty, tým animátorů (kuchař, barman, DJ) a hosteska, která nabídne vychytávky jako PS3 s volantem a mikrofonem na karaoke či zábavní hrací automaty! A o půlnoci samozřejmě přijde Silvestrovské překvápko! Nejlepší na tom všem je, že hostitelem bude vítěz této soutěže a pozvat si může vopravdu kohokoli! Více na MůjSilvestr.cz !
P.S.: Osobně bych nebral nic jiného, než byt se super výhledem na Václaváku. No ale já nevyhraju, takže…
AKCE: Hell a Hell Red Grape v Normě za 12,90!

Už jste byli v Normě pro SpeedStar a znova se vám tam nechce? No tak já tam teď asi dostanu minimálně ty z vás, kteří nemohou sehnat Hell Red Grape! Norma totiž nepřestává udivovat a celkem pravidelně nám po Rodeech a novém SpeedStaru přináší další akci s dalšími energy drinky. Leták na příští týden, platný 21 – 27.listopadu, totiž prozrazuje celkem zajímavou akci na klasický Hell a ještě lepší Hell Red Grape, který neobsahuje grep, jak si leckdo myslí, ale červené hroznové víno!
Oba Helly budou dostupné ve verzi se slovenskou soutěží o iPhone se serverem Pokec.sk. Výhra nás tedy žádná nečeká, ale za tu pěknou plechovku to stojí. Cena 12,90 Kč je, jen pro představu, pouhou korunu nad úrovní neakční velkoobchodní nabídky. Penny Market měl klasika ještě levněji, ale Red Grape bohužel nenabídl. Podle našich informací se navíc ve většině Norem stále nachází nový SpeedStar, v některých dokonce i Rodea. Jak už jsem jednou řekl, kdo zaváhá, nepije Hell! A v tomto případě to platí dvojnásob!
P.S.: Norma se vytahuje a my jejich počínání budeme i nadále sledovat. Váš nejbližší obchod naleznete zde. Vyhněte se ale Normě ve Staré Boleslavi, která již dlouhá léta na letákové akce prdí a žádné ED v ni neseženete. Over.
Soutěž s Monsterem o zájezd na Rally Dakar 2012!

Tahle soutěž už sice nějakej ten den běží, ale k vítězství je stejně potřeba jen štěstí a datum registrace nikoho nezajímá. Jedná se totiž o stejný princip jako v nedávné soutěži o lístky a trika na FMX Gladiator Games. Stačí naklepat svoje údaje, splnit pravidla a začít doufat, že právě vy budete tím vylosovaným štatlivcem, který vyrazí na několikadenní výlet na Rally Dakar 2012!!!
Doufám, že není nutno Ti představovat Rally Dakar 2012. Pokud ano, jedná se o 34.ročník nejnáročnějšího a nejextrémnějšího motoristického marathonu na světě, kde si posádka společně se svým strojem sáhne na uplné dno! Chceš být u toho? Teď máš šanci! Hrajeme totiž o Trip na Rally Dakar do Chille, kde se odehraje 5 ze 14 etap tohoto závodu. Vítěz a jeho host získávají volný vstup na Rally Dakar 2012!
Hlavní výhra: Trip na Rally Dakar 2012 (6 –10.leden 2012) – Vítěz získává pobyt na 4 noci (4 dny v Chile, kamp týmu Bivouac, nocleh ve stanu týmu). Vítěz současně vyhrává merchedise (oblečení) – kšiltovka, bunda, tričko a navíc super jízdu během pobytu v Chile. Výhra je pro dvě osoby, takže si s sebou můžeš vzít svého kámoše! Všichni účastníci tohoto výletu musí být starší 18-ti let. Výhra obsahuje letenku, ubytování, Alpinestars oblečení a original A.S.O. odznaky! Přesný itinerář pobytu je vypsán v pravidlech soutěže vedle přihlašovacího formuláře.
Druhá výhra: Alpinestars Team Merchandise.
Zaregistrovat se do soutěže můžete do 4. prosince 2011 pomocí tohoto formuláře. Vylosovaný výherce bude informován e-mailem během 5.12, takže si ten den koukejte hlídat svoje schránky Tak už na nic nečekejte a zaregistrujte se. Za zkoušku nic nedáte a výlet na Rally Dakar by byl úplně super, ne? Přejeme hodně štěstí všem zůčastněným!
Přichází nový Hell! Kofein nahradí čaj maté?!

Chutná vám Hell? Konečně jste jej sehnali a těšíte se z jeho zajímavé chuti? Tak to si nakupte zásoby všech verzí, protože klasik, sugarfree i samotný limitovaný Red Grape přichází se zcela novým složením! No dobře, ještě máte trochu času, ale přesto… Společnost Hell Energy Kft, největší maďarský výrobce energetických nápojů, začala před rokem zcela v tajnosti vyvíjet nové zdravější složení svého výrobku. Po probdělých nocích došli k závěru, že se musí zbavit přidaného kofeinu.
Taky vám to zní podivně? No ještě aby ne! Přírodní kofein je přeci to, co většinou dělá energiťák energiťákem. Na druhou stranu takový Monster neobsahuje kofein už dlouhá léta, takže to zřejmě funguje i bez něj. 1. září 2011 došlo k důležitému oznámení. Hell Energy s kofeinem se přestává s okamžitou platností vyrábět. Místo něj byla zahájena produkce Hell New Generation, Hell New Generation Sugarfree a Hell New Generation Red Grape!
Nová generace Hellů bez přidaného kofeinu bude obsahovat výtažky z čaje maté. Háček je v tom, že maté, i díky obsaženému malému množství kofeinu, dokáže povzbudit mnohem více, než káva. O kofein tedy nepříjdeme, jen bude zcela přírodní. Mimochodem jeden podobný nápoj, Watt Natura, je opravdu výborný. Doplňkem bude i Teobromin, tedy stimulující látka s povzbuzujícími účinky na určité oblasti centrální nervové soustavy. Dále uvolňuje cévy, snižuje krevní tlak a stimuluje srdce.
Hell New Generation již prošel celkem náročnými testy a do prodeje se v Maďarsku dostal již 1. řijna, kde probíhá jeho exkluzivní distribuce. V případě úspěchů se během následujícího roku dostane do ostatních zemí, tedy i do ČR. Nové složení by mělo jeho chuť ovlivnit jen k lepšímu a to je vzhledem k nezměněné ceně skvělá zpráva! Jen nám nejde do hlavy Red Grape… Měnit složení limitované edice přeci nemá smysl. Ledaže by se s jeho výrobou počítalo na několik dalších let ;)
Rockstar Guava přechází do plechu!

