Black Scorpion mají v každém KiK Textil-Diskontu!

Dnes pro vás máme jednu novinku, která je dost stará, ale pro část čtenářů asi přesto dostatečně informující. Neustále totiž kroutím hlavou nad tím, jak lidé zběsile mění energetický nápoj Black Scorpion, který je celkem lehce k sehnání. Jediné, co musíte udělat pro koupi tohoto energiťáku, je návštěva obchodu KiK Textil-Diskont!

Black Scorpion je totiž nápoj vyráběný přímo pro tento řetězec, jenž prodává textil a pár těch netextilních věcí kolem. KiK působí na 7 trzích (ČR, SR, D, AT, HU, HR, SI), které jsou také zastoupeny na plechovkách. Zajímavé ovšem je, že jsem v Rakousku koupil zcela jinou verzi s cenovkou v měnách všech 7 zemí. V ČR se zatím cena na plech nalepuje. To je jen informace navíc pro sběratele sebemenších rozdílů
Pokud nevíte, kde se nachází právě váš nejbližší KiK, tak navštivte oficiální stránky a použijte vyhledavač filiálek. Cena není nijak závratně nízká díky čemuž se Black Scorpion běžně nerozšiřuje do vietnamských večerek a minimarketů. Nejjednodušší a jediná zaručená cesta k zisku dobrého nápoje je tedy právě návštěva KiKu.
TDI energy drink má novou brusinkovou příchuť!

Energetický nápoj TDI musí znát velká většina sběratelů. Já osobně jej řadím mezi takový ten základ, který může mít ve své sbírce každý, kdo se jen trošku projde po okolních obchodech. I pro běžné uživatele je však celkem sehnatelný a svým poměrem cena/chuť/výkon i mírně nadprůměrný. Na trhu je již dlouhou dobu, během které nezaznamenal žádné změny na chuti či plechovce. To se však náhle mění s příchodem nové příchutě!
Výrobce a distributor, firma Glomex, řekla o nové brusinkové verzi následující: Po významném úspěchu prodejů TDI Energy Drink 250 ml a na základě požadavků našich zákazníků jsme se rozhodli, že připravíme energetický nápoj ochucený. Volba padla na chuť brusinkovou, protože byla zkrátka nejlepší. Ostatně máte možnost její chuť, ale i účinky posoudit sami. Nápoj je chuťově vyvážený, osvěžující a povzbuzující.
Kdo očekával nějaké výraznější změny ve vzhledu plechovky, tak bude zklamán. Před nedávnem byla na aktuálním designu postavena celá webstránka, tudíž by obměna nedávala smysl. Naopak se nové TDI Cranberry dočkalo typické plechovky přebarvené do červena s přidaným obrázkem brusinek. Nevím proč, ale když se ke mě dostala tajná informace o novém TDI, tak jsem si jako první představil právě červenou plechovku
TDI Cranberry se začalo distribuovat na začátku tohoto týdne. Pokud znáte ve svém okolí prodejnu, ve které mají klasické modré TDI, tak ji začněte kontrolovat. Je zde totiž velká pravděpodobnost brzkého rozšíření sortimentu i o tuto zajímavou novinku za původní cenu. Tah značky TDI kvitujeme, jelikož brusinková příchuť sklízí v cizině úspěch a v ČR přitom zatím nebyla zastoupena.
P.S.: Něco nám říká, že se od TDI dočkáme i něčeho dalšího. Sledujte naše stránky a vše se včas dozvíte!
Monster Rehab bude mít 3 další verze. Víme jaké!

Teprve před pár dny se nám podařilo sehnat původní žlutý Monster Rehab, který jsme vám popsali ve článku Monster Rehab – povedená kopie Rockstaru Recovery. Ještě předtím se na redakčním emailu objevila čerstvá informace o rozšíření řady Rehab o další 3 verze. Stejně jako příznivci Rockstaru Recovery, se i Monster maniaci dočkají dalších příchutí Rehabu o zelenou, červenou a modrou plechovku.

Ve zprávě se nacházel i obrázek a tak vám nové Rehaby nemusíme vůbec popisovat, jelikož je sami vidíte. Proti původní žluté verzi už to nebudou +Limonáda, ale pouze nějaký čaj + energy. Zelený plech tedy bude, možná i trochu logicky, ukrývat zelený čaj, červený Rehab Rojo + Tea + Energy naopak čaj červený.
Poslední ze tří nových, další modrý Monster, slibuje spojení Protean + Energy, což znamená vyšší přísun proteinů. Ty jsou základním stavebním kamenem téměř všeho, co se vyskytuje v lidském těle. Modrá barva plechovky bude opět znamenat lo-carb, tedy po americku pojatou verzi bez cukru. Všechny 4 verze jsou samozřejmě nesycené.
Závěrem máme i jednu špatnou zprávu – 3 nové verze Rehabu nahradí na americkém trhu 3 staré zavedené příchutě! Není vůbec jisté, jestli to bude některý z klasických či jiných Monsterů, ale tak jako tak přijdou všichni sběratelé o pár zajímavých plechů. Osobně bych to tipoval na některý klasik (Mixxd?) či Javu. Z Rehabu se vedle Nitrousů, Java a Xpress stane čtvrtá oddělená produktová řada. Na USA trhu se nové příchutě objeví na přelomu října a listopadu.
Monster má limitovanou plechovku s Kenem Blockem!

Jste fanoušky Kena Blocka i energy drinku Monster? Pak zpozorněte, protože Monster uvadí novou speciální edici plechovky, na které se nachází samotný Ken Block! Design plechovy je zepředu nezměněný, ale vzadu najdete vedle Kena i nový příběh a grafiku typickou pro Gymkhanu. A jak vůbec tato plechovka vznikla?

To se takhle Block rozhodl, že letos objede 3 místa se svojí novou Gymkhana Live Tour. Vedle Vídně, kam se mohli podívat i Češi, to byla Austrálie a samozřejmě USA. Právě na začátku září proběhnuvší Australská zastávka dala vzniknout nové speciální verzi klasického zeleného Monstera. Spojily se tedy dvě věci, které jsou pro sebe navzájem ikonami.
Jak již ale možná tušíte… Tato speciální verze Monster Energy drinku vznikla pouze v Austrálii a to v hodně limitovaném množství. Ač má Monster po světě za sebou již dost speciálních edicí, tato je z nich téměř nejvzácnější. Pokud by se vám ji podařilo získat do čech, tak budete opravdu machři! No co…snad se někomu poštěstí
Monster Rehab - Povedená "kopie" Rockstaru Recovery

Monster Rehab jde koupit pouze v USA, ale občas si jej pořídí i někdo v evropě. Před nedávnem se nám podařilo dotáhnout pár kousků do ČR a tak nastal čas vám tento drink představit. Stálo nás to sice pěkný prachy, ale za ten plech i obsah to stálo, což vám možná potvrdí i další kupující. Ve skutečnosti znamená slovo Rehab to samé, jako Recovery u Rockstaru. Ten se prodává i v ČR, ale který je lepší?

Je lepší Monster Rehab – Tea+Lemonade+Energy…
Ze sběratelského pohledu je plechovka Rehabu cennější právě o to, že se nedá jentak koupit. Navíc je i mnohem hezčí než Recovery, i než klasické Monstery. Obsahuje zajímavou kombinaci čaje, limonády a nesyceného energy drinku. Chuťově je to úplně jasná citronáda podobná zmiňovanému Rockstaru Recovery Lemonade. V první chvilku jsem měl dokonce pocit, že jsem si udělal ledový a sladký granulovaný čaj…

…nebo Rockstar Recovery Lemonade – Energy+Hydratation?
Tento pocit neměl daleko od pravdy. Je to prostě citronádový čaj s trochou těch energii dodávajících látek. Oproti Rockstaru Recovery je ale výrazně chutnější a méně sladký. Díky tomu nebudete mít zalepenou pusu, takže ve vás Rehab nevyvolá pocit žízně. Mít po dopití velké plechovky žízeň asi nebude to správné. Monster Rehab je prostě mezi citronádovými energy drinky lepší. Uvidíme, jak dopadnou nové chystané verze, které si představíme někdy příště!
Empire Drink - konečně dobrej energiťák s vodkou!

Mezi poslední trendy zapadá i produkce energiťáků, který jsou už v plechovce smíchaný s nějakým tím alkoholem. Ještě před nedávnem se však uvádělo, že by se energetické nápoje neměly míchat s alkoholem. Jedním z prvních průkopníků byl už před lety malosériový Semtex Tequila. Před nedávnem se objevil Hell Vodka a Hell Whisky a v Polsku se prodává například Hools s příchutí Tequily či Mojita. Všechno to ale jsou jen nekvalitní šťávičky…

To Empire Drink proti tomu přichází s kombinací energy drinku s kvalitní vodkou Kingdom a musím říct, že to opravdu funguje! Jak moc jiné to je v porovnání s čistou verzí tohoto energiťáku říct nemůžeme, protože Empire bez vodky prostě neexistuje. Možná proto, že byl stvořen právě pro ni: Nebaví Vás neustále kupovat zvlášť vodku a energetický nápoj a potom si lámat hlavu nad správným poměrem? Právě pro Vás je zde Empire, koktejl, obsahující jeden velký panák vysoce kvalitní vodky smíchaný s energy drinkem.Empire je chuťově velmi dobrý, cenově dostupný a vhodný na oslavy, párty, grilování a mnohé další události. Neváhejte a objednejte si potřebné množství v našem internetovém obchodě ještě dnes!
Empire je na trhu teprve krátce a tak není divu, že je dostupný především přes internetový obchod na empiredrink.cz či Facebook shopu. Pro Pražáky je k sehnání v gruzínské pekárně na Žižkově, Koněvova 19. Bacha na to, pekárna je trošku zašitá a dá se lehce přehlédnout! Cena přes e-shopy je 40Kč s nejmenším odběr 6 plechovek! Já si jej na ochutnání pořídil ve zmiňované pekárně za rovných 50Kč.

Empire se snaží profilovat jako párty pití za pohodovou cenu, která má být příjemnější, než nákup energy drinků a celý flašky kvalitní vodky. Na podporu této filosofie začne začátkem října šňůra akcí v různých klubech po ČR s probíhajícími soutěžemi, tombolou apod. O všech chystaných pařbách se dozvíte na FB stránce Empire Drink, kterou se rozhodně vyplatí sledovat, jelikož každou neděli probíhá slosování o plechovky. Pravidla jsou jednoduchá, takže neváhejte a třeba vyhrajete první pořádný energy drink s vodkou!
Výstava Red Bull Art of Can v Praze začíná již zítra!

V Praze proběhne v následujících dnech výstava nazvaná Red Bull Art of Can. Projekt, který má představovat ty nejhezčí věci vyrobené z plechovek, cestuje po světě již od roku 1999 a letos podruhé zavítá do Prahy. Při předchozí výstavě se to nejlepší nacházelo na Slovanském ostrově s výhledem na Národní divadlo. Tentokrát se vše přesune do Pařízské ulice 25.

Letos bude lokalita finální výstavy znovu výjimečná! Ti nejlepší se mohou těšit, že jejich dílu se dostane patřičné kulisy a pozornosti hodné energii a času, jež byly do výtvoru vloženy. Budova na Pařížské 25 se nachází nedaleko Staroměstského náměstí, v nejprestižnější pražské ulici známé svými značkovými obchody „haute couture“. Právě do těchto míst se snaží Red Bull nalákat i vás, fanoušky!
KDY: 23. září až 2. října 2011 výstava otevřena pro širokou veřejnost zdarma vždy od 10:00 do 22:00.
KDE: Praha 1, Pařížská 25. Bývalá budova Casina vedle tramvajové zastávky Právnická fakulta.
Výstava předvede opravdu zajímavé díla. Z plechovek Red Bullu se totiž dá vytvořit téměř cokoli. Nezapomeňte si tedy do svých plánů zahrnout i výstavu Red Bull Art of Can, protože to bude stát za to! Další zajímavá videa i informace o zajímavých hudebních vystoupeních, které budou téměř každý den výstavu doplňovat, najdete na stránkách Red Bull Art of Can!
CrazyWolf v Kauflandu za 3,90Kč, PETka za 7,90!