Rockstar se v ČR opět posouvá dál a po nedávném příchodu klasické verze v 250ml plechovce přichází s další „novinkou“. Rockstar Guava byl totiž od začátku v PET láhvi, což nám bylo při příchodu na trh vysvětleno jako chytrý tah mířený proti neočekávatelné reakci na tropickou příchuť. Jenže Pepsi má velkou distribuční síť a úspěch na sebe samozřejmě nenechal čekat. Před pár týdny jsme nepotvrzenou informaci zveřejnili jen na facebooku, ale dnes už to můžeme říci zcela vážně:
Rockstar Punched Guava v 500ml plechovce se již v těchto dnech postupně distribuuje do všech možných odběratelských míst. Kde Rockstar koupit už určitě víte. S největší pravděpodobností ale budete muset počkat na vyprodání klasických PETek. Nevíme, jestli jejich výroba skončila, na skladech jich však bude mnoho, takže to ještě pár dní potrvá. Stejně není kam spěchat, jelikož budou zase všude No a po skončení experimentů je čas na další novou příchuť, co vy na to? My víme své, vy můžete tipovat, jestli to bude Mango, Cola nebo Apple.
Monster USA: Nové Rehaby v prodeji od pondělí!

V nedávném článku Monster Rehab bude mít 3 další verze. Víme jaké! jsme vám sice ukázali obrázek a informace z něj vykoukané, ale nic víc zatím nebylo známo. Dnes vám již s jistotou můžeme říci, že trojice nových Rehabu přichází na americký trh již toto pondělí 14.listopadu. Tu bude zajímat především fanšmekry a případné předvánoční návštěvníky USA, jelikož než se alespoň jeden z nich dostane do ČR, tak už nás to nebude zajímat
Vedle původního žlutého Rehabu se nově objeví zelená, červená a modrá plechovka, všechny s nesyceným obsahem připomínající čaj. Ten se mimochodem již dříve objevil v Monsteru Java Chai Hai, který jako jediný z produktové řady Java neobsahoval kávu. Dost lidí si na jeho konec stěžovalo, ale dnes je plně nahrazen celou produktovou řadou Rehab. Příchod nových Rehabu bohužel předznamenává konec 3 jiných již zavedených druhů, protože Monster prý „má vyčerpanou kvótu“ pro počet prodávaných produktů. Snad vyřadí jen ty, které stejně nikomu nechutnají…
Penny Market: Hell nově, jen za 9,90, Planet za 5,90!

Penny Market se zřejmě minimálně jednou za deset let rozhodl, že se trochu ukáže na poli energetických nápojů. Vždyť dlouhodobě nabízejí jen Planet Energy, který se navíc za celou dobu své existence nijak nezměnil. Sice se v obchodech objevují i Red Bully a BigShocky, jenže ty se dají sehnat na každém rohu. Aktuální akční nabídka, platná ode dneška do čtvrtka 17.11, alespoň na pár dní rozšíří nabídku i o výborný a hodně sháněný Hell energy drink. Zaváděcí cena 9,90 se rovná velkoobchodní ceně, což je opravdu super nabídka!
Vedle toho se do akce dostává i zmiňovaný Planet Energy. Cena 5,90 je zřejmě odpovědí na akci s Hellem. No taky kdo by se nebál sníženého prodeje vlastního dlouhodobého artiklu. Pokud tedy ještě Hell Energy Drink nemáte a nemůžete ho sehnat, tak hurá do nejbližšího Penny Marketu! Kdo zaváhá, nepije Hell, jelikož ten se do Penny dostává jen jednorázově po dobu trvání této akce! Po skončení bude pravděpodobně jen doprodán a nových kousků se už nedočkáte! No za deset kaček rovnou celý plato, ne?:)
Kde koupit Crunk!!! Energy drink

Crunk!!! to rozjíždí ve velkém a konečně se dostává do jednotlivých krajů. Díky tomu ušetříte na poštovném a můžete si tohodle skvělýho nápoje koupit víc! Obsazena je aktuálně rovná polovina, tedy 7 ze 14 krajů. Nejdůležitější z pohledu největšího počtu potenciálních zájemců je Praha. Tam má Crunk už nějakou dobu svůj sklad a teď i dva dealery. Prodejní místa jsou taky v Sokolově, Děčíně a Varnsdorfu. Všude jinde je to vo dohodě s dealerem, ale to bude určitě v poho! Kde všade je najdeš, zjistíš po kliknutí na obrázek. Další města budou určitě následovat! Pokud u vás ještě nejsou, tak zneužijte e-shop.
Ze zákulisí webu vám můžeme prozradit, že chystáme mapu plnou prodejních míst podobně méně dostupných nápojů jako je právě Crunk!!! Energy Drink. Je to ve vývoji, musíte hold vydržet a zatím si vystačit s obrázkem. CRUNK IT!!!
Monster chystá nový a zcela podivný Übermonster!

Člověk se občas dozvídá opravdu ujeté věci. V případě nové příchutě Monster Energy Drinku, která se chystá na příští rok, se ani nestačíme divit. Nejdříve vám ale připomeneme 3 nové příchutě Monster Rehabů. Ty se mají objevit na americkém trhu v nejbližších týdnech. Psali jsme o nich ve článku Monster Rehab bude mít 3 další verze. Víme jaké! a již brzy zveřejníme oficiální datum vypuštění do obchodů. To jen pro případné cestovatele do USA či boháče, protože nás obyčejných smrtelníků se to ještě ňakou dobu týkat nebude…
To bylo jen pro připomenutí a teď zpátky k té ujeté novince. Znáte Monster M3? To je vlastně tak trochu obdoba známých energy shotů prodávaná v 5oz (148ml) skleněné láhvi. V pravděpodobně podobné, jen půllitrové, skleněné láhvi s trhacím víčkem se bude prodávat i chystaná novinka. Jasně…energiťák v láhvi místo v plechovce, to je toho… Ok ok, ale to není všechno!
Tahle šílená láhev totiž pojede dál ve vzoru těch odboček od klasického Monsteru. Stejně tak celkem nedávno vznikly Nitrousy a také Rehaby. Obojí jsme ochutnali a byl to celkem úlet oproti všem jiným známým energiťákům. No nový skleněný UberMonster bude vyráběn kvašením ze zcela něskodných benigních kultur různých bakterií do kterého se přidají složky klasického energy drinku. Výsledkem má být Nealkoholický bioaktivní nápoj! Ano čtete dobře… Monster chce vlastně vyrábět Bio Energy drink. No doprdele!
Podle mě je to další krok v revoluci energetických nápojů. Jo jasně, většina z nás má nejradši tu klasiku, ale zkoušet se to musí. Kdo ví, třeba to bude nakonec právě to, co se bude pít za 10 let, a na klasickýho Monstera budeme jen vzpomínat. Však si zkuste vzpomenout na energiťáky před 10 lety…
Nový Speed Star od čtvrtka v Normě za 7,90!

Původní text: Energetický nápoj Speed Star se „prodává“ v Normě již pěkně dlouho. Přesto je celkem kumšt jej sehnat, protože nespadá do dlouhodobé nabídky a nikdo vám nikdy nezajistí, že ho ten daný obchod bude zrovna mít. Pokud tedy shodou náhod patříte mezi příznivce tohoto levného nápoje, a nebo vám chybí ve sbírce, tak zbystřete uši, oči, pusu, nos… Speed Star se totiž dostal do letákové nabídky, takže jej minimálně na pár dní seženete v úplně každé Normě!
Akční nabídka platná od čtvrtka 10. do neděle 13. listopadu přináší 39% slevu Speed Staru na pouhých 7,90kč! Na jeho kvalitu to není nijak přehnaně nízká cena, ale tady jde o jeho dostupnost. Nezapomeňte si tedy najít svou nejbližší Normu a vyrazte do ní dříve, než jej zase na bůhvíjak dlouho vyprodají. Rovnou se můžete podívat, jestli jim tam nezůstalo ještě pár kousků Rodeo energy drinku, který byl v akci před pár dny.
Dlouhodobá nabídka energetických nápojů v Normě, tedy krámu, který moc lidí nemusí, obsahuje jen Red Bull a žlutý Action. Přesto občas dokáží vytáhnout eso z rukávů. Zářným příkladem jest loňská dvojice Speed Stárů s přídavkem džusu či již hodně starého případu s colovou verzí energiťáků Franks. Ten totiž v klasické a sugarfree verzi patřil vždy do sítě prodejen Billa, kde ale černého Frankse nikdy nenabízeli. No snad nás Norma časem překvapí a nabídne i další druhy Actionů. Těch je totiž celkem dost, o tom ale někdy jindy…
Rozhovor: Cocaine Energy Drink v ČR a SR!

Už jen samotný název Cocaine je dle mého názoru skvělý marketing, který je doplněn autentickou informací, uvedenou na USA verzi nápoje Cocaine. Ten v překladu znamená: „Varování: Tato zpráva je pro lidi, kteří jsou příliš hloupí, aby uznali to, co je zřejmé. Výrobek neobsahuje drogu kokain. Tento produkt není určen jako alternativa nelegálních drog ulice, a každý, kdo si myslí opak, je idiot.“

Hello Kitty a Spongebog - Limonády s pěkným plechem

Po dlouhém uvažování začínáme psát články i o neenergetických plechovkových nápojích. Jednak část lidí sbírá i limonády nebo si myslí, že jsou to energy drinky, zadruhé většinou pochází od výrobců nějakých energy drinků a v neposlední řadě jsou to pěkný plechy se zajímavým obsahem. Po představení Kofoly v plechu se tedy dostáváme k dalším nápojům, které jsou zaměřené především na děti. Na jejich obalech se totiž nacházejí oblíbené „postavičky“…
Hello Kitty Star Drink je na trhu již nějakou dobu a jedná se o limonádu s malinovo-feijojovou příchutí. Nejpravděpodobnějším místem prodeje je Penny Market, kde prožil několik letákových akcí. Tam ho také zakoupila řádka sběratelů s míněním, že je to energetický nápoj a hádali se o to do morku kostí. Takže ještě jednou – je to limonáda pro děti s jejich oblíbenou Kitty, né energy drink!
Spongebob's bubbledrink je absolutní novinkou a vlastně se ještě ani nezačal prodávat. Teprve před pár hodinami vznikla jeho Facebook stránka, na které se časem snad dozvíme nějaké další informace. Spongebob je americká kreslená postavička, přesněji mořská houba, která žije na dně oceánu v Ananasu. A právě ledový ananas je i příchutí této vzhledově zajímavé limonády. Do obchodů se Spongebob dostáne během následujících dní.
Oba dva neenergetické nápoje!!! využívají licence na známé značky stejně jako Asterix s Obelixem. Určitě si vzpomenete, jak jste otravovali rodiče kvůli čemukoli s Mickey Mousem, Krtkem či něčím jiným. I dnes se děti nezklidní, dokud nedostanou věc se svojí oblíbenou postavičkou. Tento obchodní tah tedy chválíme a doufáme v další hezké plechy. Byť v nich nejsou energiťáky
Exportní plechovky Big Shocku, které neznáte