Kaufland přišel s vyjimečnou třídenní nabídkou slev mnohem větších, než kdy jindy. Mimořádná nabídka 13 zlevněných produktů platí od 19. do 21.září a obsahuje naše oblíbené CrazyWolfy. V akci jsou všechny 4 příchutě plechovkových CW – klasik, bez cukru, cola a limetka. 250ml energetického nápoje za pouhých 3,90Kč! To tu ještě nikdy nebylo!

Pokud patříte mezi lidi, kteří se rádi napijí energy drinku i z PET láhve, tak vězte, že i na ně je akce. Celý 1 litr CrazyWolfu vás pak vyjde jen na 7,90Kč. Pokud tedy máte Kaufland po ruce, tak nesmíte zaváhat, protože tato akce končí již ve středu večer a navíc se dá očekávat velký nával Vietnamců. Ti CrazyWolfy nakoupí ve velkém a pak nám jej budou nabízet minimálně za čtyřnásobek. Váš nejbližší Kaufland si můžete najít zde.
Největší česká sbírka plechovek od ED slaví 1000. plechů!

Věřte tomu nebo ne, podle všeho největší česká sbírka plechovek od energetických nápojů oslavila o víkendu 17–18. září plechovku číslo 1000.! Majitel sbírky, Jake Hladík, je i redaktorem tohoto webu a neustále se vám snaží přinášet nové informace, abyste si i vy mohli pořizovat další a další plechovky do sbírky. Jak to Jake oslavil a jak se k tomu všemu vůbec dostal se dozvíte v rozhovoru:
Ahoj Jakeu, vlastníš dost velkou sbírku. Jak jsi se k tomu vůbec dostal?
Ahoj. Tak to je zrovna docela story no… Na to, že jsem začal sbírat v 21 letech, tak počátky sahají až na základní školu a to určitě nikoho nezajímá. Tak prostě jsem se kdysi pracovně dostal ke svezení s rally jezdcem Martinem Semerádem, který také sbírá, ale jen ty nej. kousky ze zemí, do kterých sám jede. Závodění taky miluju, na rally však nemám finance. Tak jsem se asi chtěl Mácovi, jak se mu přezdívá, alespoň v něčem vyrovnat A navíc jsem doma měl prázdné police. Prostě jsem je chtěl něčím zaplnit…
Jak dlouho vůbec sbíráš. Tolik plechovek, to asi není jen tak, ne?
Nebudeš tomu věřit, ale v listopadu to budou teprve 2 roky, co jsem jel s kamarádkou na závody a za celý den posilněn pouze jednou plechovkou si řekl, že je prostě začnu sbírat.
Co tvoje sběratelské začátky, bylo to těžké?
Opravdu kruté. Dnes když projdu pár krámů, tak si říkám, že takových 100 plechů může mít každý, kdo na to jen má peníze i žaludek. Jenže já v lednu 2010 měl 99 plechovek a tu stovku ne a ne dovršit. Nakonec mi zavolal kamarád, který mě v tom dost podporuje, a prohlásil, že mi veze číslo 100! Navíc jsem chodil do školy a finance byly omezené. Každému nevydělávajícímu studentovi, který má třeba 500 kousků musím pogratulovat, protože vím, jak to je těžké.
Proběhla nějaká oslava „tisícovky“?
To víš, že jo! Po dlouhé době jsem strávil víkend doma a kochal se pohledem na všechny ty krásný plechovky. Na oslavu bylo připraveno pár zajímavých kousků na vypití jako třeba Red Bull Vettelmeister Edition, který jsem kupoval jako číslo 750. Dále Monster BFC, Schwarze Dose Gold Edition, Royce Black, alkoholový Crunk Juce a Red Bull Red v testovací verzi, jenž se také stal tím plechem číslo 1000.
Nedávno si zmiňoval nějaké zdravotní potíže. Mohou za to energy drinky?
Pravděpodobně ano. Nastala chvíle, kdy jsem doma měl plechovky z výměny ze Slovenska, z výletu do Německa, z dovolené u Rakouska, pár novinek z Česka… No a nějak jsem se neuhlídal, pil to furt a nedělalo mi to dobře. Na doktory prdim, sám sem si naordinoval pauzu v pití energy drinků, která zasáhla i do oslavy. Proto jsem nakonec z desítky nachystaných kousků vypil jen Red Bull Red. Teď už je to celkem v pohodě.
Tak to je dobře, a jaká je tvá další meta?
To bych taky rád věděl. Popravdě bych byl rád, kdyby se ozval nějaký Čech s větší sbírkou, než mám já. Přišla by tak nová motivace. Dohánět sběratele ze států, kde je toho výrazně víc jak u nás se mi fakt nechce. Navíc existují maníci, kteří mají bohaté rodiče a nedělají nic jiného, než že objednávají plechy z netu. Takže budu asi jen držet svojí pozici
Chtěl bys ještě něco vzkázat fanouškům tvé sbírky, této stránky či komukoli jinému?
Jasný! Sběratelům bych rád vzkázal, aby to nepřeháněli. Ne kvůli tomu, aby mě nedohnali, ale… Víš jak… ono celé to nadšení opadne. Dřív to bylo o tom, že jsem skákal radostí z nové plechovky. Dneska je to jinak a s tím jak to rychle roste to jde prostě do háje. Lepší je udržet si tu radost, než jen navyšovat čísla. Jak rád bych se do týhle fáze vrátil… A hlavně to do sebe lidi nelejte po litrech, fakt to není dobrý. Když se to neprojeví teď, tak za pár let určitě.
Díky za rozhovor i za to, že vedeš stránky energy-drinks.cz. Děláš dobrou práci! Snad budeš mít někdy víc času a potěšíš fanoušky i dalším rozhovorem o všem možném i nemožném ohledně tvé sbírky!
Díky moc kámo. Rozhovoru si vážím, sám se sebou bych ho těžko udělal Web je dneska má nová motivace, takže se snažím. A co se týká rozhovoru? Určitě nějaký další bude. A když ne se mnou, tak s jiným sběratelem! P.S.: Moje sbírka: Jake Energy Drinks
Otázky pokládal dlouholetý kamarád Petr Hájek. Díky moc!
Novinka na CZ trhu: Rockstar original 250ml !

Nabídka Rockstaru na českém trhu se zcela neočekávaně rozrostla o další plechovku. Bohužel to není nová příchuť, ale jen menší 250ml verze všem známého originalu. I přesto určitě udělá radost nejen sběratelům, kteří sbírají pouze 250ml plechovky. Distribuce tohoto „prcka“ je již v plném proudu, přesto nebude k sehnání tak lehce, jako staré známé půllitry.

Podle našich informací je totiž Rockstar original 250ml určen pouze pro segment HoReCa, což je zkratka pro HOspody, REstaurace a KAvárny. Časem se možná objeví i na čerpacích stanicích. Pro malého Rockstara si tedy budete muset zajít do nějaké z gastronomických provozoven, které zásobuje Pepsi.

Černého vršku se žlutým trhátkem se bohužel nedočkáme.
Pro segment HoReCa, kam spadají i pizzerie a fast foody, byl původně určen i malý Monster Export. Ten se občas objeví i v normálních obchodech, cena se však nikdy nedostala pod 35kč. Rockstar original 250ml zřejmě čeká stejný osud. Design plechovky je samozřejmě stejný jako u 500ml verze, jen má staré zlaté zbarvení vršku a trhátka.
Přijde Monster Assault do ČR? Možná již brzy!

Měl bych asi začít sázet dle svých vlastních rozborů a předpovědí. Před 18 měsíci jsem řekl: „Brzy přijde Monster“ a stalo se. O půl roku později ze mě vypadlo „Jediná možná reakce je jasná – přijde i Rockstar“ a opět jsem měl pravdu. Někdy mezitím padla i moje další předpověď: „Možná bude Khaos a Assault, ale Khaos první“ a ani tentokrát jsem se nemýlil. Teď je čas na zatím poslední část mých proroctví. Na řadě je totiž Monster Assault!

Nedávný rozbor zvaný Co nás čeká – Monster dal jasně najevo, že do ČR nemůže přijít nic, co se nevyrábí v evropské továrně. Vedle 4 příchutí (klasik, lo-carb, ripper a khaos) se tam vyrábí už jen Xpressa a ty my nechceme. Nikdo ale nevyloučil možnost druhou, která by znamenala rozšíření výroby o další příchuť!

Aktuální česká nabídka
Nebudu vás už dlouho napínat a vyložím všechny mě známé informace na stůl. Na konci měsíce září se má totiž nabídka energy drinků Monster pro Německo rozšířit o Khaos (ano, ještě jej nemají) a především o Monster Assault v klasické 500ml verzi! Co přesně to znamená? Půjde o další příchuť vyráběnou v evropské plechovce a prodávanou jen pár kilometrů od ČR. Zaprvé si jej budeme moci koupit v německu, zadruhé lze očekávat, že se o něj v dohledné době rozšíří i oficiální česká nabídka!
Máme se tedy na co těšit, jelikož to dle posledních trendů vypadá na přidání jedné příchutě Monsteru pro evropský trh za rok. Loni to byl Khaos, letos je to Assault a příští rok to bude třeba… já bych tipoval Mixxd a to i přesto, že mi totálně nechutná:) Pokud náhodou nevíte, jakou příchuť Assault má, tak si přečtěte článek Monster Assault je energy cola. Češi to neví.
Akce: 12 kusů Black (Tiger) energy drinku za 197kč!

Seznam Tip je jeden ze slevových serverů a aktuálně nabízí 12 kusů energetického nápoje Black v docela zajímavé slevě! Z původních 420kč se díky 53% slevě dostanete na pouhých 197 korun a získáte za to 4 různé příchutě – Klasik, Mojito, Cuba Libre a Light! Od každé příchutě tři kousky, celkem 12 plechovek!
Pokud vás tato nabídka zaujala, tak navštivte slevový server Seznam Tip, přesněji slevu 12 energetických nápojů. Slevový kupón lze zakoupit až do nedělní půlnoci. Jedinou nevýhodou zůstává to, že musíte nakoupit přes eshop a zaplatit poštovné. I tak vás to ale vyjde levněji, než kdykoli jindy. A navíc si u nich můžete za normální cenu přikoupit i energy drink N-Gine!
Za tip na slevu má u nás díky Kubíček „Miky“ Mikulica.
Monster Java, Nitrous, Mixxd, Nos a další v ČR!