Po úspěchu článku Big Shock! se vyváží do různých zemí celého světa přichází jeho ještě zajímavější pokračování. Dnes si totiž představíme exportní verze Big Shocků, které se leckdy neliší jen jinými jazyky, ale i zcela odlišnými designy. I já jsem ještě před pár dny znal jen dva z nich – Big Shock! Export Gold 250ml s nápisem přes celou přední stranu ve stylu starších Shocků. Sehnat se dá ve většině vietnamských marketů i přesto, že byl původně určen pro Lotyšsko, Španělsko a Portugalsko.
Druhým pro některé z nás známým exportem je na první pohled klasický růžový Bitter for (wo)man v německé jazykové verzi. Zajímavost: Český růžový bitter je jediný Shock, který má v horním pásku napsány ingredience v českém jazyce, ostatní vždy byly zapsány v angličtině. Exportní verze je samozřejmě kompletně v němčině včetně zmiňovaných ingrediencí a nechybí ani logo recyklačního systému. Tato plechovka byla určena výhradně pro Německo, ale já ji sehnal v ČR.
Teprve nedávno jsem objevil i třetí export – Big Shock! Export Gold 500ml. Nejdříve vypadal jako klasický zlatý export v půllitrové verzi, ale opak byl pravdou. Na plechovce se nachází popis v angličtině, arabštině a něco málo v hebrejštině. Zřejmě se tedy jednalo o verzi dováženou na střední východ. Angličtina se většinou doplňuje jen jako „univerzální jazyk“. V obou velikostech se nachází bublinkový Big Shock! Gold s mírně pozměněným poměrem složení.
Big Shock! Export Gold 250ml i 500ml má být dle všeho dostupný v 5 jazycích – Angličtině, Češtině, Slovenštině, Arabštině a Rumunštině. Jestli tedy stejně jako já předpokládáte, že podobných plechovek s jinými jazyky musí být ještě více, tak máte pravdu. Stačí se podívat na následující obrázek. Na něm (otevře se v novém okně) uvidíte několik zajímavých etiket z různých verzí plechovek.
První řada obsahuje různé verze Big Shock! Export Gold 250ml pro střední východ. Ten vlevo vypadá stejně, jako na výše popisované 500ml plechovce. V druhé řadě už to začíná být zajímavější. Vlevo se nachází etiketa pro Rumunsko, Moldávii a opět nějaký ten stát používající arabštinu. Namodralá verze je absolutně stejná jako ta vlevo nahoře a možná šlo jen o barevnou variantu klasického Goldu. Vedle ní je docela zajímavost – vzhledově český Gold s nezměněnou www adresou a přípustnou odchylkou pro Rusko a Kazachstán. Úplně vpravo je klasický malý Export Gold jak jej známe od Vietnamců:)
Možná nejsehnatelnější exportní plechovkou je Big Shock! Gold German Edition 500ml. Jak již název napovídá, prodává se v Německu a navíc nabízí zcela odlišný ale zároveň velmi zajímavý design. Složením naprosto stejný Gold jako náš český připomíná 1L pet láhev Shocku. Nemůžeme se tedy divit tomu, že se starý design PETky i nadále vyrábí a to právě pro naše západní sousedy.
Jak již bylo zmíněno v minulém článku, každá ze zemí má své specifické požadavky, a to především v ohledu na legislativu – množství taurinu a kofeinu, informace uvedené na plechovce, nutnost PFAND systému. Big Shock! se samozřejmě snaží všem cílovým trhům v tomto ohledu přizpůsobit, proto byla například v minulosti pro Hebron a Yemen vyrobena speciální verze Big Shock! Gold se sníženým množstvím kofeinu a taurinu (dnešní době je množství srovnáno na stejné hodnoty, jaké jsou v ČR).
Všechny tyto verze vypadají setsakra zajímavě. A víte co? Ani tak jste ještě zdaleka neviděli vše, co kdy firma Al Namura vyslala do světa. Narazit na nějaký takový plech v krámu, tak budeme hodně nevěřícně koukat, ale to se nám asi nestane. Pokud se tedy chystáte do některé ze zemí, kam se Big Shock! exportuje, tak se po něm nezapomeňte podívat. Získali byste plechovku, kterou má opravdu málokdo. On je totiž skoro nikdo nezná
P.S.: Pokud se nám poštěstí, tak budeme mít k dispozici Big Shock! Gold German Edition 500ml. Samozřejmě, že si takový nádherný plech nenecháme pro sebe. Všichni pravidelní čtenáři (ti náhodní se asi nevrátí ) budou mít možnost jej vyhrát v plánované soutěži. Otázky se budou týkat Big Shocku! a především informací dříve zveřejněných na našem webu. Čtěte nás i nadále, ať vám tato soutěž neuteče!
Kofola se vrací do 250ml plechovky. Změní to Semtex?

Tato novinka sice nemá co přímého dočinění s energetickými nápoji, ale nějaký vliv by to přece jen mít mohlo. Kofola a.s. je totiž od letoška novým majitelem energetického nápoje Semtex, se kterým ovšem zatím vůbec nic neudělala. Na plechovkách se dokonce stále nachází adresa předchozího výrobce. Jediné plus přišlo s umístěním Semtexů do chlaďáků Kofola k pokladnám některých obchodů…
To však může změnit návrat Kofoly do 250ml plechovky. V té se vyráběla už dříve a dost sběratelů ji doma má jen pro její hezký vzhled, i když nápojovky nesbírá. Dříve to ale byla taková limitka, kdežto nyní je její výroba spojena s něčím jiným – „Podařilo se nám zvládnout novou výrobní linku a Kofola v plechovce je na světě. Konečně něco pro přátele plechu.“ Distribuce probíhá (podle našich informací) především na čerpací stanice.
Co to tedy může znamenat pro Semtex? Především to, že Kofola konečně vlastní výrobní linku na plechovky, takže by konečně mohla přijít i nějaká ta změna na plechovkách Semtexu, Erectusu a dalších exPinelli produktů. Možná to bude jen změna adresy výrobce, což by sběratele moc nenadchlo. Případné výraznější změny by zase mohly znamenat problém s rozeznáním značky. Snad Kofola a.s. připraví nějaký nový, na obě strany vyvážený, design. Zkusíme zapátrat a budeme informovat.
Big Shock! se vyváží do různých zemí celého světa