V následujícím článku vám představím přesně tyto drinky: Monstery Mixxd, Absolute Zero, Rehab, Javy, Hammer, Import, Hammer, Nitrousy Super Dry, Killer-B, Anti Gravity, Nos a Nos Grape, Killerfish a taky Rockstar v soutěžní edici. Všechny tyto drinky se před pár hodinami objevily v ČR!
Omlouvám se za tak trochu bulvární nadpis i úvodní odstavec. Tyto drinky se samozřejmě neobjeví na českém trhu. Alespoň né nyní. Plechovky, které vidíte na fotce dorazily dnes v poledne ke mě domů. Všechny Monstery a NOSy jsou v originálních USA verzích s barevnými trhátky. Rockstary jsou v německé verzi, ten soutěžní navíc v docela limitované a už nesehnatelné edici.
Nemyslete si, že mám takovou haldu peněz, to opravdu ne. Něco je sice pro mě, ale já už třeba všechny Java Monstery a NOSy mám. Nákup probíhal po hromadné objednávce několika sběratelů. Někteří nabídli zcela jiné luxusní plechy a proběhne s nimi výměna, jiní si to pěkně zaplatí. Každopádně jsou to kousky, které stojí za to a cena jde tak trochu stranou.
A co vy? Chtěli byste také nějaký podobný plech? Klidně se přihlašte, protože to určitě nebude poslední objednávka. Navíc je na fotce pár kousků, které si nikdo neobjednal. Lépe řečeno – já je objednal s tím, že se vymění/prodají. Zřejmě se během pár dní objeví na aukru. Diskutujte o tom, kolik jste ochotní za některý z těchto plechů dát!
X Párty zrušena, náhrada bude v La Mafia!+Kde koupit půllitry!

Počasí bylo celé léto jednoduše na prd a nezmar se bohužel nevyhnul ani plánované sobotní akci X Drink Summer Ending Párty. Venkovní zábava v tomhle počasí opravdu nepřipadá v úvahu. Náhradou bude párty Céčka Showmejdan – disco 80. let, která se uskuteční v sobotu 17. září v klubu La Mafia! Je to uvnitř, takže tady už to žádný počásko neovlivní!
Pojďte žít na X a dostavte se na párty ve stylu osmdesátek! Klub La Mafia se nachází v Praze, Truhlářská 23, což je kousek od Náměstí Republiky. Dorazit tedy můžete třeba metrem, jelikož začátek je ve 20:00. Cesta zpět už bude asi horší, protože se pojede hluboko do noci a to metro spinká. Ale nezapomeňte, že je to párty ve stylu 80. let! Takže prohrabejte rodičům skříně a vymyslete si nějaký ten dobový obleček!

Tak takhle to vypadalo v osmdesátejch…
K dispozici tu samozřejmě bude celá kupa X drinků! Míchané nápoje X Cuba Libre a Vodka Energy budou stát 65,–, což je hodně slušná cena. Zapomínat nesmíte ani na probíhající soutěž s X drinkem o pořádnej balík peněz do které je potřeba poslat vychytanou fotku z párty s X drinkem v ruce. Taková fotka přímo z oficiální X párty by vůbec nemusela bejt špatná!
Když už jsme zase u toho X drinku. Původní facebook účet „Žij na X“ zmizel beze stopy a nikdo neví proč. Sledujte tedy nový profil X drink, kde se dozvíte další informace o akci v La Mafia. Půjdete tam? Já osobně ještě nevím, na sobotu 17.9 už mám trochu jiné plány, ale to se třeba změní.
A teď ještě slibované informace o tom, kde koupit X Classic a X Cola v půllitrových verzích. Tak zaprvé jsou k dostání v Jednotách (Coop) v Jindřichově Hradci, Dačicích, Táboře, Vimperku, Kaplici, Kladně, Týně nad Vltavou a v blízkém okolí těchto měst. Od středy 14.9 budou k dostání na všech Globusech a od 12.10 v HyperAlbertech v koších u pokladen. U Tesca, Kauflandu, Billy a čerpaček OMV se teprve uvidí. Tak hurá pro ně, já je taky ještě nemám
Zajímavé plechovky - Seriálové

Ve světě existuje takové množství plechovek, že je ani všechny nemůže nikdo znát. Výrobců plechů je nepřeberné množství a ani jejich interní katalogy dohromady by nedaly dohromady kompletní seznam. Vyrábějí totiž i nepotištěné kusy, které může dotvořit téměř kdokoli. I přesto se můžeme podívat na hezké, podivné či tematické plechovky z celého světa…
Právě proto přichází nový (ne)pravidelný seriál s názvem „zajímavé plechovky“ ve kterém si občas ukážeme, jak už název napovídá, nějaké zajímavosti. Pokaždé to samozřejmě bude něco jiného. Jednou to budou kousky sehnatelné, jindy zase absolutně nevídané. Tak jako tak to bude zajímavé:) První díl nám představí pětici plechovek ze 3 animovaných seriálů:
Family Guy: Stewie’s Domination Serum a Stewie’s Mind Erase Elixir
Pokud neznáte seriál Family Guy, tak vám zřejmě ani jeden z těchto dvou nápojů moc nepoví. Stewie je totiž prudce inteligentní 1. letý kluk, který dokáže sestrojit třeba i stroj času. Navíc je posedlí chtíčem ovládnout celý svět. Tyto dva energy drinky nepije, jsou určeny pro ostatní lidi. Domination Serum má zapříčinit, že budete poslouchat Stewieho na slovo, Erase Elixir z vás naopak udělá nemyslící zombie. Obě 250ml plechovky mají zhruba 50mg kofeinu, což je celkem málo, takže kouzlo bude v něčem jiném…


The Simpsons: Duff Energy Drink a Flaming Moe Energy Drink
Duff je smyšlená značka piva, které v seriálu Simpsonovi pije Homer. Jenže reklama včetně Duffmena a toho všeho kolem způsobila, že se toto pivo začalo vyrábět. Před 10 lety byla značka Duff „zneužita“ a tak vznikl i energetický nápoj v 330ml „pivní“ plechovce. Pivo v plechu i flašce lze zakoupit v Praze, s energiťákem je to však horší.
Druhý plech ze Simpsonů pochází z baru u Vočka (v originále se Vočko jmenuje Moe). Hořící Vočko, jak by se taky dal název nápoje přeložit, vznikl již ve 3. sezóně vysílané v roce 1991. Barman Vočko ukradl recept na „Flaming Moe“ drink Homerovi a ihned jej začal prodávat. V okolí pravého amerického Springfieldu je to jeden z nejoblíbenějších nápojů.


Futurama: Slurm
Slurm je dnešní jediný nápoj, který se objevil i v samotném seriálu. V 13 díle první série s názvem „Fry and the Slurm Factory“ se dokonce dozvídáme, jak probíhá samotná výroba tohoto zajímavého zeleného energy drinku. Toho pravého Slurmu prodávaného v USA či na internetu se bát nemusíte, jelikož ten seriálový je vyráběn Slurmí královnou až někdy v roce 3000 na planetě Wormulon


Vlevo seriálová předloha z roku 3000, vpravo reálná a pitelná 250ml plechovka:)
Tak to byla dnešní pětice seriálových nápojů. Vidět některý z nich v české sbírce je aktuálně ještě celkem ojedinělé. Oba drinky ze Simpsonů vlastní můj kamarád a jezdec rally Martin Semerád, ale ty další jsem u nás ještě neviděl. Pokud o někom víte, tak dejte vědět! A příště se podíváme třeba na… herní energiťáky!
Žhavé novinky: Red Bull Blue Edition a Silver Edition!!!

Před nedávnem snad každý sběratel začal shánět Red Bull Red Edition. Dnes už ho má skoro každý a to i přesto, že se nedá koupit v ČR. Rakousko pořád není tak daleko, aby jej někdo dovezl. Velký zájem mezi spotřebiteli však způsobil něco většího – společnost Red Bull se díky tomu rozhodla vyrobit i další dvě předem naplánované verze! O tom jaké to jsou se dozvíte z rozhovoru:
Jaké jsou příchutě speciálních edicí Red Bullu?
Speciální edice Red Bullu kombinují klasickou chuť se speciální příchutí:
Red Bull: Red Edition – sladce brusinkový
Red Bull: Blue Edition – silně ovocný borůvkový
Red Bull: Silver Editon – kysele svěží limetkový

Jaký je rozdíl mezi klasickým Red Bullem a speciální edicí?
Všechny verze jsou založeny na stejném vzorci, nicméně jsou od sebe ihned rozpoznatelné podle barvy plechovky, kterou se speciální edice označují.
Proč nemají speciální edice typický vzor diamantu na plechovce?
Změny v chuti speciálních edicí jsou velké a tak bylo potřeba přijít i se zcela jiným návrhem designu plechovek. Spotřebitelé tak ihned poznají, že to bude něco jiného, než klasický Red Bull či Red Bull Sugarfree.
Jaká je cílová skupina speciálních edicí?
Všichni zákazníci, kteří milují funkce Red Bullu a chuť brusinek, borůvek či limetky.
Dále bylo řečeno, že všechny tři speciální edice by měly vydržet na trhu zhruba 1 rok. Otázka je, jak moc se bude chtít RedBullu zbavit tak úspěšné speciální verze svého ještě úspěšnějšího nápoje. Neplánuje se výroba jiné, než 250ml plechovky ani další barevné variace, jelikož barvy Red Bullu (červená, modrá a stříbrná) byly již vyčerpány. Cena zůstává stejná jako u klasického Red Bullu.
Red Bull Blue Edition a Red Bull Silver Edition se právě objevují na rakouském trhu v gastronomických provozech, čerpacích stanicích i maloobchodech. Původně byl Red Edition určen jen pro gastronomii, ale velký úspěch a množství dotazů jej, i jeho nové bratříčky, dohnal k normálnímu prodeji. Díky tomu není a nebude problém sehnat celou speciální sadu Red-Blue-Silver Edition. Tedy pokud pojedete do Rakouska
MadCroc to v ČR rozjíždí, konečně!

Bez ohledu na sběratelství si docela dost lidí oblíbilo energetické nápoje značky Mad-Croc. České zastoupení mají již několik let, ale sehnat je nebylo nikdy moc jednoduché. Naštěstí se před nedávnem změnil distributor. Firma Energy Brands Czech s.r.o. nechtěla nechat nic náhodě a přišla s vynikajícím plánem. Není taky divu, jelikož je to jen česká pobočka firmy, která v cizině táhne Mad-Croc k obchodním úspěchům.

Za dřívějšího distributora, firmy RedMad (spojení slov ze značek energy drinků Red Devil a Mad-Croc), se dal nápoj sehnat ve zcela náhodných večerkách a benzínkách. Nyní je vše jinak a EBCZ dodává nápoje i do velkoobchodů či sítí čerpacích stanic OMV a PapOil. K dispozici jsou samozřejmě i v různých minimarketech. O prodeji v supermarketech se teprve jedná, ale i to už je známka dobrého záměru se značkou.

Na trhu se momentálně dají koupit 250ml plechovky originálu, sugarfree, milkcoffee a chocolate. 500ml verze nabízí originál, sugarfree a navíc také energy colu. V nabídce je i originál a sugarfree energy shot. Ten ale zatím nikdo nikdy na krámě neviděl, tak je otázka, zdali je opravdu v distribuci. O shoty totiž na trhu moc velký zájem není.

K Mad-Crocu neodmyslitelně patří závody…
Pokud si chcete zajít na OMV tak počítejte s tím, že to nebude nejlevnější. Aktuálně mají v nabídce na každé pobočce malý originál a velkou colu. Z přebytků původního distributora se dá koupit balíček 1+1 (malý originál + milkcoffee) za 10kč! Tuto nabídku zneužívají vietnamci, kteří strhávají nálepky a prodávají je za mnohem vyšší ceny. Občas lze narazit i na starší stříbrno-zelené verze Mad-Crocu. Ty už ale mají prošlé datum spotřeby a hodí se jen do sbírky.
Mad-Croc v ČR se velmi rychle dostává z ústraní do popředí. Den za dnem se rozšiřuje jeho distributorská síť. Nyní na něj narazí každý smrtelník, který obejde pár krámů a to je dobře. Navíc je Mad-Croc snad jediný lepší zahraniční energy drink od kterého máme v ČR kompletní sortiment příchutí. Verze Cola se díky EBCZ objevila i u nás jen pár týdnů po její severské prezentaci. Takhle kdyby to vypadalo u všech velkých značek…
Oslavte konec léta na X Drink Summer Ending Party!