Když se řekne Big Shock!, tak si všichni vybavíme plechovku kvalitního českého energy drinku. Málokdo už ovšem ví, že se exportuje do různých zemí nejen v Evropě. Big Shock! oslovuje zákazníky již od roku 2003, vyvážet se však začal o dva roky později. Od té doby se jeho prodej rozšířil do více než 10 Evropských zemí, na Střední východ a také do Afriky. Populárním se stál i v Karibiku, konkrétně v Dominikánské republice.
V dnešní době je Big Shock! velmi oblíbenou značkou energetického nápoje především na Středním východě. Prodává se v zemích jako UAE (Spojené Arabské Emiráty), Palestina, Izrael a Jordánsko. Na Evropském kontinentu dominuje na německém trhu a na Kypru. Vedle nich se exportuje i do Španělska, Francie, Finska, Moldávie, Kazachstánu a několika dalších evropských zemí.
Každý z trhů má svá specifika. Například Německo je charakteristické specifickými plechovkami díky tzv. PFAND systému. Všechny plechovky jsou totiž vratné, platí se na ně vratná záloha a zároveň musí obsahovat speciální logo. U takové exportní verze tedy nestačí mít jen němčinu na klasické plechovce. Stejný systém je používán i ve Skandinávských zemích, kde má Big Shock! své zastoupení ve Finsku.
Co země to jiní lidé, odlišné chutě a rozdílné požadavky. Na zahraničních trzích tak vesměs dominuje Big Shock! Gold (bubbles). Velice oblíbenými se však stávají i letošní novinky – Exotic a Orange. Například na Kyperském ostrově vede jednoznačně Big Shock! Exotic. Přímý rozdíl v chutích poznáte jen velmi těžko. Pokud se tedy chystáte do některé z uvedených zemí, nemusíte se bát a plechovku Shocku si klidně pořiďte.
V zahraničí slaví svůj úspěch i další produkty značky Big Shock! Německá legislativa si opět vyžádala změny a tak je vyvážená Big Shock! ČOKO tyčinka upravena na bezkofeinovou verzi. Kypřané si mezi tyčinkami opět vybrali něco jiného – v oblibě mají Big Shock! KOKO. Pro Střední východ byla dokonce vytvořena tyčinka KOKO Mini bez kofeinu (27,5g), která je určena pro děti. Značka Big Shock! se vedle úspěchů na domácím půdě i nadále snaží expandovat a dostávat se na nové zahraniční trhy.
Určitě si prohlédněte i přiložené fotografie, na kterých můžete vidět, jak takový prodej v cizině může vypadat. Opravdu to není jen o tom, že by se daly plechovky do regálů a šmitec, což je jedině dobře! Už se těším, jak si jednoho dne koupím Shocka třeba na Kypru
P.S.: Big Shock! se za dobu exportu do různých zemí dočkal i několika zajímavých plechovek, které jsou svým vzhledem docela odlišné od těch českých. O tyto informace vás samozřejmě neochudíme. A nejen, že vám je představíme, my vám dokonce dáme šanci jednu takovou získat do vaší sbírky!
Soutěž o 1000 plechovek Buzz Monkey a další ceny!!!

MegaMonster, Java Russian, Nitrous Black Ice, Dub a luxusní Rockstary v ČR!

Opět zavádějící nadpis? Ano! Musím se totiž pochlubit tím, co právě dorazilo ke mě domů. Jak vidíte na fotce, do mé velké sbírky přibudly luxusní kousky jako Mega Moster, Java NutUp, Java Russian, M-80, Dub Edition a všechny Nitrousy. Od Rockstaru naopak dva jiné Recovery Orange a Grape, Roastedy Latte a Mocca a na závěr i dámský Pink s brčkem Ty, co jsou víckrát jdou vesměs na předem domluvenou „výměnu“…
…ale Monster Dub Edition mám doma ještě víckrát, než vidíte na fotce. Co to znamená? Že bude soutěž! Vánoční soutěž o luxusní uzavíratelný Monster Dub Edition. Stačí i nadále navštěvovat náš web!
Buzz Monkey - Bzučící opice s příchutí švestky

Ať jste v práci, na párty nebo před sportovním výkonem. BUZZ MONKEY ENERGY Vám pomůže za všech okolností zlepšit pozornost. Váš výkon bude neskutečný. Obsažené sacharidy ochrání Váš organismus před vyčerpáním a částečně zažene i pocit hladu. Výtažek z divoké švestky původem z Austrálie osvěží Vaší skvělou mysl a potěší chuťové buňky. Obsažený vitamín B6 zase pomůže správné funkci metabolismu, což jistě přispěje ke spalování tuků při sportovní soutěži nebo například při tanci.
SLEVA! No Fear 485ml za 31Kč, 24x 250ml za 528Kč!

No Fear Extreme Energy Drink jsme představili v rozhovoru před pár dny. Dnes tu pro vás máme dvě výrazné slevy těchto nápojů, které by vás měly přiblížit k jejich pořízení. Ta první se objevila na slevovém serveru Seznam Tip, kde můžete v aktuální 50% slevě zakoupit celé plato 24 kusů 250ml plechovek No Fearu za rovných 528Kč! Jako bonus je v této ceně započteno i poštovné, takže se jedná o opravdu skvělou nabídku, která trvá do sobotní půlnoci (29.10.2011, 23:59).
Druhá sleva se týká velké uzavíratelné 485ml plechovky a doprodeje skladových zásob. Na e-shopu Levnější-Zboží.cz můžete velký No Fear Extreme Energy Drink 485ml pořídit za pouhých 31Kč! = 56% sleva!!! Této akce se sice poštovné zdarma netýká, ale pokud ji zkombinujete s objednávkou plata malých No Fearů ze Seznam Tipu, tak za poštu nezaplatíte ani korunu! Při samotné objednávce velkých plechů je poštovné na vás. Ne, že by se to pak pořád nevyplatilo, ale spojení se SeznamTipem je výhodnější
Dvě skvělé nabídky, které prostě musíte využít! Neváhejte a kupte si zajímavé matné plechovky plné skvělého nápoje dříve, než budou vyprodány. Na skladě zůstává opravdu omezené množství 485ml verze! Vzhledem k tomu, že aktuálně stojí obě verze mimo tyto slevové akce mnohem více, vám doporučujeme jejich zakoupení bez jakéhokoli zaváhání, aneb jak se říká – Kdo zaváhá, nepije! No Fear !
Soutěž s Monsterem o lístky na FMX Gladiator Games!


O co se vlastně soutěží?

Rozhovor: BLU Energy Drink



Výstava Red Bull Art of Can v Bratislavě!