X Drink nedávno rozdával plechy na Slapské přehradě a už chystá další akci. Tentokráte sjede po Vltavě o pár kilometrů blíže ku Praze a zakotví ve Skochovicích, tedy na konci Vranské přehrady. Místem konání X Drink Summer Ending párty, při které proběhne oslava konce léta, se stane Klub Lávka Skochovice. Akce proběhne v sobotu 10. září od 10:00. Konec je prej v deset večer, ale kdo ví…
Vychytaná párty slibuje hodně zábavy! X Drinky potečou proudem za dvacku a to ve všech příchutích včetně nové půllitrové Coly! Za páďo dostanete rovnou jeden ze tří speciálních míchaných alkoholických nápojů, které byly vytvořeny na míru příchutím X drinku. Ceny nabízených nápojů jsou tedy v pohodě, ale tím to rozhodně nekončí!
Vedle popíjení je na programu i beach volejbalový turnájek a tenisový turnaj ve čtyřhře. Kdo se nebude chtít zapotit při těchto „náročných“ sportech, ten se bude moci zúčastnit speciální disciplíny. O té se dozvíte až na místě, aby pořadatelům zůstalo nějaké to překvápko v kapse

Žijte na X, neseďte doma a užijte si sobotu s X drinkem!
Vítězové si domů odnesou kartony X DRINKŮ + vychytaný hadry od Lotta! Poražení se ale také budou mít na co těšit. Nechce se vám vůbec sportovat? Nevadí! Dáte si pár drinků, nachytáte nějaký ten bronz z podzimního sluníčka a zažijete bezva párty! Do Skochovic to jede z hlaváku (Praha Hl.n.) jen půl hoďky!
Zájemci o účast v turnájku se mohou přihlásit na emailu nebo zdi facebook eventu. Na Facebooku se můžete přihlásit i když se přijedete jen podívat. Kde se to přesně koná, zjistíte na webu Klubu Lávka. Já osobně se této akce rozhodně zúčastním, takže se tam klíďo můžeme potkat! Neváhejte a přijďte se pobavit s X drinkem!
Adrenalinová soutěž s Adrenalin energy drinkem

Adrenalin energy drink jsme si zatím vůbec nepředstavovali. Jak už název napovídá, vedle dodání energie by vás měl vybičovat k adrenalinovým výkonům. V tomto duchu se nese i design samotných plechovek. Na české 250ml plechovce jsou stíhačky, půllitry pak okupuje ragbista. Původní maďarské verze už zažily vodní skútr, kitesurfing a ve speciálních edicích i šneka či fabií (soutěž).

V čechách se objevily původní verze někdy před 2 lety. Krátce na to přicházejí i počeštěné verze. V nabídce jsou energy shoty, klasická 250ka a Adrenalin XXL o obsahu 500ml. Bez počeštění se dováží i dětský vitamínový drink Adrenalin Kid, který je snad jedinou konkurencí pro Asterixe a Obelixe. Existuje i Adrenalin Light, ale ten se u nás zatím neobjevuje. Možná je to dobře, protože chutná příšerně:)
Chuť klasické verze je naopak výborný a osobně bych jej zařadil mezi ty lepší energiťáky. Adrenalin má pěkné plechovky a nyní i další důvod k pořízení. Soutěž o nejlepší adrenalinové zážitky je opatřena jasnými pravidly. Stačí vyfotit co nejlepší fotku na téma ADRENALIN a tu pak poslat nejpozději do 31. 8. 2011 na email adrenalindrinkphoto@gmail.com. Od 1.9 pak na Facebook stránce Adrenalin Drink ČR poběží hlasování o nejlepší fotografii.

Oficiální nabídka Adrenalin energy drinku v ČR
Vítězem se stane ten, kdo bude mít největší počet liků (líbí se mi) u své fotografie. Hlasování poběží až do konce září a rozhodne o vítězích následujících cen:
1. místo = karton Adrenalinu a letenka helikoptérou.
2. místo = karton Adrenalinu a letenka horkovzdušným balloonem.
3. místo = karton Adrenalinu a adrenalinová jízda na motocyklu s kaskadérem Mirkem „Sporťák“ Freyem.
Neváhejte a pokuste se vytvořit co nejlepší fotografii na téma Adrenalin, jelikož vám moc času nezbývá. Hodně štěstí!
Soutěž s X drinkem o pořádnej balík peněz!

Stále více známý X No Commerce energy drink to rozjíždí ve velkém. Vedle fotosoutěže pro děti s vitamín drinky Asterix a Obelix je tu podobná soutěž i pro dospěláky. Podrobná pravidla se k nám nedostaly, ale ono je to vlastně strašně jednoduchý. Stačí si pořídit jakoukoli plechovku X drinku, vyrazit s ní na párty, pořádně to rozjet a následně se vyfotit s plechovkou v ruce.

Nesmíte se ovšem ničeho stydět. Šanci na vítězství má jen ten, kdo to na tý párty pořádně rozjede a následně nahraje nějakou povedenou fotku na stránky X drinku. Zatím se na zajímavé fotky z té pravé párty stále čeká a tak je velká šance na vítězství. Neváhej a zúčastni se taky, protože se hraje fakt o hodně!

Aktuální nabídka X drinku. Chybí tu jen malý shot.
Úplně každý soutěžící získá vychytanej šátek, ale mnohem zajímavější je hlavní cena. 3 nejlepší paparazzi vyhrajou prachy! Soutěží se o 10 táců, takže se investice do plechovky a návštěvy párty může několikanásobně vrátit. Dokažte, že i vy umíte Žít na X!
Staré reklamy na Semtex!

Pokud vás dříve energetické nápoje zrovna nebraly, tak je možné, že se kolem vás bez povšimnutí prohnalo několik zajímavých TV spotů. Do dnešního článku se nám podařilo dohledat čtveřici starých reklam propagujících značku Semtex v různých kampaních. První dvě patří do kampaně „To dáš!“, kdy se hlavní protagonista dostane do zajímavé situace, kterou by zřejmě bez požití Semtexu prostě nedal:
Třetí video naopak upozorňuje na to, že Semtex prostě chutná vždycky skvěle! No o tom by se dalo určitě polemizovat, protože jakýkoli teplý energy drink není zrovna nic moc…
Poslední video je trošku delšího rázu a objevilo se až v době příchodu energy shotů Semtex Super Power. Hlavním protagonistou je tanečník Sanchez, jeden z nejznámějších street dancerů a breakerů v ČR. Během natáčení měl vypít 15 energy shotů a filmařům za to předváděl parkour jak se sluší a patří. Na výsledek se podívejte sami:
Že jsou to pěkné reklamy? Ještě hezčí a zajímavější byly všechny ty akce, které dříve Semtex podporoval či dokonce sám vytvářel. Možná se na některé z nich podíváme někdy příště. Očekávat nějaké nové akce a reklamy zřejmě nemůžeme, jelikož nový majitel, Kofola a.s., se zatím se značkou Semtex do ničeho nerhne. V případě jakýhkoli novinek vás samozřejmě budeme informovat.
Soutěž o DVD s dětskými power drinky Asterix a Obelix

Dětské vitaminové drinky Asterix a Obelix jsme vám ještě ani nestihli pořádně představit a už je tu soutěž. Produkt od firmy, která vyrábí i staré známé X No Commerce energy drinky, je zaměřen na děti malé i dospívající. Pro ty totiž není přísun taurinu, guarany, kyselin, kofeinu a podobných látek vůbec zdravý. Naopak by měly mít správný přísun vitamínů. Právě o to se snaží dětské vitamínové napodobeniny energetických nápojů.
Asterix a Obelix patří mezi ojedinělé vlašťovky na českém trhu. Spojení se známými postavičkami z filmů jim zřejmě přináší větší šanci na úspěch, než dováženému Adrenalinu Kid. Překvapivě dobrá chuť má navíc dvě možné alternativy, kdy Asterix chutná jemně, zatímco Obelix je tak nějak silnější. Zajímavé přirovnání k rozdílu mezi malou postavou Asterixe a „sílou“ Obelixe. Jestli je to jen náhoda nevíme

Soutěž: Na webových stránkách Kidspowerdrink.cz právě probíhá soutěž pro nejmenší. Po registraci stačí zaslat fotku dítěte s plechovkou Asterixe nebo Obelixe. DVD s jedním ze 4 filmů v nabídce získává každý soutěžící! Ale pozor – Soutěž běží již od 1. 6. 2011 a to jen do rozdání zásob. Přesná pravidla soutěže naleznete zde. Tak neváhejte a posílejte fotky dřív, než bude pozdě!
Kde koupit Asterix a Obelix Kids Power Drink?Nejlépe v celé síti prodejen Kaufland, Globus, Penny a Makro. Dále se objevují v marketech Billa, Enapo, Svop, Pramen, Eso, Flop, Jednota Příbram, Jednota ČB, Kubík, Brněnka, Terno Zlín a na čerpacích stanicích OMV. Globus má navíc do konce prázdnin akci 14,90kč + DVD Zdarma při koupi 4 kusů!
Co nás čeká II. - Rockstar

Před pár týdny jsme přinesli přehled toho, co nového nás čeká u značky Monster na českém trhu. Bohužel toho moc není, jelikož se v evropské továrně vyrábí už jen 2 verze Xpressa. To evropská továrna Rockstaru produkuje mnohem více příchutí, než známe z našich obchodů.

Dva nerozluční konkurenti, Monster a Rockstar, zvolili na evropském kontinentu odlišné strategie. Monster má na všech trzích téměř stejnou nabídku, kterou rozšiřuje maximálně o zmiňované Xpressa především ve státech, kde káva opravdu letí. Oproti tomu Rockstar se snaží svojí nabídku již od začátku přizpůsobit danému trhu. Jedinou verzí prodávanou na všech EU trzích je Original.
Díky této odlišné strategii je v evropské produkci celkem 8 příchutí. Vedle nám známých Original, Recovery a Guava je to i Cola, Mango, Apple (Jablko), XDurance a Pink. Poslední dvě jmenované verze lze sehnat jen ve Velké Británii a Irsku. Pink se navíc prodává jen v 355ml plechu a je bez cukru.

Aktuální nabídka českého trhu
Český trh má momentálně 3 menší výhody v očekávání dalších příchutí – zaprvé má Monster větší nabídku, jenž bude chtít Rockstar dohnat. Zadruhé jsou největší sklady v Německé Bochumi, odkud se zřejmě vozí i CZ plechy. Zatřetí má Německo v nabídce oproti nám i Apple, Colu a Mango.
První věc, která lze od české Pepsi očekávat, je přechod Guavy do plechů. Není to sice zaručené, ale značilo by to úspěch značky i příchutě, jelikož se právě Guavy báli a raději ji dali do pet láhví. Petky se totiž při menších sériích vyplatí více než plechovky. Pokud se tak stane, tak bych jako první novinku očekával Mango.

Německá nabídka, která nám snad již brzy dopřeje chuť Manga, Coly a Jablka (3 plechy vpravo)
Právě Mango je 4. nejrozšířenější příchuť v EU. Následuje Apple a Cola, všechny prodávané i v blízkém německu. Zbylé dvě evropské verze, tedy Xdurance a Pink, bych v ČR zatím rozhodně neočekával. Rockstar na našem kontinentu opravdu válí. Jejich rozdílné národní strategie si probereme někdy jindy, stejně jako představení jednotlivých příchutí včetně těch Amerických.
Monster Assault je energy cola. Češi to neví...

Celkem často se s někým bavím o Monsteru Assault a vždycky se nestačím divit. Špatné názory na příchuť tohoto nápoje má snad skoro každý. Dokonce i ten, kdo jej již pil. Assault je podle vás jahodový, brusinkový, višňový, džusový mix nebo třeba, a teď se podržte, míchaný s alkoholem. Všechny tyto názory jsou ale úplně vedle…

Monster Assault je ve své podstatě klasický Monster smíchaný s colou. Právě proto je i dostatečně bublinkový. Pokud máte možnost koupit si Take Off Cola, tak máte vyhráno. Assault je totiž kupodivu chuťově celkem blízko. V nápoji je cítit i kapka citrónu a leckteré mlsné jazýčky dokonce odhalí trošku těch třešní. Odtud možná pochází špatná domněnka o třešňové příchuti, jelikož to vlastně chutná jako Energy + Dr. Pepper.
Podobné rozbory si asi budeme muset dělat častěji. Většinou si i sběratelé myslí, jak minimálně Monstery znají a přitom skutek utek. Teď už snad budou vědět, že to velké červené M na Assaultu znamená Energy + Cola. Pokud patříte mezi ty, co se mě po napsání tohoto článku zeptali, tak jste obdrželi link na tento článek a já vám ještě jednou připomínám – ASSAULT je ENERGY COLA!
X Drink má dvě půllitrové novinky - Original a Cola!

Není to zas tak dávno, co se na trhu objevila novinka s velkým X. Energetický nápoj X No Commerce zřejmě slaví úspěch. Rok po uvedení trojice 0,25l plechovek s příchutěmi Original, Bitter Lemon a Green Tea přišla na trh dvojice dětských vitamínových nápojů Asterix a Obelix. Ani to evidentně této značce nestačilo.
X Drink má sice slogan „Kašleme na módu, trendy, pravidla, zásady!“, ale minimálně jejich další tah je celkem trendy: „Protože pitný režim je v tomhle počásku velmi důležitý, připravili jsme pro vás dvojnásobnou porci X DRINKu za stejný prachy !!! X Cola a Original !!!“. V následujícím videu se dozvíte o půllitrech i nové X soutěži:
Ano je to tak! Klasická příchuť získává půllitrovou plechovku a navíc i velkého „Cola+Energy“ bratříčka. Design originálu zůstává samozřejmě stále stejný. O to víc překvapí design X Cola – bílomodrá šachovnice a nápis Cola patří do kategorie těch povedenějších, i když by si leckdo mohl myslet, že je to jen Cola. Kdy se tyto verze objeví i ve vašich krámech opravdu nevíme, jelikož tohle je fakt dost žhavá informace!
Pití energetických nápojů největším zabijákem zubů!

Možná jste to už někde zaslechli či dokonce zažili – pití energetických nápojů ničí zuby. I já musím přiznat, že mé zuby trochu odnášejí zvýšený příjem těchto „jedovatých“ tekutin. Za všechno můžou nejen cukry, ale i různé kyseliny a především pak kyselina fosforečná. Kyseliny se do energetických nápojů přidávají z jasného důvodu. Jsou totiž nejlepším nositelem účinných látek (taurin, kofein, guarana) uvnitř našich organismů.

Naštěstí se v našich oblíbených nápojích nacházejí i stabilizátory kyselin, takže nehrozí překyselení organismu. Zvýšený příjem podobných tekutin přesto nepřináší nic dobrého pro zuby i celé lidské tělo. Nyní se však vrátíme k zubům. Kyseliny naleptávají zubní sklovinu a při častém styku dokonce dochází k zubní erozi. V nejhorších případech nezbývá, než přechod na umělé zubní náhrady. A ty nejsou vůbec levné…
Pokud tedy, stejně jako já, pijete přehršel energetických nápojů, tak se snažte pečovat co nejlépe o svůj chrup. Správná zubní pasta, kvalitní čištění a pravidelné používaní různých přípravků vám může vaše zuby zachránit. Energy drinky byly dokonce vyhlášeny jako 2. nejhorší nápoje po speciálních drincích pro sportovce a navíc patří mezi sedm nejhorších potravin pro vaše zuby.

Postup zubní eroze
Na druhou stranu je nutné přiznat, že stejné potíže přinášejí i veškeré colové nápoje a džusy… Největší škody pak nadělají u dospívajících. Ti totiž mají nevyvinutou a porézní sklovinu, což je opravdu velký problém, protože právě oni jsou největší konzumenti energetických a kolových nápojů. Pamatujte: Všechny nápoje obsahující kyseliny, a především kyselinu fosforečnou, ničí vaše zuby!
EnergyTrip do Němec aneb příprava na 1.EuroEnergyTrip

Včera, 15. srpna, slavil snad každý sběratel či pijan energiťáků 1. Mezinárodní Den Energy Drinků. Leckdo si jen připil s plechovkou v ruce, jiní otevřeli nějaký ten vzácnější kus a někomu nestačilo ani jedno z toho. Jake s Kudlym uskutečnili delší dobu plánovaný trip za hranice. Dlouho vymýšlený plán cesty do Drážďan se v poslední dny změnil na cestu k Drážďanům…
Heidenau a Pirna totiž podle všeho slibovaly stejné obchody jako samotné centrum Drážďan, kde se ale musí platit za parkoviště popřípadě za dopravu vlakem. Cesta začala v 7 ráno kdesi u Prahy. Jake vytáhl Octavii Combi 1.9 TDi, tedy vůz, jenž má dostatek místa na plechovky a zároveň nás odveze za hubičku. I přes menší zácpu v Praze vychází příjezd na Teplické nádraží na minutky. Tady si přisedá Kudly. Jake ho osobně ještě nezná, snad nepříjde o auto :D
Po menší zastávce pokračuje cesta přes hranice. Na Německé straně po pár metrech končí rychlostní limit a Jake šlape na plyn – „Konečně uvidíme, co ta kára dokáže“, říka si. 215km/h a vytočený motor říká dost Plánovaný sjezd číslo 6 se blíží. No dopr… sjezd je uzavřený, musíme jet dál a ani netušíme, kde je další možnost opuštění dálnice. Naštěstí se objevíme „jen“ na druhé straně Heidenau, na půl cesty do Drážďan.
První krám a velké očekávání je tady. Jake nabíjí peněženku eury a jde se do obchodu. Hledání oddělení nápojů netrvá dlouho, o to větší je zklamání z toho co vidíme. Byl to náš největší nákup dne, přesto nás moc neoslovil. Jake raději odešel na záchod, aby Kudly neviděl, že se mu z toho chce brečet:) No co, pokračujeme dál.
V následujících hodinách projíždíme několik dalších krámků ve městech Heidenau a Pirna. Původní záměr spojit výlet i s Geocachingem je překažen deštěm. O pár drinků kluci málem přišli, když nechápali německý nápis na zavřeném obchodě. Možná to znamenalo „příjdu hned“, ale kdo ví. Po pár hodinách máme projité všechny krámy dle původního plánu i nějaký navíc. Jestli jsou kluci zklamaní? Ano! Nemají pár očekávaných kousků a do zálohy přichází plán B!
Shellka v Drážďanech je místo poslední záchrany. Jake před pár dny z legrace na FB zveřejnil tento odkaz na Google mapy se slovy „Sakra tak na tuhle Shellku v Drazdanech asi nepojedem, stojej tam fizlove :-/ “. Výbuch smíchu nastává ve chvili, kdy dvojice sběratelů přijíždí na místo činu: „Ty vole, voni tu ti fízlové fakt stojej!“, komentuje Jake policejní dodávku, která byla jako první na semáforech v místech, kde byl před pár lety vyfocen jiný policejní vůz. Náhoda jak hovado:)
Red Bull Red, který by měl být k dostání na každé Shellce na ně nakonec nečekal, ale Rockstar Cola ve staré celočerné verzi jejich zklamání trochu vynahradila. Stejně je to konec, jede se domu. Naštěstí byl zvolen návrat přes Cínovec! V posledním městě před hranicema se objevuje OMW a v něm poslední kus limitované edice drinků Schwarze dose ve zlaté plechovce a Tunnelu s reklamou na film Green Hornet. Jakovo zklamání se během pár minut obrátilo k lepšímu.
Další cesta vede přes Cínovec. Pár kilometrů za hranicemi, konečně zase na českém území, přichází zastávka na Agipu, občerstvení, počítání, focení a „sváteční“ přípitek černým Relentlessem. Jake si ještě zašel do místního shopu pro Khaos v české plechovce a může se pokračovat domů. Kudly vysedá v Teplicích pár minut před odjezdem jeho vlaku a Jake pádí ku Praze. 1.EnergyTrip je celkem úspěšně u konce. Sice se nám nepodařilo sehnat nové RR Cola a Apple + RedBull Red Ed., ale ok, seženou se jinde.
A k čemu to všechno vlastně bylo? Dva sběratelé ukončili nekonečné výměny přes poštu. Jake tvrdí: „Kudly je v pohodě a byla sranda“. Kudly se svého komentáře raději zdržel, tak to snad vidí podobně Tedy aspoň doufám, protože na příští rok mají v plánu společný 1. EuroEnergyTrip, který by rozhodně neměl být jen o 400km, ale o několika tisících kilometrech po půlce evropy a plném kufru plechovek!
Tak ahoj za rok!
1. Mezinárodní Den Energy Drinků je již zítra!

O blížícím se „svátku“ všech bláznů do energetických nápojů jsme informovali teprve nedávno. Mezinárodní Den Energy Drinků se letos slaví poprvé, ale i v příštích letech bude jeho datum stále stejné – Každý rok se 15. srpna prostě musí zvýšit počet vypitých plechovek, protože tohle se musí pořádně oslavit!
A aby to nebyla jen „suchá“ oslava, tak se bude tento den připomínat i výrobcům energy drinků. Letos se stal sponzorem Crunk!!! Energy Drink. 10% sleva na celkovou cenu nákupu včetně poštovného platí na Crunk Eshopu i na všech odběrných místech a pražských skautíků a to až do pondělní půlnoci (15.8. 23:59).

Později se k této akci přidal i BigShock, který na pondělí slíbil 20% slevu na nákupy přes jejich ShockShop. I to je rozhodně skvělá nabídka! V shopu lze zakoupit různé cool doplňky, normální i sportovní oblečení či skateboard a snowboard. Jó využití týhle slevy se rozhodně vyplatí!
V pondělí 15.8 by se navíc měly objevit soutěže od Crunku i BigShocku. Informace o těchto soutěžích nám bohužel zatím nejsou známy, a jelikož já (Jake) a kolega sběratel Kudly razíme zítra oslavit tento vyjímečný den do Německa, tak vám nebudeme moci podat další zprávy. Pro další informace proto sledujte tuto eventovku Mezinárodního dne, či rovnou stránky BigShocku a Crunku.
P.S.: 1. Mezinárodní Den Energy Drinků rozhodně nesmíte nijak odbít! Koukejte otevřít nějakou tu archivní, vyjímečnou, novou nebo klidně i normální plechovku, ale hlavně ji pijte s pocitem, že právě dnes je ten den, kdy energy drink chutná nejlépe! A do komentářů nám napište, jaký drink si zítra otevřete:)
Proč jsou v ČR jazykové mutace RedBullů a Monsterů?