V Bratislavě proběhne v následujících dnech výstava nazvaná Red Bull Art of Can. Projekt, který má představovat ty nejhezčí věci vyrobené z plechovek, cestuje po světě již od roku 1999 a po letošní druhé návštěvě Prahy zavítá vůbec poprvé i na Slovensko a okrem kreatívnych diel z plechoviek sa môžete tešiť aj na bohatý sprievodný kultúrny program Už od piatku 21. októbra máte možnosť navštíviť historickú budovu v Eurovea – sklad č.7 (oproti McDonaldu) kde budú vystavené najlepšie diela z plechoviek, ktoré vytvorili slovenskí kreatívci – nie len profesionálni dizajnéri, ale aj amatérski kreatívci.
V unikátnej lokalite na Pribinovej ulici č. 8 bude počas desiatich dní vystavených niekoľko desiatok najlepších diel vybratých odbornou porotou. Kurátorom výstavy je Ferdinand Chrenka. Doc. Ferdinand Chrenka, akad. soch. – priemyslový dizajnér, vysokoškolský pedagóg vedúci Ateliéru industrial dizajnu na VŠVU, vytrvalý propagátor a kurátor designových výstav, držiteľ viacerých prestížnych ocenení.
KDY: 21 – 30 Október 2011, Otvorenné denne 10:00 – 20:00 !
KDE: Eurovea Warehouse, sklad č. 7, Bratislava – naproti McDonaldu
Výstava předvede opravdu zajímavé díla. Z plechovek Red Bullu se totiž dá vytvořit téměř cokoli. Nezapomeňte si tedy do svých plánů zahrnout i výstavu Red Bull Art of Can, protože to bude stát za to! Další zajímavá videa i informace o zajímavých hudebních vystoupeních, které budou téměř každý den výstavu doplňovat, najdete na stránkách Red Bull Art of Can!
Rally jezdec M. Semerád spojil síly s Monster Energy!

Martin Semerád je mladá česká rally naděje. V rámci mistrovství světa se, aktuálně již třetí sezónu, účastní šampionátu produkčních vozů (PWRC). První sezónu odjezdil pod patronátem projektu Pirelli Star Driver se žlutým Mitsubishi Lancer EVO X. Loni i letos jezdí za Semerád Rally Team s Mitsubishi Lancer EVO IX. Že se z něj stává skvělý jezdec potvrdil hned na začátku sezóny, když vyhrál svou kategorii na Rally Sweden. V Portugalsku skončil 3. a v Argentině 5. Smůlu si vybral na Finské rally, kde po havárii odstoupil. Před zbývajícími 2 závody ve Španělsku a Walesu drží 2. místo v PWRC. Na titul již dosáhnout nemůže, ale i celkové druhé místo by pro něj bylo ve 21. letech životním úspěchem. Španělská Rally Catalunya se jede už tento víkend a Máca, jak se Martinovi přezdívá, si kromě velké motivace přivezl i nového sponzora – Monster Energy Drink!
Zástupce společnosti Monster Energy Kristýna Kokešová – marketing manager CZ/SK, se k novému partnerství mezi Monster Energy a Martinem vyjádřila takto: „Monster Energy se rozhodla lokálně spojit síly s mezinárodním partnerem DC a pod svá společná křídla přijmout svěží tvář rally, kterou není nikdo jiný než samotný Martin Semerád! Tenhle mladý, talentovaný kousek je čerstvým a velmi nadějným přírůstkem, který svými dosavadními výkony dokázal, že zcela jistě patří mezi celosvětovou špičku v této kategorii sportu. Martin symbolizuje vše co Monster Energy představuje – je odvážný, beze strachu a nabitý energií – stejně jako my. Monster Energy je hrdým partnerem a věříme, že tohle spojení je pro nás to pravé a jedinečné stejně jako je jedinečný Martin sám. Věříme, že s ním půjdeme dál a budeme svědky jeho úspěchů. Věříme, že se budeme na něj dívat nahoru na stupně vítězů a věříme, že právě my s ním rozjedeme ten největší mejdan, až vyhraje PWRC ve své kategorii! Unleash the beast and welcome on board Martin!“
Pro Martina Semeráda bude mít Španělská Rally ještě příchuť dalších novinek. Poprvé totiž pojede v novém designu přilby, která jasně dokumentuje jeho spojení se známou značkou Monster Energy. Máca se tak stává dalším českým Monster sportovcem! Do této „elity“ patří vedle Kena Blocka třeba freestyle motokrosaři Petr Kuchař a Nate Adams. Martinovi přejeme co největší úspěchy ve zbytku sezóny i v dalších letech a našim čtenářům slibujeme, že s Mácou uděláme rozhovor, ve kterém bude řeč nejen o spojení s Monsterem, ale i o jeho sběratelské vášni. Ta se samozřejmě týká Energy drinků!
Novinka na trhu: No Fear Extreme Energy Drink!

Limitovaná edice Hell Red Grape přichází do ČR!

Před pár dny jsem ve článku o Hellu se slovenskou soutěži o iPhone téměř nadával na neschopnost společnosti Hell Energy CZ s.r.o, která nekomunikuje, nedělá soutěže, neaktualizuje web a nesnaží se přitáhnout nové verze. Dnes musím tyto slova odvolat, jelikož už v době vydání zmiňovaného článku byl Hell Red Grape Limited Edition k dispozici v českých velkoobchodech (VO). Tam se začal prodávat od 1. října a to za stejnou cenu jako klasický Hell!
Cena pro velkoodběratele se pohybuje kolem 13 kč. Některé VO mají aktuálně zaváděcí akci, takže lze Red Grape koupit dokonce za necelých 10 korun! Takové nízké ceny zcela zajisté přilákají naše oblíbené vietnamské prodejce u kterých se Helly objevují nejvíce. Poslední dobou se rozšiřují i po čerpacích stanicích, tam se však jen těžko dočkáme přijatelných nízkých cen. V ČR prodávaná plechovka je jiná než ta originální maďarsko-rumunská, co se donedávna prodávala na slovensku. I Red Grape totiž zasáhla reklama na soutěž o iPhone, která ovšem platí jen pro slováky.
A jak vlastně tento limitovaný Hell chutná? Výborně! Red Grape přináší zajímavou kombinaci klasického Hellu s přídavkem červeného hroznového vína. Tato skvělá příchut se nesnaží jít v krocích dnes oblíbených džusových drinků a tím to u nás vyhrává. Povedené je i bíločervené zpracování plechovky, které dává jasně najevo, že je to pořád Hell. Můj kousek dovezený ze Slovenska „padl za vlast“ při hodnocení ve článku Rudé peklo: Hell Red Grape Limited Edition a proto si jej za těch deset kaček koupím celé plato. A co vy, těšíte se na něj?
Big Shock přináší 4 příchutě v nových 1l PET láhvích!