Před rokem a pár měsíci se u nás Monster nedal téměř sehnat a pak začala oficiální distribuce od CocaColy. Před půl rokem už se dala koupit i anglická verze s barevnými trhátky. V posledních dnech se začala objevovat i verze francouzská. Stejný, ale výrazně delší příběh prožívá i RedBull. Můžou za to naši oblíbení vietnamští obchodníci.
Příběh cesty jazykových mutací do ČR začíná samozřejmě v zahraničí. RedBull, Monster a možná i další značky vyrábějí ve velkém, což leckdy není dobré. Třeba švédský Khaos se do ČR dostal dokonce oficiálně, protože změnili výkupní cenu plechovek a ty staré se nestihly doprodat. Přelep výkupního loga s vratnou hodnotou je proti místním zákonům a výrobci nezbylo, než jej prodat s přelepem v jiné zemi. (BTW: Tyto švédské kusy jsou již téměř vyprodány a konečně se objevují CZ plechy)

I výroba přelepů, jejich nalepení a redistribuce do jiných zemí je věc celkem nákladná. Proto se při každé změně, či blížícímu se datumu spotřeby, udělá ve fabrice výprodej po kamiónech. V tu chvíli přicházejí do hry vietnamci z velkotržnic, kteří drinky nakoupí opravdu ve velkém. O české polepy se nestarají, i když tím porušují zákon.
Hromadně nakoupené nápoje je i se započítanou dopravou vyjdou na méně, než nákup od CZ distributora. Vydělávají na tom pěkné peníze, takže se jim nemůžeme divit. Jsou to přeci obchodníci. Nápoje mají z oficiálního prodeje, takže je čeští distributoři nemohou žalovat, jelikož by šli sami proti dané značce.

Francouzský Khaos a Ripper se pozná lehce. Je na nich „Energy + Jus“
A tak se dá v ČR koupit anglický Monster Klasik a LoCarb (Ripper nevedou, možná se objeví Khaos), francouzský Monster Klasik a Ripper a hromada RedBullů. Já osobně v ČR zakoupil RedBull 0,25 např. z Francie, Anglie, Irska, Maďarska, Polska a Německa. Vadí někomu z vás, že to sem ti ťamani vozí? Mě ani ne
VulcanEnergy a jeho evoluce VolcazEnergy

Před pár měsíci se z regálů nejen českého Tesca začal vytrácet celkem oblíbený VulcanEnergy. U Prahy se sice vysypal kamión plný těchto drinků, ale těch 33 poškozených palet by se stejně po prodejnách ztratilo jako prd. Tento nedostatek, za který se např. prodejna v Edenu omlouvala už u vchodu, mohlo něco úplně jiného.


Nikdo neví, jestli to byla jen chybná objednávka či tahanice o název. O pár dní později byl nápoj zpět a vše bylo v pořádku. Tedy až do doby, kdy si lidé začali všímat změny názvu na VolcazEnergy. Proč přejmenování? Protože žádné nebylo. Volcaz se vyrábí stejně dlouho jako Vulcan, ale každý je primárně určen pro jiné trhy.
Z technických důvodu obsahují oba popisky ve stejných jazycích. Stačilo tedy naložit přebytečné Volcazy v Polsku a dovézt je do ČR. Nyní už zná trh Volcaz i Vulcan a tak se stále dovážejí a prodávají obě verze. Tajemství tohoto „přejmenování“ je odhaleno a my máme další plechovku v poličce
Leták Interspar: "S-Budget chutná nejlépe!"?

Leták Intersparu platný od středy 10.8 do úterý 16.8 láká hned na první stránce na svůj S-Budget Energy drink se slovy, že chutná nejlépe: „Proslulý ústav výzkumu trhu IMAS International nechal poměřit S-Budget Energy drink s podobnými výrobky a určil jasného vítěze. Ve slepém chuťovém testu byl S-Budget jasný vítěz!“

Pokud si myslíte, že se výzkumníci z IMASu zbláznili, tak vás vyvedu z omylu. Výzkum byl proveden již v roce 2008 a od té doby se tato zpráva objevuje v letáku asi po čtvrté. Test probíhal tak, že degustátoři ochutnávali neoznačené dvojice nápojů s následným výběrem toho lepšího. Stejným způsobem se testovalo až do finálové dvojice.
S-Budget byl označen jako nejlepší v kategoriích vůně, celková chuť, intenzita chutě a sladké příchutě. Pořád nechápete, jak mohl vyhrát zrovna tento šíleně levný nápoj? Porovnávání proběhlo samozřejmě jen s podobnými budgetovými energy drinky napříč evropou (př. Blue Bear Euroshopper, Franks…). Mezi levnou třídou tedy S-Budget vede a oslavuje to akcí 1+1 za 8.90kč!
Anti energiťák Good Night v drogériích DM

Anti energy drink Good Night není v okolních státech vůbec žádnou novinkou a vzhledem ke své expanzi zřejmě slaví úspěch. Co to vlastně „Anti energy drink“ je? Normální energetický nápoj má člověka probrat a nakopnout. Good Night se snaží o pravý opak. Vypití tohoto syceného relaxačního nápoje by mělo způsobit uvolnění stresu a navodit zdravý spánek.
Nyní se nápoj s podtitulem drink'n'dream (vypij a sni) dostává i do ČR. První vlaštovkou pro celorepublikovou distribuci se před nedávnem stala síť drogerií DM s více než 200 prodejnami. Pokud nevíte, kde se nachází nejbližší DM, tak si ji lehce vyhledejte. Modrou plechovku s hvězdičkami pro lepší spánek hledejte převážně v prosklené lednici popřípadě v regálu s nápoji.
Ale pozor! Já osobně pil tento drink již před rokem, když jsem jej dostal ze slovenska. Vypití v podvečer mi způsobilo delší usínání, než jakýkoli běžný levný energy drink. Zůstává tedy otázka, jestli to funguje, nebo ne… Každý organismus je jiný, tomu mému to moc nevyhovovalo.
Co nás čeká - Monster

Nový a zcela nepravidelný seriál „Co nás čeká“ bude vždy rozebírat, jaké novinky by se mohly v dohledné době objevit na našem trhu. V prvním díle se podíváme na značku Monster Energy Drink, o jejímž příchodu jsem informovoval fanoušky své Facebook stránky s předstihem, stejně jako o rozšíření nabídky o Khaos. Byly to potvrzené informace od zaměstnance CocaColy…

Dnešní pojednání o možnosti příchodu nových příchutí je však čistě spekulativní. Je to totiž pohled na to, jaké verze Monsterů se vyrábí v evropské továrně. To co se pro evropu nevyrábí, nemůže být ani na českém trhu. Americká produkce aktuálně čítá 24 různých verzí nepočítaje různé velikosti plechovek. Evropa v tomto ohledu zná jen 6 verzí!!!
4 z 6 Monsterů zná i ČR. Classic, Lo-Carb, Ripper a nově i Khaos patří mezi klasické energiťáky. Další dva pro Evropu (přesněji aktuálně pro Švédsko, Finsko a Itálii) vyráběné drinky jsou Monster X-presso Hammer a Monster X-presso Midnite. Oba mají 284ml plech a jak již název napovídá, je to energy+coffee (káva).

Z tohoto pohledu je tedy jasná jedna věc. Dokud se nezačnou pro Evropu obecně vyrábět další druhy, tak nás nic nového nečeká. Kávové energy drinky nespadají mezi úspěšný artikl pro český trh. Všechny Javy, Nitrousy, MIXXD, Assault a další nám tedy budou ještě dlouho zapovězeny. Každopádně nezoufejte – ČR má 7. nejširší nabídku Monsterů na světě a 3. v Evropě:
Stát | Verze |
---|---|
USA | 12× klasické, 6 Java, 4 Nitrous, 2 X-presso |
Kanada | 8× klasické, 3 Java, 3 Nitrous, 1 X-presso |
Austrálie a Nový Zéland | Klasik, Lo-Carb, Ripper, Import, Hammer, 2 Nitrous |
Švédsko | Klasik, Lo-Carb, Ripper, Khaos, Midnite a Hammer |
Finsko | Klasik, Lo-Carb, Ripper, Midnite, Hammer |
1. Mezinárodní Den Energy Drinků se blíží, sponzorem je Crunk!!!

Že vůbec neznáte Mezinárodní Den Energy Drinků? To ale vůbec nevadí! Letos se totiž slaví jeho teprve první ročník. Jeho zakladatelem je sám, jak já říkám, český guru sbírání plechovek od energetických nápojů – Dooky. A kdy že se tato velká událost slaví? No přeci 15.srpna! Toto datum si zapamatujte, slavit se bude každý rok!
MDED není však jen o vyhlášení datumu skrze Wikipedii! Dooky neponechal nic náchodě a začal hledat sponzora. Nejlépe se k této oslavě našich nejoblíbenějších nápojů postavili kluci z Děčína, kteří do ČR dovážejí Crunk!!! Energy Drink. Díky tomu si všichni můžeme nakoupit Crunk!!! s 10% slevou na nákup v eshopu nebo u „skautíků“, kteří běhají po Praze.

Pokud chcete získat 10% slevu, tak stačí uvést heslo MDED. Akce platí do 15.srpna 23:59. A to rozhodně není vše! V následujících dnech vás budeme informovat i o naplánované soutěží. Co budete moci vyhrát se teprve dozvíte, ale již nyní byste se měli začít připravovat na velkolepou oslavu Mezinárodního Dne Energy Drinků. Nakupte si plechovky a potvrďte svou účast na Facebook stránce. V pondělí 15. to všechno vybuchne!
Black (Tiger) zná chuť léta. Je jím Cuba Libre!

Víte, jaká je chuť léta? Myslíte si, že tato chuť je univerzální? Myslíte, že chutná všem? Značka Black (původně Tiger) tuto chuť našla a vložila ji do nových plechovek Black Cuba Libre. Od teď chutná léto jako směs koly s rumem s lehkou příchutí limetky.
"New Black Cuba Libre v kombinaci rumu s kolou nabízí spotřebitelům možnost objevovat nové chuťové zážitky spojené s jejich oblíbeným energy nápojem. Je to velmi dobrá volba na léto! " – Řekla Paulina Wlodarska, marketingová manažerka společnosti Foodcare.
"BLACK Cuba Libre je o svobodě, radosti a volnosti. Svobodě vybrat ze široké škály nápojů Black "-. Dodala Paulina Wlodarska.
Proč musel skončit Duracell energy drink?

Baterie Duracell i jejich zajíček jsou známé po celém světě a jejich tržby dosahují neuvěřitelných výšin. Oproti tomu Duracell energy drink začala vyrábět téměř neznámá pražská firma El Niňo. A na značku Duracell přitom vůbec neměla jakékoli právo…

El Niňo není nikterak velká a známá firma. Na poli nápojů předtím vyrobila jen Fabric vitamin drink. K sehnání byl převážně v supermarketech Billa, kde se později objevil právě i energy drink Duracell, který téměř přesně kopíroval design baterií. Vedle ČR byl dovážen do Polska a na Slovensko.
Procter & Gamble, firma vlastnící značku Duracell i ochranná práva, začala jednat ihned poté, co se o tomto nápoji dozvěděla. Energetický nápoj totiž zcela jasně parazitoval na známé značce baterií. Arogantní právníci firmy El Niňo tvrdili, že značka Duracell není v ČR tak známá, aby bylo potřeba chránit její dobré jméno. Navíc se prý nikdy nesnažili spojit svoje výrobky s ochrannou známkou Duracell.