Někdy před půl rokem uvedl Big Shock dvě nové džusové příchutě, které tak nějak reagovaly na všechny ty Monstery a Rockstary. Ani jsme vám je nepředstavily, protože web v tu dobu ještě neexistoval, a už jsou tu novinky další. Tentokrát to sice nejsou nové příchutě, ale jen rozšíření produktové řady a litrové PET láhve. V 1l nízké široké petce se již dříve objevoval BS Gold. Od 1. října však začala distribuce nových hezčích láhví s lehčím designem a to rovnou ve 4 různých příchutích!
Ve velkoobchodech se již nyní nabízí Big Shock 1000ml za cenu blížící se 30kč. V prodeji je vedle původního perlivého Golda i neperlivý Original a džusový Orange s Exoticem. Obchod, od kterého mé informace pochází, ovšem upozorňuje na to, že i oni jej zatím nabízejí pouze na objednávku. Jestli patříte mezi ty, co si je chtějí koupit co nejdříve, tak máte zatím smůlu. Bohužel bude ještě chvilku trvat, než na ně začneme běžně narážet.
Naštěstí PETky nepatří mezi žádaný sběratelský artikl, takže nás to nemusí tolik mrzet. I přesto je považuji za dobrý počin, jelikož jak říká můj kamarád – do plechovky si vodku nenalijete Já mám sice obecně radši pití z plechovky, ale když už dostanu chuť na džusového Shocka (jiné piju jen, když je nová plechovka), rozhodně si koupím uzavíratelnou láhev, která výjde v poměru cena/obsah výhodněji. Litrovka se hodí a Big Shock rozhodně zaplňuje díru na trhu. Teď už jen počkat až se rozšíří a budou mít vyhráno.
EXE Energy Drink mají v každém EXE Jeans

Psát se mi o tom ani nechtělo, ale za posledních pár dní padlo tolik dotazů na tento energy drink, že prostě musím. Energetický nápoj EXE lze zakoupit v úplně každé obchodě EXE Jeans. Těch je na území České republiky 40 a v každém kraji se nachází alespoň jedna. Prodejny špičkového streetového džínového oblečení se většinou nachází ve velkých obchodních centrech. Pokud máte nějaké poblíž, tak to pro vás bude jednoduché. Nejlepší to mají Pražáci (7) a Brňáci (3), ale šanci mají i ostatní. Stačí si najít nejbližší EXE Jeans.
Oficiální slova „Firma EXE uvedla na trh vlastní produkt energetického nápoje EXE Energy drink, který je k dostání ve všech obchodech EXE JEANS a dále na vybraných sportovních a společenských akcích. Jedná se o produkt určený k posílení značky EXE na trhu.“ potvrzuje i má osobní návštěva několika těchto obchodů. Drink je na trhu již několikátým rokem a bez problémů si drží své místo u pokladny, kde jej vždy najdete v chladničce připomínající plechovku. Cena je tuším 30kč.
EXE Energy Drink je typický promo drink se sleeve folíí. V jednu dobu se ale vyráběl i klasický potisk, který zmizel z obchodů velice rychle. Chuť je klasická, přesto spadá mezi ty lepší energiťáky. Nejlépe chutí řádně vychlazený, takže jej vypijte buď co nejdříve po nákupu, nebo si jej dejte doma do ledničky. Já měl svůj EXE ED do sbírky zadarmo, když jsem přišel pro 2 kousky do prodejny v Europarku (Praha – Štěrboholy) a prodavačka na mě přes celý krám křičela, že to mám jako prezent. No můžete to zkusit taky ňak uhrát, jelikoź mé se to povedlo už 3×
Hell má soutěž o iPhone = nová plechovka!

Naši Slovenskí bratia sa v sobotu čudovali, že nepíšeme aj novinky týkajúcí sa ich trhu. No v dnešnom článku sa to zmení, ale písať to budem iba po česky Maďarský Hell energy drink má pro český i slovenský trh dvě podobné distributorské firmy spadající pod stejného majitele. Z tohoto důvodu se do obou zemí dováží plechovky s obojetným popisem. Jenže Hell Energy SK s.r.o funguje mnohem lépe, než jeho český protějšek…
O tom, že firma Hell Energy CZ s.r.o nefunguje jak má, jsme se přesvědčili i před nedávnem. To když se na Slovensku objevila limitovaná edice Hell Red Grape o kterém si Češi mohou nechat jen zdát. Bratia se navíc dočkají další soutěže s portálem Pokec.sk! Po minuloročné súťaži o notebooky přichází nová hra o iPhone, který můžete vyhrát každý týžden. Více informací se dozvíte na stránce HellEnergy.sk.
Češi se bohužel účastnit nemohou, ale i pro ně to znamená novou plechovku do sbírky. Ta se totiž opět změnila a na jejím boku se místo notebooku a loga stáje formule 1 AT&T Williams (sponzorování tohoto týmu skončilo na konci loňské sezóny) objevuje iPhone. Změny doznala i zadní část s popisem produktu, kdy se písmo z pro Hell dnes již netradiční svislé orientace vrátilo do vodorovné pozice. Na chuti však rozdíl nehledejte.
Reklamní drinky a 4 kategorie jejich výroby