To jsou ale samozřejmě jen kecy. Kdyby tu nebyla značka Duracell známá, tak by si mohli vymyslet zcela vlastní název i design plechovky. Baterie vytvoří na CZ trhu roční obrat přes 60 miliónů korun a to už není zrovna málo. Majitel práv sice předložil desítky důkazů, ale soudce se na ně ani nepodíval. Energetický nápoj má logicky, stejně jako baterie, dodávat energii a na to má ve spojení s touto značkou právo pouze firma Procter & Gamble.
Firmě El Niňo nezbývalo, než ukončit výrobu tohoto parazitujícího nápoje. Poslední plechovky sjely z pásu ke konci roku 2009 a tak se občas dají ještě koupit. A to je konec… Nebo ne? Podle našich zpráv se nyní připravuje nový Duracell energy drink. Není z Česka a bude mít oficiální povolení na ochrannou známku. Už se těšíme
Globus uvádí: Monster energy drink

V oddělení nápojů prodejen Globus naleznete snad celý sortiment Coca Coly až na jedinou výjimku. Monster se těmto obchodům určitě vyhýbat nechtěl, to právě Géčko jej pěkně dlouho nemělo ve svých regálech. Na přelomu půlky prázdnin se vše mění k lepšímu. Že by konečně chtěli potvrdit svůj slogan „Tady je vše ješte v pořádku“?

Pokud tedy chodíte nakupovat do Globusu a zároveň máte rádi Monster, tak si konečně přijdete na své. Zaváděcí akční cenu či klasické 1+1 ale rozhodně nečekejte. Příchod značky byl jen suše oznámen v nejnovějším letáku v nepravidelné rubrice „Představujeme vám naše dodavatele“.
Tesco value energy drink konečně i bez cukru

Čert aby se v té hromadě energy drinků od Tesca vyznal… Po příchodu nového designu eneriťáku KX to vypadalo na zmizení klasického Tesco Value z regálů. Místo toho se v těchto dnech konečně objevuje i Tesco value sugarfree. To je zajímavé, protože dle našich informací by se mělo objevit i KX sugarfree.
Zdá se, že nás chce síť obchodů Tesco zavalit všemi možnými „značkami“ pro ně vyráběných energetických nápojů. Mezi plechy dovážené přímo Tescem patří KX, Tesco value i Vulcan resp. Volcaz. Možná je to ale jen přirozený vývoj, jelikož na slovensku se Tesco value sugarfree prodává již od loňského roku. A teď si představte, že Tesco po celém světě nabízí ještě celou řadu dalších včetně starého dobrého Kicku.
Rudé peklo: Hell Red Grape Limited Edition

V letních měsících se čím dál častěji objevuje tradice celé řady limitovaných či speciálních edicí. Vedle Red Bullu se na této vlně svezli i pekelníci. Hell Red Grape Limited Edition přináší zajímavou kombinaci klasického Hellu s přídavkem červeného hroznového vína.

Po ochutnávce je zcela jasné, že jde o originál zředěný přidanou šťávou a barvivem. Není to tedy džusový drink jako je Ripper či Shock Exotic. Chuť je výborná a oproti TopTopicu či Vinee rozhodně zajímavější. Povedené je i bíločervené zpracování plechovky, které dává jasně najevo, že je to pořád Hell.
Red Grape LE je k oficiálně k sehnání pouze v Maďarsku a Rumůnsku. Naši slovenští bratři jsou v tomto případe lepší než my, jelikož jejich distributor dokázal limitku dostat na slovenský trh. Česká distribuce vázne a o dovozu se bohužel nepřemýšlí. Sběratelům tak zbývá jen návštěva našich sousedů či výměna. Já v tomto případě děkuji klukům od Prague Energy Drinks
Nakupujeme z ciziny - Německé AmericanFood4U

Před pár dny jsme se rozhodli, že vyzkoušíme možnost nákupu zajímavých amerických energy drinků z německého obchodu AmericanFood4U. Náhoda tomu chtěla a tak v našem testu přišlo i na zkoušku reklamačního oddělení. Vynucenou komunikaci jsme nakonec využili pro rozhovor, při kterém dostal Jens Zeidler ze zákaznické podpory pár zajímavých otázek.
V nabídce AmericanFood4U se mezi energetickými nápoji najdete značky Monster, Crunk, NOS a Four. Takové Java Monstery (Originale se již nevyrábí) a Crunky mají úplně všechny. Další výrobci mají zastoupení aspoň v části své produkce. Nejdůležitější je přijít s objednávkou v tu pravou chvíli, která nastává po naplnění skladů. Mě se podařilo koupit úplně poslední Monster Java Originale.

Zaslání zboží přes kurýrní službu UPS vyjde „jen“ na 4,90 euro, ale to není skutečný odraz nákladů. Poštovné je předem připočítáno ke každé položce, na což eshop upozorňuje v popisu produktů. Porovnání s cenami jejich kamenného obchodu ukazuje přirážku 20 centů – 1 euro na každé plechovce. Velký Crunk!!! stojí 2.19€ místo 1.99€, Monster Java 5.49€ proti 4.99€ a Crunk!!! CJ 4.99€ při původní ceně 3.99€. Přirážka je tak přímo úměrná váze (obsahu) každé plechovky. Tady je tedy potřeba přemýšlet obecně nad cenou každé plechovky proti jiným obchodům a nedívat se pouze na uváděné nízké poštovné.
Já si objednal celkem 15 plechovek. Vzal jsem si každou, která chybí v mé sbírce a pár kusů na výměnu. Objednávka proběhla v úterý večer a byla ihned zaplacena kartou. Ve středu ráno přišlo potvrzení, odpoledne již měla můj balíček UPS a na mém emailu přistál odkaz na sledování. Balíček, který vycestoval až z druhé strany německa, byl ještě v pátek po půlnoci v Norimberku. Přesto ještě ten samý den (v 11:50) zastavila černá dodávka UPS před domem!
AmericanFood4U i vybraná kurýrní služba UPS si zaslouží pochvalu za dobu dodání, jelikož takhle rychle nefunguje ani česká pošta. O to větší bylo mé zklamání, když jsem objevil chybějící plechovku. Okamžitě jsem obsah balíku vyfotil a poslal email s reklamací. Od zákaznické podpory mi přišla okamžitá omluva s nabídkou voucheru na další nákup. Ten ale nyní neplánuji a tak jsem s díky odmítl.
Jens neváhal a chybějící plechovku mi nechal zadarmo doposlat. Pro náš test tedy výborná ukázka ochoty a spolehlivosti. Firma AmericanFood4U získává veliké plus! Nákup můžeme všem sběratelům jedině doporučit! Navíc díky tomu získáte originální americké plechovky, které nejsou zrovna lehce k sehnání. Naštvalo nás jen obouchání jedné Javy a Crunků. To podle nás nebylo způsobeno přepravou, a proto jsme se Jense zeptali na pár otázek:
Jste ochotni zaslat ty nejlépe vypadající plechovky pokud zákazník poznamená, že je sběratel? + Jste ochotni ve stejném případě vyplnit balíček alespoň papírem pro vyšší bezpečnost?
Jens: Snažíme se, aby všechny naše produkty opouštěly sklad v co nejlepším možném stavu, a aby se jim nic nestalo během přepravy. Právě proto byl váš balíček vyplněn airbagy (vzduchové polštářky), aby se plechovky nemohly pohybovat. Bohužel je velká část našich procesů zautomatizována a tak není možné plnit speciální požadavky sběratelů.
Plánujete dovoz nějakých dalších značek z USA popř. další příchutě již dovážených nápojů?
Jens: Snažíme se o to. Neustále sledujeme americký trh, a jakmile se na ulicích objeví nějaký velký trhák, tak se jej snažíme získat. Problémem můžou být snad jen německé potravinové zákony. Nápoj, který je porušuje, zde nesmíme prodávat. V poslední době jsme přidali do nabídky Venom Killer Taipan, Venom Black Mamba a Crunk Who Dat. Během jediného roku se u nás otočí různé novinky. Stačí jen sledovat náš eshop.
Obchodu AmericanFood4U děkujeme za ochotu při reklamaci a Jensovi za zodpovězené otázky. Pokud si chcete koupit některé z velmi zajímavých plechovek, tak navštivte německý eshop AmericanFood4U.com. Hlavně se vyhněte .de (německé) verzi stránek, která nezasílá do ciziny! U mě nakonec vládne spokojenost.
Pište komentáře! Zajímá nás, jestli také plánujete podobný nákup nebo jaké máte zkušenosti!
Red Bull: The Red Edition - Brusinkový zabiják

Poslední dobou se snaží přijít výrobci s celou řadou nových příchutí svých energetických nápojů. Na pultech obchodů se tak dá koupit Mojito, Cuba Libre, grep, brusinka, limetka a další a další šílenosti. Dlouhou dobu se tomuto trendu vyhýbal kolosální Red Bull, který prý neměl zapotřebí „vydělávat na blbostech“. Před nedávnem se to změnilo a na scénu přišel krvavý Red Bull: The Red Edition.

První pohled na název připomíná spíše nějakou šílenou střílečku, ale opravdu se jedná o energetický nápoj. Označení „speciální edice“ je pak především marketingový tah – pokud se drink neujme, přestane se prodávat bez ztráty kytičky, když se chytne, může jeho prodej pokračovat a nikdo ani nemukne.
Red Bull Cranberry je chuťově jen klasický Red Bull smíchaný s brusinkami. Efekt je proto při 250ml plechovce mírně nižší, na druhou stranu dokáže příjemně osvěžit. Nápoj po dobarvení černým rybízem a mrkví získal růžový nádech. Stejně jako originál je však prý nejlepší po smíchání s vodkou. Šance, že se dostane do ČR je zřejmě mizivá. To by se z něj musel stát standardní artikl. Zatím se dá sehnat jen v Německu a Rakousku.
Novinka na trhu: Crunk!!! Energy Drink

V poslední době se u nás objevují ty nejlepší drinky. Mezi ně rozhodně patří i Crunk!!!, který vám představí následující tisková zpráva: CRUNK!!! Energy Drink je nealkoholický nápoj, který vznikl v roce 2004 legendou nápojového průmyslu Sidney Frankem, tvůrce Grey Goose vodky a zakladatel firmy Sidney Frank Import Company. Spolu s Lil Jonem, držitel ceny Grammy, umělec a producent, dali značce CRUNK!!! osobitý styl, kulturu a nenahraditelnost. Lil Jon dodnes působí jako hlavní poradce značky CRUNK!!!

CRUNK!!! Energy Drink je vyráběn jedinečnou kombinací bylinných doplňků, skutečných rostlinných štáv, aminokyselin, koplex vitamínů a kofeinu. To dělá z CRUNK!!! Energy Drinku nejlepší energetický nápoj. Vše je přírodní, nenajdete zde žádné umělé příchutě, barviva, nebo jiné uměle vyrobené chemické látky. CRUNK!!! Energy Drink nabízí pět osvěžujících příchutí v podobě Original Pomegranate, Citrus, Grape-Acai, Mango-Peach a Sugar Free.

CRUNK!!! Energy Drink je jediný energetický nápoj s unikátní recepturou exotických bylin jako je ashwaganda, horny goat weed, skull cap a white willow. Způsob výroby a kombinace přírodních látek, dává Energy Drinku nezaměnitelnou chuť, pomáhá nabudit váš metabolizmus a přirozeně zlepšuje vaše smysly.

Pokud jste tento rozhodně odlišný energiťák ještě neochutnali, tak neváhejte a pořiďte si jej na oficiálním českém eshopu. Ceny postupně klesají s tím, jak stoupá počet zákazníků. Během prázdnin je možné osobní předání v Praze. Ke Crunku se určitě vrátíme i v dalších článcích, napadl nás dokonce rozhovor, protože kluci by si to za svou snahu zasloužili.
(Party like a) Rockstar - konečně na českém trhu!

Rockstar Energy Drink je nápoj, na který ČR čekala pekelně dlouho. Stejně jako Monster byl i Rockstar k sehnání jen u importérů zcela jiných produktů za pekelně přehnané ceny a ještě k tomu s jediným prodejním místem. Poté, co se Coca Cola rozhodla přitáhnout na náš trh Monster, zazněla otázka, co pěkného proti ní vytáhne její největší konkurent.