Dnes se podíváme na téma nám všem známé a to Reklamní energy drinky. V dnešní době jsou takové drinky často používané jako promo firem, jejich akcí a vlastně všeho, co si kdo jen vymyslí. Reklamní energiťáky by se daly rozdělit do 4 základních kategorií, které si právě teď představíme.
1. Reklama přitištěna na klasický design zavedené značky
V ČR málokdy používaná metoda má je celkem oblíbená na větších trzích. Často ji používá sám výrobce energy drinku jako reklamu pro akci, do které je sám nějakým způsobem zainteresován, a to buď tak, že jí sám pořádá nebo je hlavním partnerem. Nejčastěji se na plechovkách objevuje reklama na soutěž, což je i případ Shocků se soutěží o Snowboard a Raft (tzv. zimní a letní edice). Do této kategorie spadá také nyní všem známý Red Bull Speed Jam a starší český Semtex Playstation.
2. Potisk
Jedná se o energy drink resp. čistou stříbrnou plechovku zakoupenou přímo u nějakého výrobce. Nechá se vyrobit tiskařský štoček, s jehož pomocí přijde na plechovku potisk zákazníkovy grafiky. Tuto metodu si vybírají jen firmy, které mají zájem o velké množství plechovek. Každý výrobce má jiné minimální počty, u kterých je schopen a ochoten vyrobit drink tímto nákladným způsobem. Obecně se však hovoří o tom, že se náklady na tento potisk a výrobu štočku vrátí až při objednávce 250 000 kusů. Tento opravdu nákladný způsob využila například ČMSS u svého nápoje Red Fox.
3. Přelep
Jedná se o v současnosti dosti rozšířenou metodu. Nakoupí se plné plechovky bez potisku, které se přelepí samolepkou s grafikou firmy. Tato metoda je rozšířená ze dvou důvodů a to je cena a minimální možný počet. Dá se říct, že si můžete nechat vyrobit klidně i jeden nebo dva kousky. Nevýhody této metody: Přelep není moc hezký a navíc je přelepena jen rovná plocha plechovky po obvodu. Úkosy zůstávají nepolepené, takže nahoře i dole zůstává většinou stříbrný pruh. Zlatým příkladem jsou cyklotoulky.
4. Sleeve Folie
V současnosti, a to hlavně na českém trhu, asi nejrozšířenější metoda. Jedná se o teplem smrštitelnou folii, která se nasadí na plechovku bez potisku a poté se „zavaří“, což má oproti přelepu výhodu v tom, že pokryje kompletní plochu plechovky. Výhodou této metody je především cena a vlastně i minimální objednatelný počet kusů. Sleeve folie jsou leckdy využívány i pro drinky, jako je třeba Semtex ve speciální grafické či vánoční edici Grog, Punč a Svařák.
Na závěr bych rád výsledky loňské soutěže Digital Labels and Packaging Awards Contest, kterou pořádá společnost Hewlett-Packard. Vyhrál ji český obal na Reklamní Drink, jenž byl vyroben v Kolíně a to právě technologií Sleeve folie. Tento obal porazil 312 exponátů z 26 zemí světa. Tento drink je opravdu překrásný a můžete se na něj podívat na následujícím obrázku.
Článek napsal Dooky, postřehy doplnil Jake.
Red Bull Speed Jam UK a 12OZ USA v ČR!

Na českém trhu se objevily další dvě zajímavé verze plechovky Red Bullu, které jsou jasným příkladem pro náš dřívější článek Proč jsou v ČR jazykové mutace RedBullů a Monsterů. Jak jsme ve článku zmiňovali, dostat se sem z evropských továren může snad všechno. Před nějakým měsícem se tak objevila 355ml (12OZ) originální plechovka z USA. Až na drobnosti, jako je červený proužek 12OZ, vypadá celkem normálně a chuťově se vlastně ani moc neliší. Dokonce i ten proužek není takový úlet. Sám mám ve sbírce třeba RedBull z rakouska, který jej má taky (a 250ka má zlatý, 473ml modrý).

To druhá, výrazně zajímavější plechovka, pochází z Velké Británie a stává se první plechovkou RedBullu prodávaného (leč neoficiálně) v ČR s přidanou reklamou na nějaký podnik či sportovce. Red Bull Speed Jam („festival rychlosti“) se konal teprve 3. září v Cardiffu a představoval lidem v ulicích formuli 1, motokáry, nascar i akrobatické motorkáře. Na závěr se v ulicích hlavního města Welsu konal závod motokár Red Bull Kart Fight.
Obě tyto pro sbírku zajímavé plechovky Red Bullu se dají koupit v Praze. Kde přesně vám samozřejmě neřeknu, ale minimálně americkou 12OZ dovezli vietnamci po kamiónech, takže jich tu bude celkem hodně Pokud tedy chcete mít docela zajímavé Red Bully ve své sbírce, tak se snažte. Možná se po nich zapráší.
Výroční limitka Semtexu "15 let Pinelli" je zpět v prodeji!

Patříte mezi sběratele, kteří začali se svou sbírkou až poté, co tahle plechovka zmizela z prodeje? Zbystřete oči a uši, protože tahle rozměrově ulítlá 296ml plechovka vydaná před pár lety k 15. letému výročí firmy Pinelli se vrací zpět na pulty prodejen! Pokud tu ještě sedíte a nevystřelili jste do vašeho oblíbeného krámu, tak vám řekneme, proč že se vlastně vrátila…

Vše to začalo v době, kdy Kofola koupila společnost Pinelli, výrobce Semtexu. V tu chvíli bylo jasné, že se ještě pěkně dlouho budou prodávat plechovky s logem Pinelli. Je to logické, jelikož se vše vyrábí s dostatečným předstihem. Jenže vedle klasických 250 a 500ml plechovek tu byly předvyrobené i plechovky s objemem 296ml. Zda-li byly již potištěné nám není známo, ale protože tento rozměr plechů není v ČR žádaný, tak musely být chtě nechtě využity firmou Pinelli/Kofola.
Jestli již byly potištěné nelze zjistit ani ze samotných plechovek. Změn oproti původní verzi je 0 a na samotném Rexam kódu je rozdíl v jediném znaku, což může znamenat i dřívější minimální změnu například v odstínu jedné z barev. Pokud tedy patříte mezi sběratele, kteří 296ml limitku nemají, tak hurá do obchodů! Bylo jich vyrobeno přesně „docela dost“, což mi včera potvrdil obchodník slovy „chceš paletu, nebo kamión?“
Semtex Exclusive energy drink v limitované výroční edici 15 let Pinelli se na trhu objevil poprvé (a tehdy i zdánlivě naposledy ) o prázdninách roku 2008, kdy společnost Pinelli slavila 15 let, ve dvou vzhledově stejných plechovkách o objemu 296 a 500ml. Dnešní „dotisk“ byl vyroben v březnu 2011 a díky 18 měsíční trvanlivostí Semtexu jej můžete bezpečně vypít až v září 2012!