Pepsi se rozhodla tak nějak logicky – Rockstar je tou nejlepší odpovědí, jelikož právě s Monsterem bojuje nejen na skoro všech světových trzích, ale i v různých sportovních odvětvích včetně automobilové verze X Games. BTW: Rockstarem podporovaný Tanner Foust porazil „Monster Blocka“ i v disciplíně, kterou sám Ken vymyslel – v Gymkhaně!

Boj o český trh začal již před několika měsící. Pepsi se rozhodla pro tak trochu odlišnou strategii, když nám přinesla plechovkový original, limonádovo-citrónový recovery a petkovou guavu. V případě tropické příchutě bylo rozhodnuto o pet láhvi z důvodu nepředvítatelného zájmu zákazníků. Návratnost investic u přelepu PETky je totiž výrazně rychlejší, než u přímého potisku plechovky.

Skvělý start zajistila nápoji dobrá propagace, zajímavé akce i přístup distributora, který byl těm nejhorlivějším zákazníkům ochotný sdělit nejbližší možnou zavezenou prodejnu. I proto si již nyní v PepsiCo tleskají a spřádají další plány. O tom si ale povíme jindy v našem chystaném seriálu, který bude popisovat, jaké nové příchutě se mohou objevit na našem trhu.
AVE Absolute Speed v síti prodejen Enapo

Česká obchodní firma ENAPO sdružuje více než 600 maloobchodních prodejen ENAPO a MINIPO nacházející se po téměř celém území ČR. Pod vlastní značkou výrobků AVE přináší široký sortiment produktů především od českých výrobců. A právě pod touto značkou se objevuje i energetický nápoj AVE Absolute Speed.

Nikterak závratný design plechovky byl prohraný už před prvním návrhem, jelikož už samotné logo AVE by navrhlo lépe i malé dítě. Slogan „AVE – Výrobky s trvale nízkou cenou“ má zřejmě jen naznačit, že za tím vším stojí snaha ušetřit při produkci co nejvíce na nesprávném místě. Ošklivý vzhled celé řady výrobků asi nebude to pravé ořechové…
Cena energy drinku je 10kč. Vedle vzhledu se do této ceny nevešla ani dobrá chuť a tak bych se ani nedivil, kdyby brzy zmizel z pultů. Pokud vás tento drink i přesto zajímá, nebo ho jen chcete mít ve sbírce, tak si najděte nejbližší prodejnu na stránkách Enapo.cz. Dvě okrajové pražské prodejny hledejte ve středočeském kraji.
KX (Kick) Energy drink má opět nový design

Není to tak dlouho, co Tesco přitáhlo do ČR energetický nápoj Kick s podkovou. Ten známe skoro všichni, ale jeho historie je mnohem delší. V takovém německu a británii byl Kick s podkovou prodáván již před 10 lety. Po dlouhé době přišla designová změna a s tím i přejmenování na KX, které má vlastně stále znamenat „Kick“.
Po krátkodobém prodeji KX zmizel a místo něj se objevil Tesco value Energy Drink se snowboardistou o hodně podobné příchuti jako jeho předchůdce. Možná to byl také Kick, ale opravdu ne veřejně. Až nyní se díky fotce od Milana Vrábela byla objevena nová verze KX. Její design vypadá příjemně a možná má připomínat opravdu povedený K1X.
Neváhejte a vydejte se do Tesca pro nový „Kick“. A nebo raději chvilku počkejte, protože zásoby staré verze jsou ještě veliké. No a rovnou si přitom kupte Kamikaze 2012 Edition
Ken Block řádil ve Vídni - Gymkhana World Tour 2011

Ken Block je předpokládám všem dost dobře známý. Jeho Gymkhana videa už několik let úspěšně baví miliony diváků po celém světě. Všechny tyhle kreace vznikly bez diváků za téměř zavřenými dveřmi. Vidět Kena na živo se tak poštěstí spíše divákům na světové rally, ale tam řídí trochu jiný vůz a předvádí leda kotrmelce.
To vše se letos změnilo s oznámením Gymkhana World Tour 2011. Turné čítá tři zastávky ve Vídni, Los Angeles a australském Melbourne. Naši jižní sousedé z rakouska se své show dočkali o minulém víkendu, kdy přijel Ken se spoustou nádherných bab (modelky z rakouska a slovenska) a spolu s kamarády na motorkách zabral největší dostupné parkoviště ve Vídni.
Nejbližší možnost, jak vidět Gymkhanu na živo, je už bohužel fuč. Místo zbytečných slov zveřejňujeme zatím nejpovedenější video a odkazy na dvě fotogalerie – jedna se nachází přímo na FB stránce Kena Blocka, druhá na serveru eWRC.cz. Oficiální video zatím neexistuje. Pokud vůbec někdy vznikne, tak vám jej přineseme v extra novince
A že jsem opět odbočil? Ale kdepák! Ken Block i zůčastnění motorkáři jezdí pod Monsterem, který byl ve Vidni vidět úplně všude. Monster stage, plechovky kam se podíváš, monster slečny rozdávající nápoj… I samotné gymkhana překážky nesly logo tohoto drinku. Takže tak
Mixxed up v novém designu!

Mixxed Up má stejný design již celkem dlouhou dobu a tak není divu, že přišel čas na změnu. Stará verze existovala ještě předtím, než se v ČR objevil první Lidl. Ten je mimochodem také „objednavatelem“ a distributorem. Přebytečné zásoby se objevují ve velkoobchodech za velmi příznivé ceny a tak se prodávají i ve většině vietnamských minimarketů. Ale to jsem trochu odbočil…
Vedle nám všem známého kabátku se objevovala (a v některých zemích stále objevuje) i verze s tygrem. To u nás se kdy prodávala jen klasická příchuť, ve výrobě však byl i namodralý (sugarfree) a nafialovělý (černý rybíz) plech. Obsah stejný, chuť stejná, plech jiný. Stejný případ se zřejmě stane i nyní. Nový design se na českém trhu objevil zatím jen ve své světlé verzi pro energiťák bez cukru.
Na další verze si zatím musíme počkat. To v takové Belgii mají klasický Mixxed up už rok. Nově je však ve stříbrnomodré kombinaci, která dříve patřila právě sugarfree patoku, takže nám v tom zřejmě chtějí udělat trochu zmatek. Oproti tomu v Polsku jsou zbarveny zase trochu jinak. Čert ví, jaké barvy se objeví v ČR…
Redesign plechovek jsme původně považovali jako nepovedený. Nevýrazný dvoubarevný převlek s červeným logem je v krámě mnohem více přehlédnutelný, než starý známý postavičkový Mixxed up. Pak se ale objevila fotka polských verzí a náš názor se změnil. Čistý design se zvýrazněným logem a bleskem (energie) vypadá opravdu dobře a věříme, že se v obchodech neztratí. Už se těším, až si je všechny pořídím a dám si je do poličky vedle povedené dvojky Fire & Ice.
Kamikaze 2012 Edition - Novinka na trhu!

Před pár dny začala mezi sběrateli kolovat informace o nové verzi povzbuzujícího nápoje Kamikaze s názvem „2012 limited edition“. Stránky výrobce i samotného nápoje nám s hledáním informací nepomohly, protože vůbec nefungují. Podivné? Jak se to vezme… Novou plechovku právě držíme v ruce a povíme vám, zač je tomu loket.

Na první pohled není na plechovce znát žádná velká novinka. Oficiální podtitul „2012 EDITION“ je napsán oranžovou barvou, která se nachází už dlouhá léta i v japonském logu se znaky 神風 (kamikaze). Na zadní straně plechovky jasně vyčnívá nová nutriční tabulka. Podle udávaného složení by člověk neočekával jakoukoli změnu v chuti, ale opak je pravdou. Kamikaze nyní chutná o něco lépe i když ta podivná pachuť je tu stále.
Proč vůbec přišla změna a nefungující stránky výrobce i drinku? Odpověď je jednoduchá: Původní výrobce Tecfood je již minulostí, a ten nový, Power Life Energy, chtěl zřejmě jen něčím přilákat zákazníky. Je pravda, že Tecfood toho pro značku za poslední roky moc neudělal. Pravidelné akce zmizely, web upadal, s drinkem se nic nedělo a reklama stála za prd nebo spíš nebyla žádná. Pro Kamikaze drink jedině dobře, pro nás plech do sbírky (a pro mě plech číslo 850.).
P.S.: Nejrychlejší distribuci Kamikaze 2012 Edition má Tesco
Tiger v létě u baltského moře

Firma food care se rozhodla rozšířit povědomí o značce Black. Pokud jedete na dovolenou k baltskému moři, tak se možná setkáte s jejich marketinkovou kampani. Akce bude probíhat po celém pobřeží od Helu přes Chałupy, Władysławowo, Sopot, Rewal i Łebę až po Darłówek, Mielno a Międzyzdroje.

Výrobce drinku se rozhodl, že během léta rozdá v těchto městech více než jeden milion černých Black plechovek. Tato akce bude dále doplněna novými bilboardy a možná se konečně dočkáme i reklamy s Tigerem Woodsem, s nimž se nedávno food care dohodlo na spolupráci. Tiger se bude rozdávat i během projektu rádia ESKA s názvem Summer city. Při této akci se leckterý fanoušek olízne, až dostane plechovku od slečny, která bude oblečená jako plechovka
Firma již má zkušenosti s rozdáváním plechovek z několika hudebních festivalů jako je např. Orange Warsaw Festival. Zde byl největší zájem o drinky s příchutí mojito. V letních měsících se můžete s hosteskami Tigeru setkat také na festivalech jako je např. Sunrise, bydgoský ArtPop či na Krakovském Coke Live Music.
Překlad: Jiří Friedrich
Hodnocení: Mixxed Up Fire & Ice

Jak již bylo zmiňováno, od 11.7 je v Lidlu akce na limitované edice energy drinků Mixxed up. Otázkou ovšem zůstává, co jsou tyhle nápoje zač a jestli nám za svých 9 kč přinesou něco víc, než nic… Nám se podařilo získat plechy již o den dříve a tak se je pokusíme zhodnotit.
Mixxed up Fire by měl při pití připomínat něco horkého a kořeněného. Příchuť brusinek s chilli tomu ale moc nepomáhá. Znám energy drink po kterém má člověk pocit, že je právě „Hot & Spicy“ i když je vychlazený z chlaďáku. Je jím červený Cocaine Hot. Pokud tedy opravdu toužíte po ohni v puse, Mixxed up si rozhodně nekupujte. Na druhou stranu je to zajímavý brusinkový drink s mírně pálivým dojezdem po polknutí. A za tu cenu…

Mixxed up Ice je proti tomu výrazně horší. Pod popisem chladivý a osvěžující jsme čekali mnohem více. Díky známemu složení verze Fire jsme očekávali kombinaci limetky s mentolem, nebo alespoň něco podobného. Nakonec je tím, co má osvěžit, jen grapefruit. Ten sice nemusím, ale limonáda by to byla docela dobrá. Škoda chybějícího ice efektu… Nápoj by měl v puse udělat alespoň malý průvan alá žvýkačky Airwaves, ale ono nic.
Fire ani Ice se nedá hodnotit jako čistý energy drink. Popravdě jsou to oba stimulant drinky, čili limonádky s přidaným kofeinem. Kdo by se chtěl hádat, do sbírky to patří asi jako dětské verze Semtexu a X. Pít se dají a jsou zajímavých spestřením jindy stále stejné nabídky drinků. A nakonec jsou přeci jen lepší, než ty klasické Mixxed upy. Ten jeden plech kvůli sbírce zvládne vypít každý a všichni budeme spokojeni. Tak hurá do LIDLu!